menu

De Site / Gebruikers / Hoe kom je aan je nickname?

zoeken in:
wimnoot schreef:
niet iedereen is als jij
Vat je de huidige wereldproblematiek mooi mee samen.

Ik was heel relaxed naar het lied van Deftones aan het luisteren toen ik me registreerde dus wou iets met 'Butcher' omdat het gewoon een stijl woord is. Maar gewoon 'Butcher' en 'TheButcher' waren al bezet. Dus dan maar gewoon ' Butchers', niet?

Horrorfreak12
Eigenlijk wist ik amper iets over deze site dus dacht ik bwa we zulle even snel een naam kiezen, een stomme --> Horrorfreak12 ( past totaal niet bij mij ! Alé hou wel van horrors maar het freak gedeelte ... achteraf na vele leuke posts en ratings kom ik tot de vaststelling dat ik de naam niet kan veranderen FIJN HOOR !

Heb ook echt een ongelofelijke bloedhekel aan mijn naam. Geen idee meer waarom ik er precies voor heb gekozen, misschien ook niet verwacht dat ik hier serieus zou gaan rondhangen. Maar 'filmgek' klinkt zo blij en dan ook nog in zo'n lijpe breezertaal geschreven

aangenaam, weet wat je doormaakt

Horrorfreak12
FillumGek schreef:
Heb ook echt een ongelofelijke bloedhekel aan mijn naam. Geen idee meer waarom ik er precies voor heb gekozen, misschien ook niet verwacht dat ik hier serieus zou gaan rondhangen. Maar 'filmgek' klinkt zo blij en dan ook nog in zo'n lijpe breezertaal geschreven

Ok haha ik moet toegeven dat je een iets ergere naam hebt , maar ik denk dat het vaak gebeurd dat mensen zich niet meteen serieus inschrijven. Ik pleit nog altijd voor een mogelijkheid tot naamsverandering !

moviemafketel schreef:
aangenaam, weet wat je doormaakt

Haha ja onze namen komen nog aardig overeen inderdaad

@Horrorfreak12

Dank je Ik pleit er ook voor, maar komt er toch niet. Was zelfs een keer dat ik twijfelde om me uit te schrijven en onder een andere weer in te schrijven maar dan zijn wel alle stemmen en recensies weg en dat is me iets teveel werk. Had ik liever Hadouken geheten of zo zoals ik ook op GM heette.

FillumGek schreef:
Heb ik ook. tjuhhhhhhhh

Horrorfreak12
Bij Jeroen valt het echt wel dubbel zoveel op

In Film > Filmgames > Waar komen jullie usernames vandaan?:

Hallo!
Ik zou graag eens weten waar jullie gebruikersnamen vandaan komen.
Zou leuk zijn volgens mij.

De mijne (IbenDB) komt van mijn voornaam en 2 letters van mijn achternaam.
IBEN DeBrandere namelijk.

Dus, waar komen jullie namen vandaan?

De Site >> Gebruikers >> Hoe kom je aan je nickname?
hier al een forum over t onderwerp

Mijn voornaam naar engels-> en natuurlijk mikey corleone.

Ik ben een filmliefhebber en ben geboren in 1992, vandaar.

IcU
Wie had dat gedacht?

MrMojoRisin is een anagram van Jim Morrison, de zanger van The Doors. Hij gebruikt dit in het lied L.A. Woman.
Bij het registreren op een andere site was MrMojoRisin al bezet en had ik er 123 achter geschreven. Hier op MM heb ik dat dan ook maar gedaan, zelfs al was die nog niet gekozen.

De meeste relaxte dag van de week.....

Ik had dat nummer van The Velvet Underground de hele dag in mijn hoofd, dus ik dacht waarom niet.

run run run run run run run GYPSY DEATH AND YOU

Omdat ik niet terugdeins voor slechte films. Sterker nog, ik vind ze leuk om te kijken.

