- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Ik denk dat ik met 15 jaar de jongste ben die dagelijks de forums afstruind
jimcarrey gek is de jongste, die is volgens mij 10 of 11.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
nee ik denk het niet hoor. Een 10 jarige met Punch-Drunk Love in zijn top 10 ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nooit van gehoord. Ik ben dan ook een Belg.
Bij ons is het nochtans gekend hoor. 
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
nee ik denk het niet hoor. Een 10 jarige met Punch-Drunk Love in zijn top 10 ?
Bij Ace Ventura Jr.: Pet Detective
ja oke MAAR... ik heb nieuws ze zeggen dat de moeder (inderdaad melissa) er in speelt en de opa ook van ace jr maar de vader niet dus geen jim carrey wat heel vals is want melissa kwam alleen in deel 1 voor ed de opa dus de vader van de goeie ventura komt helemaal niet in deel 1 of 2 voor en jim carrey speelt de hoofdrol in 1 en 2 dan vind ik het nog goed dat de zoon van ventura er de hoofdrol inspeeld maar dan moet carrey ook een rol heb maar ook niet een rol van een zin of zo maar wel dat hij een beetje meedoet
en
weer een vervolg op een film met jim carrey maar dan zonder carrey dat is erg the mask topper son of the mask flop dumb and dumber top dumb and dumber when harry with loid volgens vele een flop maar hij lijkt me opzich goed als ik het lees
Overtuigd?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
jimcarrey gek is de jongste, die is volgens mij 10 of 11.
Ken ik niet, ik heb het ook over dagelijks, niet over een of ander kleutertje dat eens in de zoveel tijd Jim Carrey de hemel in prijst
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Dat vind ik ook niet nodig om te zeggen, ik zou hem zeker geen kleutertje willen noemen.. en wat dat dagelijks betreft; hij is 8 dec. voor het laatst op de site geweest. Ik zie ook regelmatig ergens berichten van hem staan.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
@ Adrenal
ik ben overtuigd
@ Kraay
Jimcarreygek is iemand die alleen bij films berichten post en toch nog redelijk veel.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Najah ik had nog nooit van hem gehoord, in ieder geval een "talentvolle" kijker, met nu al PD-L in de top 10, op die leeftijd had ik nog nooit een film gezien op The Lion King na 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ja, jimcarreygek is 12 ofzo. Ik ken hem.
Ik ben bijna 15 nu.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vond mezelf met 20 jaar al redelijk jong, maar dat valt gelukkig best mee zo te zien!
Resh
-
- 701 berichten
- 609 stemmen
Volgens mij ben ik de meest actief als 15 jarige.
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Nienie is 9.
Er zijn genoeg users die dat soort leeftijden voor de gein op het profiel te zetten, maar als je ziet op welke films deze gebruiker stemt zou het heel goed kunnen!
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ik ben 7 aug jarig en ben nu 11
Netjes, ik zie Reign over me in je top 10 staan.
toch knap dat je die hebt gezien, is toch niet de makkelijkste film.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Weer zo'n onzin topic. Wat maakt het uit hoe oud iemand is!?! Voor sommige is dat natuurlijk weer een reden om de collectie/toplijst van iemand te beoordelen op leeftijd. Je bent hier toch gewoon omdat je van films houd?
Ach ja, ik ben 16.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
ik ben 15
Ik ben 69.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
15 en ik heb toch aardig wat stemmen. 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
15,5 hiero
Wanneer ben je 15,5 geworden? Nog leuke cadeautjes gekregen?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ook 15 jaar.
ik heb vergelekn Jumpstylemovie weer nog niet zo veel films gezien, maar ben stevig bezig, en ben gezegend met een bibliotheek waar ze de beste DVD's verhuren.
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
15 en ik heb toch aardig wat stemmen.
Inderdaad! Ik denk dat als ik zou stemmen op alle films die ik gezien heb, ik zeker boven de 1600 zou komen. De films waar ik op gestemd heb, zijn de films die ik na mijn aanmelddatum gezien heb, of de films uit mijn DVD-collectie.
Vorig jaar had ik 3 maanden zomervakantie (in tegenstelling tot dit jaar; dit jaar heb ik maar een weekje!). In die tijd heb ik er ziekelijk veel films doorheen gejaagd. Ik lag hele dagen op de bank en deed verder helemaal niks meer. Toen ik mij hier aanmelde, had ik vakantie. Vandaar dus mijn nickname