- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Je hebt de I en de L omgedraaid Kos.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
The name is Flipmode!
We get our dick rode... a whole shitload!
ja, goed...
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Hehe, was niet serieus of zo. Sinds ik jou naam zag moet ik er alleen telkens aan denken.
Nee, snap ik, maar ik was er dan alleen maar benieuwd naar wat dat Flipmode Squad was, misschien was het een naam die eerder in jouw vriendenkring ontstaan was! Ik snap best wel dat het niet serieus was, No Hard Feelings, or something!
Epitaph
-
- 466 berichten
- 3439 stemmen
Ik hoorde dat FLIPPER je favoriete film is.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Yeah, Right! Van wie hoorde je dat dan wel? Kijk maar in mijn top 10, dan zul je zien dat dat niet zo is! Het is de bedoeling dat Batman Begins straks mijn favoriete film wordt, maar momenteel is dat eigenlijk Sleepy Hollow!
n00t
-
- 53 berichten
- 29 stemmen
myn 'Nick' is een afkorting van m'n achternaam: Nootebos. Ik word al jaren zo genoemd door vrienden, teamgenoten etc.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Ik zat te denken aan oorlogsschepen met van die mooie boordkanonnen. Toen leek t me wel grappig als ze die ns gingen vervangen voor gigantische appels. Vandaar BoordAppel. Dat zou dr toch ook veel mooier uitzien? Een oorlogsschip met appels?
Ik zat deze topic wat door te lezen, maar bovenstaande is toch wel de meest originele manier om aan je nickname te komen. Boordappel had vast een kilo hallucinerende paddestoelen achter zijn kiezen toen hij zich aanmeldde 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Het viel mee hoor
. Ik hou wel van originele nicknames en deze zal ik niet snel ergens anders tegenkomen.
Clueless Dork
-
- 682 berichten
- 1046 stemmen
Mijn nick komt uit de film Ghost World. Enid noemt Seymour een Clueless Dork. Ach, het is beter dan Mister Pink.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het viel mee hoor
. Ik hou wel van originele nicknames en deze zal ik niet snel ergens anders tegenkomen.
Ik dacht eerst dat jouw nick klonk als BoordAppél, met het accent op de é. Dan klinkt het zoals een appél aan boord (van een schip of zo).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Haha, nee hoor het is gewoon een appel hoor, anders zou er nog enige logica inzitten en daar hou ik niet van
.
Schrijf je dat trouwens niet met één p?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Nee, maar wel met het accent de andere kant op.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
gewoon mijn eigen naam
Dan weet ik zeker dat ik mijn nickname niet hoef te veranderen omdat ik van smaak veranderd ben 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hopelijk verander je later niet van naam... 
NERD
-
- 1719 berichten
- 1429 stemmen
Nummer waar ik naar zat te luisteren toen ik mijn account aanmaakte (NERD - Lapdance), ondanks dat het een leuk nummer is compleet willekeurig dus.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Smuttley, de hond van Smick Smasterdley! 
Een klein moment zonder ongein: Ik vind Smuttwars een coole naam!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik had mezelf ook Fred Fenster, Dr Gonzo, Frankie Four Fingers, Jack Jordan, Javier Rodriguez Rodriguez, Toby Jay Wadenah, Longbaugh, Aaron Hallam, Vincent Roche, Detective Lopez, Gaspare, Juan Primo, Benny Dalmau, Rex, Manny Rodrigo, Lamar Dickey, Dino Palladino, Alvaro Harana, Miguel, Dario, Duke the Dog-Faced Boy, Bob Sala, Jack Rafferty of Che Guevara kunnen noemen, maar ik kon niet kiezen...

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Ik ben nog niet zo lang op dezesite bezig - maar begrijp ik nu dat alle anderen hier onder een schuilnaam werken??
Hmmmm - moet ik er ook maar eens een verzinnen