- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4625 stemmen
Ben officieel bachelor in de communicatiewetenschappen (laatste meegenomen vak geslaagd), enkel thesis nog nodig en dan volgt er binnenkort ook nog een master in de communicatiewetenschappen.
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
Gefeliciteerd GoodOldJack, knappe prestatie!
Celebrate!
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ben officieel bachelor in de communicatiewetenschappen (laatste meegenomen vak geslaagd), enkel thesis nog nodig
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4625 stemmen
Is een masterthesis die ik nog moet afwerken en dan heb ik mijn master, moest in juni ook nog enkele examens afwerken waaronder één nog van mijn laatste bachelorjaar (was ik vorig jaar twee maal niet op geslaagd). Verder zat/zit ik volledig in mijn masterjaar.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Krijg je zo maar smorgens iemand via de chat op facebook, die eerst mij complimenteert over de kermis foto's, met de vraag of die ze mag gebruiken voor de site indebuurt.nl. Daarna komt het, hij wil mij zelfs soort van interviewen en dan ben ik Tilburger van de week editie fotograaf in het zonnetje. En er wordt zelfs reclame gemaakt voor mij met mijn eigen site. hij komt om 11.00 SPANNEND !!!!!!
https://indebuurt.nl/ Tilburg editie gaat morgen de lucht in met mijn rubriek als eerste

606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
Mooie foto's en een mooi positief verhaal, Martijn! 100x
!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bedankt is echt mooi geworden
Hoe staat het met je Amerika reis? Lees in je link dat je nog steeds graag wil gaan, maar zit het er bv volgend jaar in?
Leuk artikel verder, blij dat het weer goed met je gaat.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hoe staat het met je Amerika reis? Lees in je link dat je nog steeds graag wil gaan, maar zit het er bv volgend jaar in?
Leuk artikel verder, blij dat het weer goed met je gaat.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Leuk stukje!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Het is best onwerkelijk allemaal de laatste tijd, ik weet gewoon niet wat ik mee maak, Eerst foto's van de zwanen 3 stuks in de krant, toen iemand die mij gevraagd heeft voor kattenfotografie, nu een artikel van mijzelf in de krant, pffff droom ik ????
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ga niet naast je schoenen lopen he.
Apollinisch
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Hallo iedereen sinds 27/11 is ons dochtertje Faye-Lee geboren 
ze weegt nu 3,020gr en is 49 cm groot 
(afbeelding)
Time for a long overdue Faye-lee pic 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Als lief klein kereltje van net 16 jaar registreerde ik mij hier in 2005. Nu, ruim 12 jaar later heeft de tand des tijds dan toch ook op mij vat gekregen.
Sinds 7 september is Timmy757 een getrouwd man ?.
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
De allerbeste wensen voor jou en je partner, Timmy! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Als lief klein kereltje van net 16 jaar registreerde ik mij hier in 2005. Nu, ruim 12 jaar later heeft de tand des tijds dan toch ook op mij vat gekregen.
Sinds 7 september is Timmy757 een getrouwd man ?.
Ah wat leuk!! Veel geluk samen! ?
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
PROFICIAT en veel geluk gewenst samen

Theunissen
-
- 12267 berichten
- 5513 stemmen
Otis uit de film "The Devil's Rejects (2005)" zou daarop zeggen "A married fucking man", waarbij je ook nog eens applaus van hem krijgt 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Timmy757, ik ben wel echt benieuwd naar een foto van de bruidegom. En ik twijfelde even, maar vraag het toch maar: Is die dame op je avatar de gelukkige
?
Nee hoor, dat is Charlize Theron. Ook leuk, maar met haar was de klik net wat minder.
Foto's van mezelf plaats ik niet op internet, maar wel leuk dat je erom vraagt! Je bent zowaar één van de weinige, de meeste mensen hebben/hadden alleen maar oog voor de bruid. Als bruidegom loop je er toch maar wat bij voor spek en bonen.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Foto's van mezelf plaats ik niet op internet, maar wel leuk dat je erom vraagt! Je bent zowaar één van de weinige, de meeste mensen hebben/hadden alleen maar oog voor de bruid. Als bruidegom loop je er toch maar wat bij voor spek en bonen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik sta op nummer 3, van 11 Tofste Tilburgers van 2017

Dit zijn de 11 tofste Tilburgers van het jaar 2017 - Pagina 9 van 11 - indebuurt Tilburg
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
Mooi Martijn! En als het gaat lukken, hou je ons dan ook vanuit Amerika fotografisch op de hoogte? Succes!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Mooi Martijn! En als het gaat lukken, hou je ons dan ook vanuit Amerika fotografisch op de hoogte? Succes!
e n hou je op de hoogte ja ?