• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.389 stemmen

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

In Zwolluuuuh

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

Gefeliciteerd mjk87 veel succes!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Het is nog pril, paar weken pas, maar m'n vrouw is zwanger van ons derde kindje.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Gefeliciteerd Roel. Mooi nieuws, man!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Wat leuk Roel, gefeliciteerd!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Proficiat.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Proficiat Roel!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Gefeliciteerd! Gaan jullie hem nu Mickey of Tommy noemen ?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Brick Top

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Nice, van harte!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Van harte!

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

Leuk, gefeliciteerd!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Het is zover, vanaf vanavond slaap ik en woon ik niet meer in (mijn) appartement, na 2 hele lange dagen verhuizen is het bijna zover. Op een aantal spullen na is alles in het appartement leeg. Veel spierpijn heb ik nu wel.

Nu wachten tot stichting Amarant een appartement met begeleiding heeft gevonden.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Hallo iedereen sinds 27/11 is ons dochtertje Faye-Lee geboren

ze weegt nu 3,020gr en is 49 cm groot

http://imageshack.us/a/img28/7303/i03e.jpg

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Veel baby's tegenwoordig

Proficiat! Mooie naam trouwens

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gefeliciteerd mrwhite en mrswhite. Ook alles goed met mrswhite? (al komt de vraag nu wel erg laat ) Geniet van jullie grootste verrijking die je krijgen kan.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gefeliciteerd mrwhite

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Gefeliciteerd met de mooie kleine meid!

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Gefeliciteerd en veel geluk samen!

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gefeliciteerd mrwhite en mrswhite. Ook alles goed met mrswhite? (al komt de vraag nu wel erg laat ) Geniet van jullie grootste verrijking die je krijgen kan.

Merci Naomi van ons beide ! Ja alles gaat nu heel goed ze heeft wel een lange en zware bevalling gehad, na meer dan 29 uur hebben ze uiteindelijk beslist om ze met keizersnede op de wereld te brengen ze wilde er blijkbaar echt niet uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mrwhite schreef:

(quote)

Merci Naomi van ons beide ! Ja alles gaat nu heel goed ze heeft wel een lange en zware bevalling gehad, na meer dan 29 uur hebben ze uiteindelijk beslist om ze met keizersnede op de wereld te brengen ze wilde er blijkbaar echt niet uit.

Behoorlijk pittig dus, maar gelukkig alles goed en wel. Heel veel geluk gewenst beiden!

Begint hier ook wel te kriebelen maar laat ik eerst maar eens een moeder vinden .

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

mrwhite schreef:

Ze wilde er blijkbaar echt niet uit.

Dat kan ik me voorstellen! Een voorbode voor over een jaar of 1, 2 nu al zo te lezen! Mooi kindje en een mooie naam, gefeliciteerd!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Haha herkenbaar van dat kriebelen. Wij hebben de namen ook al uitgekozen. Kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb en ik ook zo'n mooi geschenk op de wereld mag zetten. Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Felicitaties aan de familie de wit met hun mooie baby!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Elineloves schreef:

Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.

Bevallingen van 29 uur, waarbij de baby er niet uit zou willen, veel bloedverlies, persen tot je een ons weegt en dan al die mensen die aan je bed staan te roepen/kijken als je in het ziekenhuis ligt te bevallen, van artsen tot verloskundige.. Je word sneller moe als je zwanger bent, kunt minder hebben, kunt rare eetgewoonten ontwikkelen.. En dan zo'n kleine die de hele tijd ligt te janken. Gebroken nachten. Bovendien zou het ook kunnen dat je helemaal niet zo snel en makkelijk zwanger wordt. Maar mocht het wel lukken, dan wens ik je nu alvast veel succes en plezier . Met het aangaan van een loeizware 'baan' .

En daarbij moet je natuurlijk ook wel je honden voorbereiden op een eventuele baby. Zorgen dat je honden niet de baby als bedreiging gaan zien. Of zou je ze wegdoen, als ze bijvoorbeeld gaan bijten of grommen naar het kind? Kortom: Weet je wel waar je aan begint ?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feli aan jou en de vrouw mrwhite !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Elineloves schreef:

Haha herkenbaar van dat kriebelen. Wij hebben de namen ook al uitgekozen. Kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb en ik ook zo'n mooi geschenk op de wereld mag zetten. Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.

We vernemen het hier wel . Ik heb de namen ook al maar dat verwezenlijken wordt wat lastiger aangezien het niet in overleg gebeurd is. Zal 't wel heel subtiel moeten gaan brengen .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Tja soom, dat is bevallen. Zoiets kan gebeuren, hoeft niet. Een kind mogen krijgen is voor mij het mooiste wat er bestaat. Daar heb je de pijn echt wel voor over, anders kies je er niet voor. Je weet op voorhand dat het pijn gaat doen en wat er bij komt kijken. Als jij het zo ziet als hoe je het hierboven allemaal stelt, zou ik maar eens nadenken of jij aan kinderen zou beginnen. Zeker als je een baby omschrijft als 'iemand die de hele tijd ligt te janken'. Denk ook aan al het moois wat je er voor terug krijgt, je omschrijft het nu bijna alsof het een grote straf of vloek is.

En ehm... er zijn meer mensen met huisdieren die een kindje krijgen hoor. Ik heb mijn honden opgevoed en ze zijn dagelijks in aanraking met (kleine) kinderen, dus ik heb vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die dwerg-hondjes van jou zijn eerder bang voor de baby dan andersom denk ik Eline haha

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

@soom Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn en te genieten van de baby in mijn buik. Een kind op de wereld zetten is zeker niet niks, maar alles wat je hebt moeten doorstaan ben je zo weer vergeten als je zo'n kleine hummel in je armen hebt. Wij hebben het niet bepaald gemakkelijk gehad met de geboorte van onze zoon, maar ondanks dat zou een tweede (ooit) echt wel welkom zijn, nu ik weet hoe mooi het moederschap is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.