De Site / Gebruikers / Hoe kom je aan je nickname?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2010, 16:30 uur
wimnoot schreef:
niet iedereen is als jij
Vat je de huidige wereldproblematiek mooi mee samen.niet iedereen is als jij
0
geplaatst: 27 november 2010, 22:32 uur
Ik was heel relaxed naar het lied van Deftones aan het luisteren toen ik me registreerde dus wou iets met 'Butcher' omdat het gewoon een stijl woord is. Maar gewoon 'Butcher' en 'TheButcher' waren al bezet. Dus dan maar gewoon ' Butchers', niet?

0
Horrorfreak12
geplaatst: 4 december 2010, 19:35 uur
Eigenlijk wist ik amper iets over deze site dus dacht ik bwa we zulle even snel een naam kiezen, een stomme --> Horrorfreak12 ( past totaal niet bij mij ! Alé hou wel van horrors maar het freak gedeelte ... achteraf na vele leuke posts en ratings kom ik tot de vaststelling dat ik de naam niet kan veranderen FIJN HOOR ! 

0
geplaatst: 4 december 2010, 19:46 uur
Heb ook echt een ongelofelijke bloedhekel aan mijn naam. Geen idee meer waarom ik er precies voor heb gekozen, misschien ook niet verwacht dat ik hier serieus zou gaan rondhangen. Maar 'filmgek' klinkt zo blij en dan ook nog in zo'n lijpe breezertaal geschreven 

0
Horrorfreak12
geplaatst: 4 december 2010, 19:48 uur
FillumGek schreef:
Heb ook echt een ongelofelijke bloedhekel aan mijn naam. Geen idee meer waarom ik er precies voor heb gekozen, misschien ook niet verwacht dat ik hier serieus zou gaan rondhangen. Maar 'filmgek' klinkt zo blij en dan ook nog in zo'n lijpe breezertaal geschreven

Ok haha ik moet toegeven dat je een iets ergere naam hebt

0
geplaatst: 4 december 2010, 19:49 uur
Haha ja onze namen komen nog aardig overeen inderdaad

@Horrorfreak12
Dank je

0
geplaatst: 4 december 2010, 19:50 uur
FillumGek schreef:

0
geplaatst: 31 mei 2011, 21:34 uur
In Film > Filmgames > Waar komen jullie usernames vandaan?:
Hallo!
Ik zou graag eens weten waar jullie gebruikersnamen vandaan komen.
Zou leuk zijn volgens mij.
De mijne (IbenDB) komt van mijn voornaam en 2 letters van mijn achternaam.
IBEN DeBrandere namelijk.
Dus, waar komen jullie namen vandaan?
Hallo!
Ik zou graag eens weten waar jullie gebruikersnamen vandaan komen.
Zou leuk zijn volgens mij.
De mijne (IbenDB) komt van mijn voornaam en 2 letters van mijn achternaam.
IBEN DeBrandere namelijk.
Dus, waar komen jullie namen vandaan?
0
geplaatst: 31 mei 2011, 21:35 uur
De Site >> Gebruikers >> Hoe kom je aan je nickname?
hier al een forum over t onderwerp
Mijn voornaam naar engels-> en natuurlijk mikey corleone.
hier al een forum over t onderwerp
Mijn voornaam naar engels-> en natuurlijk mikey corleone.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 19:13 uur
MrMojoRisin is een anagram van Jim Morrison, de zanger van The Doors. Hij gebruikt dit in het lied L.A. Woman.
Bij het registreren op een andere site was MrMojoRisin al bezet en had ik er 123 achter geschreven. Hier op MM heb ik dat dan ook maar gedaan, zelfs al was die nog niet gekozen.
Bij het registreren op een andere site was MrMojoRisin al bezet en had ik er 123 achter geschreven. Hier op MM heb ik dat dan ook maar gedaan, zelfs al was die nog niet gekozen.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:57 uur
Ik had dat nummer van The Velvet Underground de hele dag in mijn hoofd, dus ik dacht waarom niet.
run run run run run run run GYPSY DEATH AND YOU
run run run run run run run GYPSY DEATH AND YOU
0
geplaatst: 18 juni 2011, 19:46 uur
Omdat ik niet terugdeins voor slechte films. Sterker nog, ik vind ze leuk om te kijken.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 20:03 uur
Haha, dus vandaar de naam lefgozer?
Daar heb je niet echt lef voor nodig hoor. Maar wel leuk verzonnen in combinatie met je argument.

