• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.151 stemmen

Hoe kom je aan je nickname?

zoeken in:

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Kabukiman schreef:

Ik ben nog niet zo lang op dezesite bezig - maar begrijp ik nu dat alle anderen hier onder een schuilnaam werken??

Hmmmm - moet ik er ook maar eens een verzinnen

Waarop speedy23 schreef:

Neem Namikubak...

LOL!!

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

Namikubak lijkt teveel of Naomi Watts, vind ik.

(Zo zag ik tussen de users ook al een Onderhond EN een Onderzeeboot. Too similar)

Wat me overigens wel meteen doet afvragen )het zal best in de afgelopen 20 pagina´s ergens staan, maar al Snellezend ben ik ze niet tegengekomen± waar komt Speedy 23 en Flipman vandaan........

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kabukiman schreef:

maar al Snellezend ben ik ze niet tegengekomen± waar komt Speedy 23 vandaan........

Dan heb je blijkbaar niet ver genoeg gezocht want:

geplaatst op 6 september 2003, 13:24 uur

Toen ik begin '80 per ongeluk een vrije radio (België) binnensukkelde waren deze nog in de illegaliteit. Het was dus stom om je eigen naam te noemen. Het laatste dat ik die dag op TV gezien had was een tekenfilm van... juist ja, Speedy Gonzales.

Iedereen noemt mij nu trouwens nog steeds zo. En die 23 zeg je dan? Wel er was blijkbaar al een Speedy op deze site en heb dus maar mijn geboortedag genomen. Simpel...

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Je hebt zeker veel te snel gelezen, Kabukiman.

Helemaal onderaan pagina 18 vind je dit:

Flipman schreef:

Ik heb Flipman gekozen, omdat ik gek ben op comics, vooral de comics van Batman. Ik heet Flip, dus als ik een superheld wil zijn, hoe kan ik dat beter doen dan mijn voornaam te nemen en er mijn geslacht achter te zetten?

En dan bedoel ik dus: Man/vrouw! Niet dat ik verkeerd gekozen heb en eigenlijk Flip-penis moet heten ofzo, voor degenen die dit niet begrijpen!

Maar jij wist al dat ik een enorme fan van Batman ben, dus dat had je ook wel kunnen raden, niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hoe zou je MAN anders moeten opvatten dan

Batman is toch ook een man.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Nou, ik had het een beetje raar geformuleerd. Want ik zei namelijk: ...

hoe kan ik dat beter doen dan mijn voornaam te nemen en er mijn geslacht achter te zetten?

Ik had in het bericht het woord 'geslacht' kunnen veranderen, maar veel mensen denken bij iemands 'geslacht' ook wel aan het geslachtsdeel:

En dan bedoel ik dus: Man/vrouw! Niet dat ik verkeerd gekozen heb en eigenlijk Flip-penis moet heten ofzo, voor degenen die dit niet begrijpen!

Op die manier. Ik heb het gewoon verkeerd geformuleerd, maar jij hebt het gelukkig wel goed begrepen, Kappeuter.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Flipman schreef:

Ik had in het bericht het woord 'geslacht' kunnen veranderen, maar veel mensen denken bij iemands 'geslacht' ook wel aan het geslachtsdeel

Alleen de jonge kindjes.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ja, inderdaad! Alleen de mensen die puberaal gedrag vertonen!

De laatste keer dat ik dat deed was toen ik 9 was...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Je gedraagt je nogsteeds als een 9-jarige.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Niet waar! Ik ben gewoon prettig gestoord, da's alles! Ik maak ook geen gebruik van poep en pies grappen of zo! Toen ik op de MAVO zat, hadden mijn klasgenoten vergeleken met mij een zwaar onderontwikkeld gevoel voor humor, echt waar!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

En nu zitten wij met de gebakken peren...

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Euh...? Wat bedoel je? Dat ik hier op MovieMeter zit heeft echt niet te maken met een trauma van de MAVO te maken, hoor!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kappeuter schreef:

En nu zitten wij met de gebakken peren...

Een goeie...

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ja, Spekkie naar Speedy23's Bekkie, hè?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Flipman schreef:

Niet waar! Ik ben gewoon prettig gestoord, da's alles!

