- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Als ik gewoon alle films die ik zie tot m'n 50e hier op MovieMeter een stem geef kom ik hardstikke hoog in de gebruikerslijst te staan 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Goh, toch opvallend veel 'jonkies' hier de laatste tijd. 
Morgana7
-
- 1392 berichten
- 568 stemmen
Ik ben 13 en vind dat ik ook al best wel wat films heb gezien (en niet alleen maar kinderfilms). En gedraag me ook wel wat anders dan sommige andere 13-jarigen die ik hier heb gezien.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Goh, toch opvallend veel 'jonkies' hier de laatste tijd.
Net als jij. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Volgende maand word ik volwassen!
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen

JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik ook niet.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik ook niet.
Hehe 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Als ik gewoon alle films die ik zie tot m'n 50e hier op MovieMeter een stem geef kom ik hardstikke hoog in de gebruikerslijst te staan
Is je levensdoel dan echt om hartstikke hoog in de moviemeter gebruikerslijst te staan?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ja, als je op de eerste plaats staat krijg je een plakje cake.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Ik ben 14 maar heb een hekel aan films als High Scool Musical en al die andere soortgelijke hypes. Ik denk dat de meeste mij wel kennen want ben redelijk actief op de site... In de vakantieperiode kijk ik gemiddeld wel 2 films per dag, in schoolperiode is dat helaas niet mogelijk en kan ik mijn stemmenteller maar verhogen met een 3a4 tal films per week.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Ik ben 13 en vind dat ik ook al best wel wat films heb gezien (en niet alleen maar kinderfilms). En gedraag me ook wel wat anders dan sommige andere 13-jarigen die ik hier heb gezien.
Ik vind dat al veel zegt over je persoonlijkheid zelf. Dit zijn zo'n berichtjes dat ook 8 en 10-jarigen schrijven.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Zijn spelling is in ieder geval wel beter dan die van jou.
Morgana7
-
- 1392 berichten
- 568 stemmen
Ik vind dat al veel zegt over je persoonlijkheid zelf. Dit zijn zo'n berichtjes dat ook 8 en 10-jarigen schrijven.
Het viel me gewoon op, er niet zoveel 13-jarigen of nog jonger op de site (niet dat ik gezien heb). En als je dan kijkt wat sommigen gezien hebben, wat ze goed vinden en hoe hun taalgebruik is, is er toch wel enig verschil met mij. Ze doen vaak vooral mee met de grote hypes (niet alleen maar), maar ik heb toch wel meer andere dingen gezien, die de meeste volwassenen ook wel waarderen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat iedereen zo is, of dat het niet goed is om zo te zijn of dat ik op zulke mensen neerkijk, maar ik vind het gewoon opvallend.
En het maakt mij niet uit dat 8- en 10-jarigen dit misschien ook zeggen, misschien is het wel waar!
Morgana7
-
- 1392 berichten
- 568 stemmen
Mee eens. Haar spelling, zoals Don Dijk ook al heeft gezegd.
Morgana7
-
- 1392 berichten
- 568 stemmen
Haar spelling.
Bedankt.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Zijn vaak gewoon typfouten hoor. Ik doe dat snel; typen dan.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Het viel me gewoon op, er niet zoveel 13-jarigen of nog jonger op de site (niet dat ik gezien heb). En als je dan kijkt wat sommigen gezien hebben, wat ze goed vinden en hoe hun taalgebruik is, is er toch wel enig verschil met mij. Ze doen vaak vooral mee met de grote hypes (niet alleen maar), maar ik heb toch wel meer andere dingen gezien, die de meeste volwassenen ook wel waarderen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat iedereen zo is, of dat het niet goed is om zo te zijn of dat ik op zulke mensen neerkijk, maar ik vind het gewoon opvallend.
En het maakt mij niet uit dat 8- en 10-jarigen dit misschien ook zeggen, misschien is het wel waar!
Kijk , dat tekstje lijkt er meer op. Nu klink je niet meer als een kind die denkt dat ie volwassen is.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2630 stemmen
Kijk , dat tekstje lijkt er meer op. Nu klink je niet meer als een kind die denkt dat ie volwassen is.
Zegt er één wat 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Zegt er één wat
Ik denk niet dat ik volwassen ben hoor.
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Bijna 16... Hoewel al van 13 of 14 actief hier
.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Is Brix nu niet de oudste met zijn 61?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik ben 15 jaar, en heb de meest cliche-top 10 van moviemeter 
Moet het niet zo hebben van films zoals: Bin-Jip en le consequenze amour
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik zou dan toch Efter Brylluppet nog omruilen voor The Shawshank Redemption, hoor!