Haha, dus vandaar de naam lefgozer? Daar heb je niet echt lef voor nodig hoor. Maar wel leuk verzonnen in combinatie met je argument.

Nee, eigenlijk is het een stuk minder interessant. Moest een naam verzinnen toen ik me hier inschreef en vind Lefgozer altijd wel een leuk ouderwets woord. Maar achteraf vind ik de beschrijving in mijn vorige bericht er ook wel goed bij passen.

Ja dat is waar

VHS, omdat ik vroeger een grafhekel had om die huurbanden terug te spoelen....Want als ik de film had gekeken had ik nog maar 5 minuten voordat de videotheek sloot. en dan nog dat rotding terugspoelen was ik vaak te laat.

verder hd ik ook een hekel aan als ik een VHSband huurde en deze was niet teruggedraaid....jaja opgroeien in de jaren 80 was niet makkelijk

1975 = mijn geboortejaar

Ik was al helemaal vergeten dat je die klotedingen moest terugspoelen. Inderdaad, wat een verademing is DVD eigenlijk.

Dat noemen ze de charme.

Naomi Watts schreef:
Ik was al helemaal vergeten dat je die klotedingen moest terugspoelen. Inderdaad, wat een verademing is DVD eigenlijk.

ja, maar een voordeel van VHS was dat je al die waarschuwingen over piraterij, etc lekker kon doorspoelen.

Bij de dvd kan je dat dan weer niet (op enkele uitzonderingen na) en moet je dat ellendig afkijken.
Ik schuif de dvd erin en dan ga ik popcorn maken, drinken inschenken, voetmassagezalf pakken (want zodra de popcorn op is gooit mijn vriendin haar voeten op mijn schoot ) en zodra ik ga zitten hoef ik alleen nog op PLAY te drukken en mijn (ons) avondje kan beginnen

filmliefhebber92 schreef:
Dat noemen ze de charme.

ja eigenlijk wel, heb nog een kleine 100 koopVHS banden thuis liggen en daar kijk ik soms wel eens een filmpje van. Gewoon voor het gevoel eens te herleven.
Ik wil ze eigenlijk verkopen, maar wie koopt die nog...zou niet weten wie ze nog wilt hebben.
Ach ze liggen me ook niet in de weg.

Zit wat in VHS. Aan de andere kant kon ik een VHS echt niet vaker dan vijf maal kijken omdat er dan van die vreselijke strepen in beeld kwamen. Verpestte ook veel met huren. Of had ik gewoon een brakke video recorder?

VHS1975 schreef:

Bij de dvd kan je dat dan weer niet (op enkele uitzonderingen na) en moet je dat ellendig afkijken.
Ik schuif de dvd erin en dan ga ik popcorn maken, drinken inschenken, voetmassagezalf pakken (want zodra de popcorn op is gooit mijn vriendin haar voeten op mijn schoot ) en zodra ik ga zitten hoef ik alleen nog op PLAY te drukken en mijn (ons) avondje kan beginnen

Als je hem in de pc drukt en je speelt je dvd af via VLC Media Player kan je die crap ook altijd skippen

@ Naomi Watts: Dat was idd het grootste nadeel. die tape was te gevoelig.
lang leve het schijfje

@ Rep_Robert: ja hehehe heb ik een mooie tv + 5.1 systeem, dan ga ik niet achter mijn pc zitten makker

Maar het zou een optie kunnen zijn

rep_robert schreef:
(quote)

Als je hem in de pc drukt en je speelt je dvd af via VLC Media Player kan je die crap ook altijd skippen

ik dacht eerst dat je het over de VHS had.

starbright boy (moderator)

Jeugdsentiment. Een liedje uit 1997. Ik draai het echt nooit meer en het is bijlange na niet hun leukste nummer, maar ik ga nu wel al bijna 10 jaar zo door het leven hier.

kos
Grappig! heb ik me eigenlijk altijd al afgevraagd. Ken het nummer niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:30 uur

geplaatst: vandaag om 23:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.