Maar reageer je zogenaamde gestoordheid dan niet af op deze site, want in mijn ogen ben je een irritante aandachttrekker. Sorry.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Irritante aandachttrekker? Jezus! Ik reageer gewoon graag op verschillende Topics en op de een reageer ik weer iets serieuzer dan op de ander!

Bovendien, ik kan me voorstellen dat anderen het leuk vinden me te stangen (op een vriendelijke manier dan), maar dan reageer ik daar ook weer op. Soms om mezelf te verdedigen, zoals nu (hoewel dat dan in andere situaties misschien minder nodig is), anderzijds om degenen die me plagen tevreden te stellen, omdat dat meestal is wat mensen die plagen willen (weet ik uit ervaring); die willen een reactie.

Ik ben geen aandachttrekker! Ik meng me gewoon graag in discussies over films! Ik weet dat er in het Topic Films> Algemeen wel eens 5 Topics staan waarvan ik de laatste ben die erop gereageerd heeft, maar dat is puur om de discussie, niet om aandacht te trekken! En ja, sommige posts zijn (deels) wat minder serieus, maar aandacht is iets wat ik op deze site totaal niet zoek. Ik zoek het niet om de aandacht in elk geval, soms wil ik natuurlijk misschien wel aandacht voor mijn mening of een specifieke post, omdat ik wil weten wat anderen daarvan vinden, maar daar gaat het op deze site toch ook om?

Ik vind het spijtig dat ik die indruk bij je heb gewekt, U-96, dat is dus nooit mijn bedoeling geweest.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

U-96 schreef:

Maar reageer je zogenaamde gestoordheid dan niet af op deze site, want in mijn ogen ben je een irritante aandachttrekker. Sorry.

Ik moet zeggen dat ik die "prettige gestoordheid" van Flipman juist wel leuk vind. Een beetje humor kan geen kwaad (hoewel de eerste foto van hem in het "verzin er een tekst bij" forum wel een beetje te ver ging).

Ik leest liever een bericht van Flipman dan een bericht van iemand die alleen "mooie film" of "Johnny Depp rulezzzz!" schrijft. Dat vind ik pas irritant.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Inderdaad.

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

U-96:

geplaatst op 29 januari 2005, 18:05 uur

Flipman schreef:

Ik had in het bericht het woord 'geslacht' kunnen veranderen, maar veel mensen denken bij iemands 'geslacht' ook wel aan het geslachtsdeel

Alleen de jonge kindjes.

Ik kan het toch niet anders dan eens zijn met Hannibal als die zegt:

Ik moet zeggen dat ik die "prettige gestoordheid" van Flipman juist wel leuk vind. Een beetje humor kan geen kwaad (hoewel de eerste foto van hem in het "verzin er een tekst bij" forum wel een beetje te ver ging).

Ik leest liever een bericht van Flipman dan een bericht van iemand die alleen "mooie film" of "Johnny Depp rulezzzz!" schrijft. Dat vind ik pas irritant.

Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet helemaal WAT Flipman nou presies verkeerd heeft gezegd, behalve dan een geestig bedoelde (en op mij trouwens ook zo overkomende) uit de wegruiming van enig misverstand over het gebruik van het woord "geslacht".

Om daar nou zo overdreven tegen tekeer te gaan lijkt me een beetje onzin - ook ik dacht eerlijk gezegd bij het lezen van dat woord ook meteen aan de dubbele betekenis (wat nog eens leuker is omdat de term in dat verband ouderwtsch is en dus inderdaad niet door iedereen meteen wordt herkend). Wat dat betreft denk ik niet dat het de Kleine Kindertjes of de 9-jarigen zijn die daar aan denken, maar de associatief meer ontwikkelden onder ons.

De grap is niet anders (of eigenlijk zelfs aanzienlijk leuker) dan heel erg veel HighBrow cabaretiers goed betaald op de podia brengen.

En wat ik ook niet helemaal begrijp is waarom je een foto als die op pagina 32 van "het verzin er een tekst spel" plaatst als je (langs de neus weg midden in een posting die verder hout snijdt geplaatste) grappen over "geslacht" meteen als kinderachtig bestempelt??

