De Site / Gebruikers / Hoe kom je aan je nickname?
zoeken in:

0
geronimo
geplaatst: 24 juli 2002, 15:37 uur
Op 't oude forum was dit topic er al, maar met al die newbies misschien leuk om 'm nog eens te openen.
Die van mij komt uit Conspiracy Theory waar Jerry (Mel Gibson) zegt: "Love gives you wings. It makes you fly. I don't even call it love. I call it Geronimo."
Jullie?
Die van mij komt uit Conspiracy Theory waar Jerry (Mel Gibson) zegt: "Love gives you wings. It makes you fly. I don't even call it love. I call it Geronimo."
Jullie?
0
geplaatst: 24 juli 2002, 15:43 uur
kwestie van letters husselen. mijn echte naam is ike, as in "aik". aik > iak > yak. die nick gebruik ik al jaren voor vanalles en nog wat.
0
geplaatst: 24 juli 2002, 17:23 uur
Nou, die van mij komt uit dat grandioze brein van mij zetten
Ik zocht een naam die nog niet was gebruikt (achteraf heeft wel iemand deze naam al een keer op internet gehad, maar .net en .com waren nog niet bezet). Het is een soort combinatie van food een booze (dan wel ff phood ipv food) en het komt ook een beetje door Friends (heb ik compleet op dvd) waar ze weleens een potje "phoozeball" spelen.
Erg vaag in ieder geval, maar je moet toch wat

Erg vaag in ieder geval, maar je moet toch wat

0
kappeuter (crew)
geplaatst: 24 juli 2002, 17:27 uur
Kappeuter komt uit het uiterst geestige boekje 'Kwispelen met taal' van Willem Hietbrink. Via taalworteltrekken (!) komt 'ie tot de herkomst van woorden.
kabouter
Mensen die alleen in sprookjes bestaan en niet groter worden dan een flinke peuter. Te herkennen aan een puntmuts. Kabouter: kappeuter.
Ik ben trouwens 1.86m...
kabouter
Mensen die alleen in sprookjes bestaan en niet groter worden dan een flinke peuter. Te herkennen aan een puntmuts. Kabouter: kappeuter.
Ik ben trouwens 1.86m...

0
geplaatst: 24 juli 2002, 17:36 uur
waar ze weleens een potje "phoozeball" spelen.
fussball, de Engelse naam voor tafelvoetbal komt uit het Duits
0
geplaatst: 24 juli 2002, 17:58 uur
Die van mij gaat al weer 20 jaar terug, had toen nog de ilusie software te gaan schrijven, kwam echter nooit verder dan het geouwehoer in de intro vandaar de naam blabla.
0
geplaatst: 24 juli 2002, 19:53 uur
Uit de film Goodfellas. Vond het wel een "stoere" naam, en ik ben natuurlijk ook een hele goeie jongen! 

0
geplaatst: 24 juli 2002, 20:35 uur
(quote)
fussball, de Engelse naam voor tafelvoetbal komt uit het Duits
Uiteraard, maar met een beetje fantasie kom je op phooze

0
geplaatst: 24 juli 2002, 22:33 uur
Uit de film Goodfellas. Vond het wel een "stoere" naam, en ik ben natuurlijk ook een hele goeie jongen! 

har har! ik kan me niet onttrekken aan de gedachte dat tot de 'goodfellers' eigenlijk alleen maar enorm tuig hoort

0
geplaatst: 25 juli 2002, 01:08 uur
Beetje raar verhaal maar mijn paard heet Highlander (zo heette hij al toen ik hem kocht). Hij is vernoemd naar de held uit de Highlander films en omdat ik praktiserend blond ben gebruik ik altijd de namen van mijn huisdieren als nicks ed.
Raar maar waar:
De films Highlander heb ik trouwens nooit gezien.
Raar maar waar:
De films Highlander heb ik trouwens nooit gezien.
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 25 juli 2002, 01:21 uur
Hoezo vandaar? Komen je voorouders daar vandaan? Is het je favoriete vakantiestek?
0
narva77 (crew)
geplaatst: 25 juli 2002, 11:14 uur
Hehheh nee, mijn hobby is altijd topografie geweest. Verder heb ik een soort zwak voor de Noord-Europese landen (Scandinavië vooral), maar ben er nooit geweest hoor 
En het klinkt wel leuk, toch?
'77 is mijn geboortejaar idd.

En het klinkt wel leuk, toch?
'77 is mijn geboortejaar idd.
0
geplaatst: 26 juli 2002, 20:43 uur
Petey is wat een canadese vriend me noemde toen we beiden nog jong waren (eeeeeeeuwen geleden), ik gebruik hem omdat Peter een naam is die verschrikkelijk vaak voorkomt.
0
geplaatst: 29 juli 2002, 01:30 uur
Sparkle komt van een muziekgroep die dit woord geregeld in hun songs gebruiken. Leuke eraan is dat het aseksueel overkomt.
0
geplaatst: 29 juli 2002, 01:43 uur
Het is en blijft een dankbaar woord voor vele artiesten; maar Sparkle kwam er toen ik een nick nodig had voor een website om die groep.
0
geplaatst: 29 juli 2002, 12:14 uur
Ik heb heb van de band de wu tang clan.
En die naam gebruik ik bijna met alles als dat kan.
En die naam gebruik ik bijna met alles als dat kan.
0
geplaatst: 29 juli 2002, 12:47 uur
Mijn naam komt van de groep Marillion, met name in het begin van hun carriere was de Jester een van de symbolen die vaak gebruikt wordt (bv Cd Script for a jester's tear, klassieker in de symfonische rock).
0
geplaatst: 29 juli 2002, 18:20 uur
neuj, zat er nog wel over na te denken maar Amsterdam was geloof ik de dichtstbijzijnde plaats om het te doen, en dat is zon 50 kilometer hier vandaan. en het is nogal duur 

0
geplaatst: 2 augustus 2002, 21:33 uur
Een stadsdeel van New York, de mooiste stad van de wereld... vandaar 

0
geplaatst: 2 augustus 2002, 21:36 uur
Ben er nooit geweest eigenlijk, me zus zei ook dat het er fantastisch is.
Ik ben nog altijd fan van Rome, veel meer geschiedenis.
Ik ben nog altijd fan van Rome, veel meer geschiedenis.
* denotes required fields.