0
geplaatst: 18 juni 2011, 20:23 uur
Nee, eigenlijk is het een stuk minder interessant. Moest een naam verzinnen toen ik me hier inschreef en vind Lefgozer altijd wel een leuk ouderwets woord. Maar achteraf vind ik de beschrijving in mijn vorige bericht er ook wel goed bij passen.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 20:09 uur
VHS, omdat ik vroeger een grafhekel had om die huurbanden terug te spoelen....Want als ik de film had gekeken had ik nog maar 5 minuten voordat de videotheek sloot. en dan nog dat rotding terugspoelen was ik vaak te laat.
verder hd ik ook een hekel aan als ik een VHSband huurde en deze was niet teruggedraaid....jaja opgroeien in de jaren 80 was niet makkelijk
1975 = mijn geboortejaar
verder hd ik ook een hekel aan als ik een VHSband huurde en deze was niet teruggedraaid....jaja opgroeien in de jaren 80 was niet makkelijk

1975 = mijn geboortejaar
0
geplaatst: 22 juni 2011, 20:23 uur
Ik was al helemaal vergeten dat je die klotedingen moest terugspoelen. Inderdaad, wat een verademing is DVD eigenlijk.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:16 uur
Naomi Watts schreef:
Ik was al helemaal vergeten dat je die klotedingen moest terugspoelen. Inderdaad, wat een verademing is DVD eigenlijk.
ja, maar een voordeel van VHS was dat je al die waarschuwingen over piraterij, etc lekker kon doorspoelen.
Bij de dvd kan je dat dan weer niet (op enkele uitzonderingen na) en moet je dat ellendig afkijken.
Ik schuif de dvd erin en dan ga ik popcorn maken, drinken inschenken, voetmassagezalf pakken (want zodra de popcorn op is gooit mijn vriendin haar voeten op mijn schoot

filmliefhebber92 schreef:
Dat noemen ze de charme.
Dat noemen ze de charme.
ja eigenlijk wel, heb nog een kleine 100 koopVHS banden thuis liggen en daar kijk ik soms wel eens een filmpje van. Gewoon voor het gevoel eens te herleven.
Ik wil ze eigenlijk verkopen, maar wie koopt die nog...zou niet weten wie ze nog wilt hebben.
Ach ze liggen me ook niet in de weg.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:21 uur
Zit wat in VHS. Aan de andere kant kon ik een VHS echt niet vaker dan vijf maal kijken omdat er dan van die vreselijke strepen in beeld kwamen. Verpestte ook veel met huren. Of had ik gewoon een brakke video recorder?
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:25 uur
VHS1975 schreef:
Bij de dvd kan je dat dan weer niet (op enkele uitzonderingen na) en moet je dat ellendig afkijken.
Ik schuif de dvd erin en dan ga ik popcorn maken, drinken inschenken, voetmassagezalf pakken (want zodra de popcorn op is gooit mijn vriendin haar voeten op mijn schoot
) en zodra ik ga zitten hoef ik alleen nog op PLAY te drukken en mijn (ons) avondje kan beginnen 

Als je hem in de pc drukt en je speelt je dvd af via VLC Media Player kan je die crap ook altijd skippen

0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:05 uur
@ Naomi Watts: Dat was idd het grootste nadeel. die tape was te gevoelig.
lang leve het schijfje
@ Rep_Robert: ja hehehe heb ik een mooie tv + 5.1 systeem, dan ga ik niet achter mijn pc zitten makker
Maar het zou een optie kunnen zijn
lang leve het schijfje
@ Rep_Robert: ja hehehe heb ik een mooie tv + 5.1 systeem, dan ga ik niet achter mijn pc zitten makker

Maar het zou een optie kunnen zijn

0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:22 uur
rep_robert schreef:
Als je hem in de pc drukt en je speelt je dvd af via VLC Media Player kan je die crap ook altijd skippen
(quote)

ik dacht eerst dat je het over de VHS had.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 6 maart 2013, 23:02 uur
Jeugdsentiment. Een liedje uit 1997. Ik draai het echt nooit meer en het is bijlange na niet hun leukste nummer, maar ik ga nu wel al bijna 10 jaar zo door het leven hier.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 10:00 uur
Grappig! heb ik me eigenlijk altijd al afgevraagd. Ken het nummer niet.
* denotes required fields.