Flipman is een van de snelst reagerende en breedts geinteresseerde users die gelukkig af en toe wel van een grapje houdt - houwe zo! Zulke felle woorden over een grapje dat je niet zo leuk vindt lijken me derhalve wat overdreven.

(Maar, het kan natuurlijk zijn dat we een satirisch bedoelde nuance missen in je postings, U-96, in welk geval mijn excuses voor het gezegde.)

Oja, Hannibal. Welke van de foto's in de Verzin een tekst vond je nu te ver gaan? De eerste die ik tegenkwam van Flipman was die "Ik Krijg De Schijt Van Die Origin-scene" tekening van Batman. Die viel toch wel mee??

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Kabukiman schreef:

Oja, Hannibal. Welke van de foto's in de Verzin een tekst vond je nu te ver gaan? De eerste die ik tegenkwam van Flipman was die "Ik Krijg De Schijt Van Die Origin-scene" tekening van Batman. Die viel toch wel mee??

Dat was een foto van een verschijnsel waar ik de naam niet meer van weet, (Oja, bukkake) maar die foto is binnen een kwartier door de mods van de site verwijderd. Misschien dat Flipman het nog weet.

De omschrijving van Da Jando bij deze foto was de volgende:

"Bukkake is a group sex practice where a series of men takes turns ejaculating on a kneeling woman or man. There are strong overtones of erotic humiliation in this practice."

http://www.moviemeter.nl/?foru...

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Hannibal, Speedy23, Kabukiman: wow! Hartelijk dank voor deze Back-up! Als er weer eens iemand een plagende opmerking naar mijn hoofd slingert merk ik ook voor de gein wel weer eens op dat ik me dan zeer gewaardeerd voel op deze site, maar nu voel ik dat ook echt zo! Bedankt, jongens!

Eh, Kabukiman, nog effe over die foto, die heb ik verwijderd. Of dat had Kos gedaan. Ik had de foto zelf voor de zekerheid ook niet op de site gezet, maar een link ernaar. Ook dat werd niet gewaardeerd. Het was een foto die ik via mail had binnengekregen, van een liggende vrouw met nogal wat mannen eromheen. Eentje was bezig de vrouw te ehh... plezieren, laten we het zo zeggen. Het lichaam van de vrouw toonde bovendien nogal wat ejaculatie aan. Ik vond het zelf ook een goor plaatje, maar ik moest en zou gewoon weten wat voor reactie's de foto zou krijgen. Inderdaad, die foto ging ver.

Maar terug naar het commentaar van U-96: misschien vind hij wel dat ik te prominent aanwezig ben op deze site. Kan ook wel kloppen, omdat ik hier echt heel vaak te vinden ben. En ik gaf zelf ook al aan dat er wel 5 Topics achter

elkaar (of liever gezegd, boven elkaar) kunnen staan, waar ik het laatst op heb gereageerd. Misschien denkt U-96 daarom dat ik aandacht te kort kom en dat aandacht trekken het enige is wat ik met die posts wil bereiken.

- Ten slotte willen we je er nog even op wijzen dat je gratis gebruik maakt van een site waar andere mensen veel tijd, moeite en geld in hebben gestoken, je bent dus te gast hier. We vinden het gezellig als je meediscussiëert, en nodigen je uit om al je vrienden en kennissen ook deze kant op te sturen, maar hou het netjes en gezellig.

Ik moet dus toegeven dat ik deze regel één keer heb overtreden (die foto was niet echt netjes ), maar dat ik af en toe eens een geintje maak, is volgens deze quote van Jordy (uit mijn aanmeldingsbericht, hebben jullie vast wel herkend) zoals ik het interpreteer, toegestaan. Want als je niet in staat bent een geintje te maken, ben je toch niet gezellig? Ik geef zelf toe dat mijn posts lang niet altijd even serieus zijn, of dat gedeelten ervan niet serieus zijn, maar volgens mij moet dat kunnen.

Mocht dit alles niet het probleem zijn, U-96, dan hoor ik graag wat dat dan wel precies is.

