• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.568 stemmen

Hoe kom je aan je nickname?

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

herman78 schreef:

Had ze graag nog 's live gezien, maar helaas is het er nooit meer van gekomen.

Eén keer live gezien ten tijde van 'Social Dancing'. Leukkk!

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

Speel mee in een voebalmanagers spelletje per post.

Toe het me ooit niet lukte een hotmail account te openen heeft m'n oom dit voor me gedaan met de naam killercoach. Vond hem zeer toepasselijk voor het voetbalmanagers spel en ben hem sinds die ook voor allerlei andere forums gaan gebruiken.

Vincent

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Toen ik begin '80 per ongeluk een vrije radio (België) binnensukkelde waren deze nog in de illegaliteit. Het was dus stom om je eigen naam te noemen. Het laatste dat ik die dag op TV gezien had was een tekenfilm van... juist ja, Speedy Gonzales.

Iedereen noemt mij nu trouwens nog steeds zo. En die 23 zeg je dan? Wel er was blijkbaar al een Speedy op deze site en heb dus maar mijn geboortedag genomen. Simpel...

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik werd geboren en toen zei mijn moeder liefdevol (volgens de overlevering) 'Renske'. En toen werd dat mijn naam. En ik heb het maar zo gehouden. Echte nicknamen ook wel: rensepens of lenske aangezien ik contactlenzen draag.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

renske schreef:

Ik werd geboren en toen zei mijn moeder liefdevol (volgens de overlevering) 'Renske'. En toen werd dat mijn naam. En ik heb het maar zo gehouden. Echte nicknamen ook wel: rensepens of lenske aangezien ik contactlenzen draag.

Omdat je de naam mooi vind of omdat je geen ruzie met je moeder wilt.....

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik zou mijn kind zelf niet zo noemen maar jezus mijn ouders hebben er na lang nadenken en in alle liefde voor gekozen... wie ben ik dan om dan te bepalen dat ik beter 'anita' of 'samanta' kan heten?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Beter Renske dan Anita (wel de laaste naam die je je kind wil geven).

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dan heb jij nog niet bij een Tjitske in de klas gezeten... Of een Hiske.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

renske schreef:

'anita' of 'samanta'

brrrr

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Mijn zusje heet Anita. Een schat van een meid.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat Titan zijn naam moet veranderen! Hij moet die laatste n eens even van zijn naam afhalen. Dat scheelt maar 1 lettertje en de welkomstpagina veranderd dan van:

De volgende users zijn momenteel aanwezig op de site: Anneliesjuh, Brammeke, empirekees, Quentin, Saving Pvt. Pyle, titan, tovenaar en Wolkenmeter. De nieuwste user is misshooligaal.

in

De volgende users zijn momenteel aanwezig op de site: Anneliesjuh, Brammeke, empirekees, Quentin, Saving Pvt. Pyle, tita, tovenaar en Wolkenmeter. De nieuwste user is misshooligaal.

Veel leuker toch?

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

LOL

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Hoe ik aan mijn nickname kom? Ik heb gewoon de naam van een gamefiguur gebruikt. Hij komt van het spelletje True Crime die aan het eind van het jaar uitkomt. Eigenlijk wou ik mijn eigen naam gebruiken ( Daan ), alleen er waren er al een paar die Daan heten. Maar Nick Kang is ook wel cool.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Die naam is best cool ja...

Locutus

• 606 berichten
  • 5882 stemmen

I am Locutus of Borg. Resistance is futile!

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

Oh, dat had ik nou nooit achter je nick gezocht.

Locutus

• 606 berichten
  • 5882 stemmen

En jij doet je nickname ook eer aan merk ik

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Mn voornaam met de eerste letter van mn achternaam. Ik heb het een beetje gehad met nicknames en ik gebruik deze maar voortaan.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Ik begon ooit is met chatten en had een naam nodig. Tja, Crix was vervolgens geboren. Zomaar opeens... een ingeving. Vervolgens moest ik me ergens registreren (geen idee waar mee) en daar was al een Crix, zodoende heb ik er Cr_ix van gemaakt.

Nadeel is wel dat de moviemaatjes hier nogal problemen met de uitspraak hebben. Het wordt niet uitgesproken als 'Citrix'.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Maar gewoon krik ?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

ik dacht al dat je een Honda CRX (spreek uit C, R, ix) liefhebber was

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Mijn nick wordt uitgesproken als kriks... ehm... noop... ik ben geen honda-fan. uch.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Mijn nick is kwam trouwens in een vlaag van verstands verbijstering!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt spijt dus

NERD

• 1719 berichten
  • 1429 stemmen

hmmm cr_ix............crtix.........critics toepasselijk voor op de site

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

FisherKing schreef:

Je hebt spijt dus

Ach..ik ondertussen 100de andere leukere nicknames verzonnen, maarja!

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Mijn nickname is eigenlijk ook een ongelukje. 'Bioscoopzaal' is in de eerste plaats eigenlijk mijn email-adres, en om een of andere reden heb ik die naam ook genomen als login.

Maar och, er zijn altijd ergere nicknames natuurlijk. EmpireKees, bijvoorbeeld. Stel je voor zeg ... _o_

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik heb werkelijk geen flauw idee waar mijn naam vandaan komt...

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Tot mijn grote schrik kan je op MM je nickname niet veranderen. Anders wist ik het wel. Redlop (draai om..Polder=deel van mijn achternaam) is niet de meest fantastische vondst. Maar ik moet er maar mee leren leven.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

In het dagelijkse leven heet ik Gnikrehsif, en vond ik een beetje moeilijke naam.

Werkelijke reden 1 : Goede film 2: Typografisch mooie naam. 3. Merlijn en mythologie geven een erg mooi verklaring daarvoor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.