- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?

606
-
- 23711 berichten
- 11559 stemmen
Ik ga richting de 33 op 6 juni, en al bijna 13 jaar hier, wow

Kondoro
-
- 9745 berichten
- 2246 stemmen
Het mooie van de middelbare school, vaker thuis dan op school zitten dus ook zeeën van tijd voor films .

Apollinisch
-
- 21258 berichten
- 0 stemmen
Over iets meer dan een jaar ben ik 14 jaar lid. Precies de helft van m'n leven dus..

Apollinisch
-
- 21258 berichten
- 0 stemmen
Uhm?

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen

Oja, het moet van heel diep komen, maar us_raider zegt me nog wel wat ja

TornadoEF5
-
- 5439 berichten
- 1368 stemmen
13 jaar, en al bijna 500 films gezien hebben, en Drive in je top 10 staan... Ja, amai.
Op die leeftijd (als ik al een top 10 had) zou ik films als Twilight, Titanic, The Exorcist, 2012, Wolf Creek, Mean Creek in mijn top 10 staan hebben. Maar ik denk zelfs dat ik de meeste van die films iets later had gezien. 2012 is misschien de enige film die ik echt op de leeftijd van dertien jaar had gezien. Of ik uberhaupt al tien niet-geanimeerde films had gezien wanneer ik 13 was, betwijfel ik.

TornadoEF5
-
- 5439 berichten
- 1368 stemmen
Ik denk dat de top 10 heel persoonlijks is, en dat je dat niet echt leeftijd en een reeks productiejaren van een film aan elkaar kunt koppelen. Er worden steeds nieuwe films gemaakt die mensen leuk kunnen vinden, ongeacht hun leeftijd.
Inderdaad, vraag aan zeer veel 22-jarigen wat hun favoriete films zijn, en ze zullen niet Kreuzweg of Suspiria opnoemen... Respire is volgens mij dan wel weer een film die het meest op leeftijdsgenoten van ik is gericht.
En anderzijds, is een 80-jarige die zich op het internet begeeft, sowieso al iemand die er bovenuit springt en opvalt.

AGE-411
-
- 10163 berichten
- 701 stemmen
29,5 jaar hier.
Dit forum bestaat intussen al zo lang dat hier wellicht mensen actief zijn die nog niet geboren waren toen moviemeter in de ether ging. Echt raar!
Oh, En wie zou de oudste gebruiker zijn? Brix? Of Speedy?

John Milton
-
- 19462 berichten
- 10637 stemmen
Als zijn info klopt, wordt movsin 81 volgende maand. Geen idee wie de oudste of jongste zijn. Nathaniel is nog vrij jong, maar er zullen vast jongere users zijn?

Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik de jongste user ben 14 jaar

Brix
-
- 19069 berichten
- 4542 stemmen
Speedy23 is helaas niet meer onder ons sinds vorig jaar
Ik wel nog.
Bij leven en welzijn hoop ik later dit jaar 71 kaarsjes uit te mogen blazen.
Symbolisch dan, want een dergelijke live-actie zou anders wel eens mijn laatste kunnen zijn
Madmax1 is een stuk ouder, maar spoorloos, en was al lang aan 't sukkelen met zijn gezondheid.
Hopelijk zien wij hem desondanks weer terug hier.

AGE-411
-
- 10163 berichten
- 701 stemmen
Speedy23 is helaas niet meer onder ons sinds vorig jaar
Ik wel nog.
Bij leven en welzijn hoop ik later dit jaar 71 kaarsjes uit te mogen blazen.
Symbolisch dan, want een dergelijke live-actie zou anders wel eens mijn laatste kunnen zijn
Madmax1 is een stuk ouder, maar spoorloos, en was al lang aan 't sukkelen met zijn gezondheid.
Hopelijk zien wij hem desondanks weer terug hier.
Speedy overleden? Dat heb ik gemist.
Ik ben de laatste jaren veel minder actief geweest dan in de periode 2008-2011, en ik herinner me dat hij toen reeds sukkelde met z'n gezondheid. Een resistente bacterie als ik me niet vergis?
Mocht je meer info hebben mag je die altijd via PM doorsturen. (Z'n echte naam bijvoorbeeld. Ik kan me die niet meer herinneren.). Ik ben recentelijk verhuist naar de omgeving van Ninove, en hij is de enige persoon die ik ooit lyrisch weten doen heb over deze stad.

nathaniel177
-
- 547 berichten
- 2387 stemmen
Ik denk dat ik de jongste user ben 14 jaar

606
-
- 23711 berichten
- 11559 stemmen
ik ben 34 en kwam in mei 2005 op de site, dus ik ben net zo lang op de site als jij oud ben Geralt of rivia auw ben oud haha

Brix
-
- 19069 berichten
- 4542 stemmen
Speedy overleden? Dat heb ik gemist.
Ik ben de laatste jaren veel minder actief geweest dan in de periode 2008-2011, en ik herinner me dat hij toen reeds sukkelde met z'n gezondheid. Een resistente bacterie als ik me niet vergis?
Mocht je meer info hebben mag je die altijd via PM doorsturen. (Z'n echte naam bijvoorbeeld. Ik kan me die niet meer herinneren.). Ik ben recentelijk verhuist naar de omgeving van Ninove, en hij is de enige persoon die ik ooit lyrisch weten doen heb over deze stad.
Zie PM s.v.p.

Kondoro
-
- 9745 berichten
- 2246 stemmen
Movsin heeft 81 jaar op zijn profiel staan en BBarbie heeft de 75 jaartjes op staan, denk dat Movsin (na eerlijkheid ingevuld te hebben) de oudste is die hier rond dwarrelt?

TornadoEF5
-
- 5439 berichten
- 1368 stemmen
Ik hoop dat men in het hiernamaals ook film kan kijken.

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen
Movsin heeft 81 jaar op zijn profiel staan en BBarbie heeft de 75 jaartjes op staan, denk dat Movsin (na eerlijkheid ingevuld te hebben) de oudste is die hier rond dwarrelt?

Kondoro
-
- 9745 berichten
- 2246 stemmen
Die is al een poos niet meer online geweest en aan de tekst van Brix te lezen was het al niet zo positief met zijn gezondheid.