- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Had ze graag nog 's live gezien, maar helaas is het er nooit meer van gekomen.
Eén keer live gezien ten tijde van 'Social Dancing'. Leukkk! 
killercoach
-
- 48 berichten
- 590 stemmen
Speel mee in een voebalmanagers spelletje per post.
Toe het me ooit niet lukte een hotmail account te openen heeft m'n oom dit voor me gedaan met de naam killercoach. Vond hem zeer toepasselijk voor het voetbalmanagers spel en ben hem sinds die ook voor allerlei andere forums gaan gebruiken.
Vincent
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Toen ik begin '80 per ongeluk een vrije radio (België) binnensukkelde waren deze nog in de illegaliteit. Het was dus stom om je eigen naam te noemen. Het laatste dat ik die dag op TV gezien had was een tekenfilm van... juist ja, Speedy Gonzales.
Iedereen noemt mij nu trouwens nog steeds zo. En die 23 zeg je dan? Wel er was blijkbaar al een Speedy op deze site en heb dus maar mijn geboortedag genomen. Simpel...
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Ik werd geboren en toen zei mijn moeder liefdevol (volgens de overlevering) 'Renske'. En toen werd dat mijn naam. En ik heb het maar zo gehouden. Echte nicknamen ook wel: rensepens of lenske aangezien ik contactlenzen draag.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Ik werd geboren en toen zei mijn moeder liefdevol (volgens de overlevering) 'Renske'. En toen werd dat mijn naam. En ik heb het maar zo gehouden. Echte nicknamen ook wel: rensepens of lenske aangezien ik contactlenzen draag.
Omdat je de naam mooi vind of omdat je geen ruzie met je moeder wilt.....
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Ik zou mijn kind zelf niet zo noemen maar jezus mijn ouders hebben er na lang nadenken en in alle liefde voor gekozen... wie ben ik dan om dan te bepalen dat ik beter 'anita' of 'samanta' kan heten?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Beter Renske dan Anita (wel de laaste naam die je je kind wil geven).
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dan heb jij nog niet bij een Tjitske in de klas gezeten... Of een Hiske.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
'anita' of 'samanta'
brrrr 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Mijn zusje heet Anita. Een schat van een meid.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat Titan zijn naam moet veranderen! Hij moet die laatste n eens even van zijn naam afhalen. Dat scheelt maar 1 lettertje en de welkomstpagina veranderd dan van:
De volgende users zijn momenteel aanwezig op de site: Anneliesjuh, Brammeke, empirekees, Quentin, Saving Pvt. Pyle, titan, tovenaar en Wolkenmeter. De nieuwste user is misshooligaal.
in
De volgende users zijn momenteel aanwezig op de site: Anneliesjuh, Brammeke, empirekees, Quentin, Saving Pvt. Pyle, tita, tovenaar en Wolkenmeter. De nieuwste user is misshooligaal.
Veel leuker toch? 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Hoe ik aan mijn nickname kom? Ik heb gewoon de naam van een gamefiguur gebruikt. Hij komt van het spelletje True Crime die aan het eind van het jaar uitkomt. Eigenlijk wou ik mijn eigen naam gebruiken ( Daan ), alleen er waren er al een paar die Daan heten. Maar Nick Kang is ook wel cool.
Locutus
-
- 606 berichten
- 5882 stemmen
I am Locutus of Borg. Resistance is futile!
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Oh, dat had ik nou nooit achter je nick gezocht. 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5882 stemmen
En jij doet je nickname ook eer aan merk ik 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Mn voornaam met de eerste letter van mn achternaam. Ik heb het een beetje gehad met nicknames en ik gebruik deze maar voortaan.
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Ik begon ooit is met chatten en had een naam nodig. Tja, Crix was vervolgens geboren. Zomaar opeens... een ingeving. Vervolgens moest ik me ergens registreren (geen idee waar mee) en daar was al een Crix, zodoende heb ik er Cr_ix van gemaakt.
Nadeel is wel dat de moviemaatjes hier nogal problemen met de uitspraak hebben. Het wordt niet uitgesproken als 'Citrix'.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
ik dacht al dat je een Honda CRX (spreek uit C, R, ix) liefhebber was 
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Mijn nick wordt uitgesproken als kriks... ehm... noop... ik ben geen honda-fan. uch.
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Mijn nick is kwam trouwens in een vlaag van verstands verbijstering!
NERD
-
- 1719 berichten
- 1429 stemmen
hmmm cr_ix............crtix.........critics
toepasselijk voor op de site
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Je hebt spijt dus 
Ach..ik ondertussen 100de andere leukere nicknames verzonnen, maarja!
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Mijn nickname is eigenlijk ook een ongelukje. 'Bioscoopzaal' is in de eerste plaats eigenlijk mijn email-adres, en om een of andere reden heb ik die naam ook genomen als login.
Maar och, er zijn altijd ergere nicknames natuurlijk. EmpireKees, bijvoorbeeld. Stel je voor zeg ... _o_
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar mijn naam vandaan komt...
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Tot mijn grote schrik kan je op MM je nickname niet veranderen. Anders wist ik het wel. Redlop (draai om..Polder=deel van mijn achternaam) is niet de meest fantastische vondst. Maar ik moet er maar mee leren leven.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
In het dagelijkse leven heet ik Gnikrehsif, en vond ik een beetje moeilijke naam. 
Werkelijke reden 1 : Goede film 2: Typografisch mooie naam. 3. Merlijn en mythologie geven een erg mooi verklaring daarvoor.