- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me herinneren dat we ooit hadden afgesproken om niet (meer) in het forum tegen één enkele user te flamen....
Mods: Mogen deze flame-posts bij deze alsjeblieft gedelete worden?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me herinneren dat we ooit hadden afgesproken om niet (meer) in het forum tegen één enkele user te flamen....
Als het om de posts tegen/voor flipman gaat: volgens mij is flipman zelf er niet ongelukkig mee, hoor.
Maar erg offtopic is het wel.
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Maar dat gebeurt toch ook niet? Aanvankelijk reageerde U-96 met een eerlijke opmerking over Flipman. En, zoals Flipman zelf al zegt: eerlijkheid is altijd te eren, al kan soms worden afgevraagd of je alles dat je in dat verband mag en kunt zeggen ook moet zeggen. Maar vervolgens waren er weer een hoop users die het tegen U-96 weer opnamen voor Flipman. Geen sprake van slechts een actie tegen EEN user, dus
Zelf vind ik dit soort min of meer van het topic afdrijvende discussies het forum een veel menselijker karakter geven, omdat er veel meer eer echt Gesprek tussen de users ontstaat - en alles wat in dat opzicht wordt gezegd kan toch ook weer niet los te zien zijn van de manier waarop ze met de BASIS van deze hele site: DE FILM, omgaan.
Mogen we daarover stemmen?
Ben het er absoluut niet mee eens.
Behalve als de "aangevallene" er ZELF expliciet om vraagt.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Jeetje, het lijkt wel een Flipman-fanclub hier...
Nou niet overdrijven, zover wil ik toch niet gaan hoor. Jij geeft aan dat je je ergert aan Flipman, en ik geef aan dat ik dat niet doe.
Een beetje??
Veel humor kan ook geen kwaad. Niet dat Flipman altijd grappig is hoor, want af en toe druipt de flauwigheid er van af, maar goed die berichten moeten we er maar bij nemen.
Ik ben nu gewoon eerlijk.
Ik ook
Mogen we daarover stemmen?
Ben het er absoluut niet mee eens.
Behalve als de "aangevallene" er ZELF expliciet om vraagt.
Ik vind het wel een leuke discussie, maar ik denk toch dat we er mee moeten ophouden voor het uit de hand loopt. Ik ben het met Dustyfan eens dat het niet de bedoeling is om te flamen. Het lijkt zo wel een theekransje.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Als het om de posts tegen/voor flipman gaat: volgens mij is flipman zelf er niet ongelukkig mee, hoor.
Maar erg offtopic is het wel.
Gelukkig, gelukkig; toegegeven, ik vind het aangenaam dat er zoveel mensen zijn die het voor me opnemen, maar ik gaf zelf ook al aan dat we erg Off Topic raken met deze discussie. Ik zit me hier echt niet om te verkneukelen, mocht je dat soms denken, Kijkert. Ik ben zeer dankbaar voor alle steun, maar laten we nu inderdaad maar weer eens terug gaan naar het ware onderwerp van dit Topic.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig, gelukkig; toegegeven, ik vind het aangenaam dat er zoveel mensen zijn die het voor me opnemen, maar ik gaf zelf ook al aan dat we erg Off Topic raken met deze discussie. Ik zit me hier echt niet om te verkneukelen, mocht je dat soms denken, Kijkert.
Dat denk ik niet hoor, ik dacht enkel dat met 'flamen' bedoelt werd het 'afbranden' van een bepaalde poster.
Het is me eigenlijk nooit opgevallen dat jij zoveel grappige of niet grappige dingen post, dus het zal allemaal best meevallen.
kos
-
- 46690 berichten
- 8846 stemmen
Zullen we het hier maar bij houden inzake de Flipman-kwestie?
En weer ontopic graag.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Dat zeg ik nou al de hele tijd.
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Zal ik het voortouw nemen: die van mij komt uit de Briljante Lloyd Kaufman film Sgt. Kabukiman NYPD.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Nou, dan moet je die film maar eens wat omhoogstemmen, Kabukiman.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Oh, ik dacht dat Kabuki een Japanse term was. Ik heb wel eens comics met de titel "Kabuki" zien liggen. Nooit ingekeken, maar de covers zagen er mooi uit.