Hannibal, Speedy23 en Kabukiman, nogmaals dank voor jullie steunbetuigingen en nogmaals, U-96, jammer dat je zo over me denkt.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik vind het een beetje stom om over users te gaan oordelen, maar ik wil graag ook mijn mening zeggen. Flipman is schreeuwerig, en wat hij zegt is ook niet altijd even grappig of to the point laat staan zinvol. En ik geef zelfs toe dat ik er in het begin een beetje moeite mee had. Maar al na een paar dagen begon ik er de charme van in te zien. Spontaniteit is niet mijn grootste troef, ik denk meestal lang na over een bericht, verbeter het dan nog drie keer en geregeld haal ik geposte berichten zelfs weg omdat ze me niet bevallen (misschien doe ik dat hiermee ook, maar het feit dat u dit leest bewijst het tegendeel ). Ik vind Flipman's 'manier van doen' echt een verrijking van de site. Zijn reacties zijn kinderlijk, spontaan, leuk (meestal) en vooral erg levendig, en ik vind dat gewoon plezant. En hoewel ze soms niveau missen (so what) heeft hij echt wel iets te vertellen. Ik snap dat mensen het er soms moeilijk mee hebben (al zeggen de meeste mensen dat dan niet zo expliciet als U-96, maar ook dat is natuurlijk een eerlijke uiting van spontaniteit ) maar ik kan al niet meer zonder hem. Leve Flipman dus

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Freud schreef:

Ik vind Flipman's 'manier van doen' echt een verrijking van de site.

maar ik kan al niet meer zonder hem. Leve Flipman dus

Die kun je in je zak steken Flip, als je nu maar niet teveel naast je schoenen gaat lopen

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Wow, Freud, bedankt! ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Aangezien wij elkaar wel vaker spreken via deze site verbaast het me eigenlijk niet heel erg dat je voor me opkomt, maar de manier waarop! Ik zei in mijn vorige bericht dat ik me hier nu echt gewaardeerd voel, maar nu pas echt echt! I Owe You! Senk Joe Ferrie Muts!

Wat het 'probleem' misschien ook kan zijn, is het feit dat ik, ook in 'vreemde' omgevingen, altijd probeer mezelf te zijn, dus ook hier. Ik heb net mijn stage afgerond en de directeur van dat stagebedrijf was altijd blij en verrast over de manier waarop ik mezelf kon zijn, ook op de werkvloer. Tenminste, dat zei hij tegen een collega-stagiair, die dat nogal uniek vond. Uniek of niet, ik kan gewoonweg niet anders!

Ik ben op de middelbare school vaak gepest en werd toen in een hoekje gedrukt. Toen ben ik lid geworden van de JeugdTheaterschool, waar gewaardeerd werd wat ik zei. Ik was daar ook erg prominent aanwezig, dat vonden anderen tenminste. Ik leerde daar mezelf te zijn en ik werd er ook veel vrolijker door. Op mijn stage ging iedereen ook redelijk formeel met elkaar om. Ik niet. Ik deed gewoon zoals ik altijd deed. Na een tijdje raakte iedereen daar ook aan gewend .

Goed, om een lang verhaal kort te maken: ik ben gewoon altijd mezelf, ook hier. Leer ermee leven als je dat nog niet kunt !

En nee, Hannibal, ik ga niet naast m'n voeten lopen, worden ze koud !

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Flipman schreef:

Ik ga niet naast m'n voeten lopen!

Dat lijkt me ook onmogelijk, maar met jou weet je maar nooit.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Hannibal schreef:

Dat lijkt me ook onmogelijk, maar met jou weet je maar nooit.

Nee, gelijk heb je, met mij weet je maar nooit! Maar ik bedoelde natuurlijk schoenen.

Nee, ik kan zelfs over water lopen! Als ik kanokoeken heb gegeten! HAHAHAHAAAAAHAHAAHAHHAAAAHAA!! Sorry, flauw...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Jeetje, het lijkt wel een Flipman-fanclub hier...

Hannibal schreef:

Een beetje humor kan geen kwaad...

Een beetje??

Kabukiman schreef:

Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet helemaal WAT Flipman nou presies verkeerd heeft gezegd, behalve dan een geestig bedoelde

(en op mij trouwens ook zo overkomende) uit de wegruiming van enig misverstand over het gebruik van het woord "geslacht".

