• 11.518 nieuwsartikelen
  • 163.825 films
  • 10.481 series
  • 30.475 seizoenen
  • 618.923 acteurs
  • 194.208 gebruikers
  • 9.042.635 stemmen

De waarde van je collectie

zoeken in:

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Ja, een beetje vreemd misschien, maar het gaat je er waarschijnlijk om dat je weet dat de box van die DVD niet beschadigd zal zijn, zeker?

Daar kan ik me ergens wel wat bij voorstellen.

Film Pegasus (moderator films)

• 30565 berichten
  • 5238 stemmen

Ik ben momenteel bezig om op deze site al men dvd's in mijn lijst te zetten. Samen met de TV-series die ik heb (bvb 1 reeks van X-Files is bij mij 1 DVD) zit ik aan de 475 dvd's. Al naar gelang de film koop ik de Special edition om meer van de film te weten te komen en te kunnen zien. Kwestie ook van wat rond te kijken om zo aan goedkope prijzen te geraken.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Flipman schreef:

Ja, een beetje vreemd misschien, maar het gaat je er waarschijnlijk om dat je weet dat de box van die DVD niet beschadigd zal zijn, zeker?

Daar kan ik me ergens wel wat bij voorstellen.

Dat is het ook hoor

Dan heb je het gevoel dat die mensen met dezelfde waarde er mee omgaan zoals jij.

Althans, dat is mijn interpretatie

U-96

• 11870 berichten
  • 1842 stemmen

Voor zover ik weet is het ook het winkelpersoneel dat DVD-doosjes sealed, nadat ze zelf de DVD eruit hebben gehaald.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Voor zover ik weet is het ook het winkelpersoneel dat DVD-doosjes sealed, nadat ze zelf de DVD eruit hebben gehaald.

Ja, maar het is toch het idee

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Maar ik zou voor niks mijn collectie ruilen denk ik

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Eeen betere collectie, misschien ? Niet dat ik denk dat er iets mis is met je collectie, maar als die 'nieuwe' dan nog helemaal gaaf is...

Maar ja, dan zit er nog emotionele waarde aan je huidige collectie, natuulijk. Althans, dat neem ik aan.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Remi schreef:

Maar ik zou voor niks mijn collectie ruilen denk ik

Geef dan maar aan mij voor niks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zou mijn collectie voor de volgende dingen opgeven. Een ontmoeting met 1 van mijn 2 idolen.

Op die dingen na blijft hij onvoorwaardelijk hier staan

Uitlenen doe ik alleen aan 3 vrienden. En dan mogen ze ook mijn kostbaarste DVD's lenen omdat ik weet dat ze er goed voor zorgen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als er bij mij een familielid of een goeie vriend binnenkomt en zegt 'Ik moet je eens wat vragen', dan weet ik dat het gaat om een of andere film te lenen...

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Als er bij mij een familielid of een goeie vriend binnenkomt en zegt 'Ik moet je eens wat vragen', dan weet ik dat het gaat om een of andere film te lenen...

Bij mij gebeurt dat ook vaak, dat zinnetje... maar het vervelende is dan meestal dat ze dan gewoon 20 min doen om een film te kiezen

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Raar, maar met een grote collectie is het misschien ook lastig. Maar als ze al weten welke film ze willen lenen moet de keus eigenlijk niet moeliijk zijn, tenzij je wordt overvallen door alle andere keuzemogelijkheden, natuurlijk. Van: "Oh wacht, misschien juist deze in plaats van die andere!" Lijkt me enorm irritant.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1696 stemmen

Mijn broer heeft zojuist weer een film "gejat" zag ik. Zo vervelend als er niet om gevraagd wordt.

U-96

• 11870 berichten
  • 1842 stemmen

Chr.s schreef:

Mijn broer heeft zojuist weer een film "gejat" zag ik. Zo vervelend als er niet om gevraagd wordt.

Stap 1: Sluit een verplaatsbaar en uitschakelbaar stopcontact aan op het hoofdstopcontact.

Stap 2: Pak een rol ijzerdraad en maak een mooie rechte en strakke lijn aan vlak voor je DVD-collectie.

Stap 3: Sluit het ijzerdraad aan op een stekker en stop deze in het verplaatsbare stopcontact.

Stap 4: Zet het verplaatsbare stopcontact aan.

Stap 5: Ga lekker relaxen, en wacht totdat je een harde schreeuw hoort en merkt dat de stroom is uitgevallen.

Tip: Vergeet niet het verplaatsbare stopcontact uit te zetten als je zelf een DVD wilt pakken.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1696 stemmen

Stap 1: Sluit een verplaatsbaar en uitschakelbaar stopcontact aan op het hoofdstopcontact.

Stap 2: Pak een rol ijzerdraad en maak een mooie rechte en strakke lijn aan vlak voor je DVD-collectie.

Stap 3: Sluit het ijzerdraad aan op een stekker en stop deze in het verplaatsbare stopcontact.

Stap 5: Ga lekker relaxen, en wacht totdat je een harde schreeuw hoort en merkt dat de stroom is uitgevallen.

Tip: Vergeet niet het verplaatsbare stopcontact uit te zetten als je zelf een DVD wilt pakken.

Nah, ga toch maar voor het slot op de deur. Is iets "broer vriendelijker"

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

6. Ga direct naar de gevangenis. Ga niet door START, je ontvangt geen geld.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mijn collectie is ongeveer een tientje waard schat ik.

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3256 stemmen

Welke topper heb je dan in huis?

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Geen toppers dus, begrijp ik ! Nee, maar Phoenix, heb jij dan gewoon geen collectie, heb je maar één DVD of zit je gewoon wat uit je nek te lullen? Of anders geef je er misschien niet zo om, kan ook.

Mijn collectie is me in ieder geval heel wat waard. Ik heb er nu vijfendertig, daarvan zijn er tenminste vijfentintig die me zéér dierbaar zijn. Ik heb er ok nog een aantal van: "Mja, die heb ik nu, maar veel doe ik er niet mee." Ooit gekregen of gekocht en toch niet zo bijzonder, weet je wel?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Paar roestige vhs-jes en thats it...

Claus

• 117 berichten
  • 968 stemmen

al die dvd's hebben een waarde van me

Dat heb ik nou met voetbalboeken/bladen et cetera.

Qua DVD's zit ik misschien op 10 ofzo, de waardevolste (eentje die ik zeker niet weg doe) is Misery, in een hele mooie hoes. Voorlopig heb ik zelf meer DVD's samengesteld (sport / familie) dan dat ik gekocht heb.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben gek op DVD's kopen. Vandaar dat ik er nu zo rond de 265 heb, exclusief mijn Friends BOX met 10 seizoenen

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Wow, ik wil echt minstens zo'n grote collectie! Elke avond wat te doen !

Film Pegasus (moderator films)

• 30565 berichten
  • 5238 stemmen

Zo'n dvd-collectie is vooral interessant voor mensen die films meerdere keren willen zien, of een diepere interesse willen in films (specials, making-of, interviews, ...) Anders kan je even goed de film gaan huren.

Ik bekijk met plezier men films meer dan 1 keer. Vandaar dat ik men collectie ook regelmatig nog uitbreid...

Flipman (redacteur)

• 6477 berichten
  • 1083 stemmen

Ja, precies, ik ook.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Flipman schreef:

Ja, precies, ik ook.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ook...

U-96

• 11870 berichten
  • 1842 stemmen

Elke filmliefhebber doet dat.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

idd

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

ik ga het ook gelijk doen, hehe

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.