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Ja, Ingrid - met het stemmen, toevoegen van films alsmede het invullen van mijn eigen profiel moet ik me nog eens gaan bezighouden. De korte tijd die ik hier rondwandel kom ik al tijd te kort om alle discussies te volgen enzo, maar je hebt gelijk: moet gebeuren. Ik heb wel wat doorgelezen hier en daar en gezien dat (zoals dat wereldwijd gebeurt) veel films die ik geweldig vind slecht worden gewaardeerd. Moet ik wat aan doen, wil ik wat aan doen - maar aan de andere kant zal mijn ene stem toch het waarderingsgedrag van de rest van de users niet vernaderen. Maar Kabukiman ga ik wat meer omhoog pompen (zal er best slecht uitzien met de stemmen, twijfel ik niet aan).
Flipman: ja, het is een japanse term, kopt helemaal: "Meet NYPD Sgt. Harry Griswold, a streetwise cop who becomes possessed with the spirit of a great Kabuki master, transforming him into the world’s most unusual super-human hero. Using a new arsenal incuding fatal sushi heatseeking chopsticks and pyro projectile parasols, Sgt. Kabukiman must save the day!"
skapig
-
- 63 berichten
- 24 stemmen
Hoe ik aan mn nicknam kom ??? heel simpel
Er is een ska band "mark foggo skasters "die hebben een liedje gemaakt "ska pig "
Em jarem gelede moest ik ene nicknaam verzinnen omdat mn adere nicknaam "swelgje "bezet was dus dan deze maar .
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Niet dat ik iets tegen je huidige Nickname heb, maar je had swelgje ook met 'n hoofdletter kunnen spellen (of was ie met grote en kleine letter 's' al bezet of zo?).
Niels_G60
-
- 71 berichten
- 4 stemmen
Ik heb mijn als nickname me eigen naam genomen en daarachter het type van me auto.
Vandaar Niels_G60
Tim Burton
-
- 112 berichten
- 51 stemmen
hoe ik aan mijn nickname ben gekomen???
Heel simpel: TIm Burton is gewoon de allerbeste regisseur die er is!!!!!
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
US_Raider--> mijn nickname op het MZ-kanaal op IRC waar ik vaak zit en aangezien veel films uit de US komen vond ik het wel toepasselijk. Dat Raider is omdat ik graag zou willen studeren in de United States en het dan als het ware ga 'kapen' ...;) 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Misschien kan iemand anders de topicvraag voor mij beantwoorden, ik weet het zelf niet meer. Volgens mij kwam ik die naam tegen in een film (science fiction denk ik).
Erg creatief ben ik niet en je moet iets he, al had ik nu liever gewoon mijn eigen naam gehad aangezien die nog vrij is.. (met hoofdletter)
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Is Jay Leno geen TV-Presentator? Ook in de remake van Dawn Of The Dead, toen ze dat spelletje Celebrity Scores speelden, hield Kenneth een bord met Jay Leno omhoog, dat was de eerste!
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Misschien kan iemand anders de topicvraag voor mij beantwoorden, ik weet het zelf niet meer. Volgens mij kwam ik die naam tegen in een film (science fiction denk ik).
Erg creatief ben ik niet en je moet iets he, al had ik nu liever gewoon mijn eigen naam gehad aangezien die nog vrij is.. (met hoofdletter)
Niet toevallig uit dat nummer van Röyksopp?
Mijn nick is gewoon mn voornaam + 1 letter van mn achternaam. Keep it simple 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Mijn nick is gewoon mn voornaam + 1 letter van mn achternaam. Keep it simple 
Om het simpel te houden heb ik dàt juist niet gedaan
Ik heb me gewoon vernoemd naar de getekende superheldin uit Sesamstraat 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Niet talkshowhost Gay Leno, ook niet uit dat nummer. Ik dacht toch echt een film, nouja boeit verder ook niet.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik heb me gewoon vernoemd naar de getekende superheldin uit Sesamstraat 
Slieper... slipper... slapper... sluim...!
Ik word altijd vrolijk als ik die nick van jou zie. 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Slieper... slipper... slapper... sluim...!
Ik word altijd vrolijk als ik die nick van jou zie. 
Waaw 
spuit11
-
- 247 berichten
- 365 stemmen
Heb deze nickname voor het eerst bij msn gebruikt en nooit meer vernaderd, niet echt een originele naam, maar ben te lui om iets anders te bedenken
Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Ravenstein is een galerij in Brussel vlak bij m'n werk.
Vond het goed klinken...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Les Galeries Ravenstein. Ging ik als jong gastje met mijn ouders naar de winkels kijken. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Mike als naam. maar omdat die al vergeven was, heb ik er een y achter gezet. Toevallig heet don corleone ook zo (althans zo wordt hij door intimi genoemd) en er is ook nog eens een film die 'Mikey' heet. Dat gaat naar 't schijnt over een beroepsetter - of erger. nooit gezien.