Mijn geposte kritiek op Flipman betreft niet die opmerking, maar Flipman in 't algemeen.

Flipman is een van de snelst reagerende en breedts geinteresseerde users die gelukkig af en toe wel van een grapje houdt - houwe zo!

Af en toe??

Zulke felle woorden over een grapje dat je niet zo leuk vindt lijken

me derhalve wat overdreven.

Ik doelde op Flipman in het algemeen.

Flipman schreef:

Maar terug naar het commentaar van U-96: misschien vind hij wel dat ik te prominent aanwezig ben op deze site. Kan ook wel kloppen, omdat ik hier echt heel vaak te vinden ben.

Dat is elke MMer wel.

En ik gaf zelf ook al aan dat er wel 5 Topics achter

elkaar (of liever gezegd, boven elkaar) kunnen staan, waar ik het laatst op heb gereageerd. Misschien denkt U-96 daarom dat ik aandacht te kort kom en dat aandacht trekken het enige

is wat ik met die posts wil bereiken.

Ik lees elk topic uitgebreid en ik zie er heus wel serieuze posts van jou bijstaan (o.a. bij het Batman-topic), maar in nogal veel gevallen zijn het nutteloze, aangeplakte en i.m.o. irritante berichten die geen enkele waarde toevoegen. Vaak heb ik ook het idee dat jij verplicht bij elke topic dat er voorbij komt op moet reageren, met de irritante humor erbij.

Mijn kritiek op jou is hypocriet, aangezien ik zelf enorm enorm irritant ben geweest op deze site (shame shame shame shame), dus zie het niet meteen als negatief. Ik ben nu gewoon eerlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

U-96 schreef:

Mijn kritiek op jou is hypocriet, aangezien ik zelf enorm enorm irritant ben geweest op deze site (shame shame shame shame),

Ik ook en inderdaad shame shame shame, gelukkig heb ik die periode ook weer achter de rug

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ach ja, U-96, de een vind het flauw, de ander kan erom lachen. Ik zelf vind posts van mezelf die lollig zouden moeten zijn ook lang niet altijd lollig, mag je weten. Ik bedoel, jij maakt zelf ook wel eens een geintje, geloof ik? Nou, dan zitten er mensen tussen die erom kunnen lachen, anderen weer niet.

U-96 schreef:

Ik lees elk topic uitgebreid en ik zie er heus wel serieuze posts van jou bijstaan (o.a. bij het Batman-topic), maar in nogal veel gevallen zijn het nutteloze, aangeplakte en i.m.o. irritante berichten die geen enkele waarde toevoegen. Vaak heb ik ook het idee dat jij verplicht bij elke topic dat er voorbij komt op moet reageren, met de irritante humor erbij.

Die kritiek vind ik onterecht. Nou ja, dat er serieuze posts bij staan klopt natuurlijk, maar dat er 'nogal veel gevallen' zijn waarin ik niks nuttigs te zeggen heb, ben ik niet met je eens. In sommige gevallen maak in uit mezelf een geintje, maar ook vaak is een voorgaande post niet erg serieus. Dan voel ik me niet gebonden om de persoon waarvan het bericht afkomstig is de goeie kant op, natuurlijk! En nogmaals over die humor: ja, kan soms flauw zijn, misschien, maar dat is misschien eerder een kwestie van smaak.[/quote]

En ik moet heus niet op elk topic reageren. Alleen de discussies die ik zelf interessant vind en dat zijn ze lang niet allemaal! Soms zijn er dus inderdaad een paar achterelkaar die ik interessant vind, dat gaf ik al aan.

Mijn kritiek op jou is hypocriet, aangezien ik zelf enorm enorm irritant ben geweest op deze site (shame shame shame shame), dus zie het niet meteen als negatief. Ik ben nu gewoon eerlijk.

Dat is waar, U-96. Ik ben enorm blij dat je zo eerlijk bent, da's sowieso beter dan de schijn ophouden. Of opkroppen...

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ik geloof trouwens ook dat we op deze manier heel Off-Topic raken. wie weet hebben we met deze discussie over mij wel nieuwe Users afgeschrikt om een bericht op dit Topic te plaatsen !

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.