- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- 40 films op een dag kijken?
40 films op een dag kijken?
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
18 stemmen op één dag... tsja, zal voornamelijk filmtitels zijn die hij eerder heeft gezien maar nog niet op gestemd had, anders vraag ik me af of de beste man nog wel eens buiten komt.
Vascago
-
- 4773 berichten
- 3464 stemmen
Buiten dat ik hier op de films stem houdt ik alles wat ik heb gezien tegenwoordig ook op papier bij. Met jaartal en cijfer erachter. Meestal stem ik wel gelijk, maar het is wel eens voorgekomen dat ik pas 1 of 2 dagen later gestemd heb dan. Misschien schrijft hij het ook wel op, maar het is wel extreem.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1756 stemmen
Ik stem alleen op films die ik nu zie. Alle films die ik zag voor dat ik hier lid werd stem ik niet op omdat ze dan uit verband zijn getrokken.
Dus voor vele titels een herziening.
AGE-411
-
- 10280 berichten
- 733 stemmen
Zou wel tof zijn, je ogen zo kunnen draaien dat je met je links oog Schindler's List kijkt, en met je rechteroog Braindead.
Staan beiden in mijn top 10
Probleem is dat de een 2 keer in de ander kan.
Ik verwijder overgens vaak stemmen. Als ik 100 films ga gezien hebben ga ik er maar 75 gestegen zijn, omdat ik sommige oudere films me niet meer herriner.
Dat is dan vaak met American Pie, meet the fockers, mean girls, eurotrip, scary movie-toestanden. Krijgen dan een score van 0,5 of 1,0 terwijl ik na een paar weken totaal niet meer weet over wat ze gingen. (nuja, niet dat ze over iets gaan)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10845 berichten
- 2744 stemmen
Hoe doet die Stinnisen dat? Hij kijkt er weliswaar geen 40 op een dag, maar vandaag heeft ie op 18 films gestemd. Dat is wel extreem of niet. Gistermiddag heeft ie op 6 films gestemd en dat vind ik ook best veel. Zelf heb ik hooguit 4 films op een dag gezien en na een tijdje ben je dat toch wel zat zou je denken...
Ik heb wel eens gehoord dat hij altijd in een videotheek heeft gewerkt en nu arbeidsongeschikt is. Maar weet ik niet zeker.
Daarentegen als je een simpel rekensommetje maakt.
Stel je kijkt 3 films op 1 dag 365 dagen per jaar = 1095 films per jaar
Hij heeft nu op 19248 films gestemd, dan moet hij dat dus 17,5 jaar aan een stuk door doen.
Het is veel maar mogelijk.
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Lijkt me wel dat ie eerder een filmpje of 5 per dag kijkt. 3 is op een ''normaal'' avondje ook wel te doen, en als je ook nog eens de hele ochtend en middag vrij hebt..
jarno1975 (moderator series)
-
- 10845 berichten
- 2744 stemmen
Maar er gaat ook vast wel eens een dag voorbij dat hij geen film kijkt neem ik aan.
Leviwosc
-
- 881 berichten
- 332 stemmen
Je hebt in je berekening geen rekening gehouden met schrikkeljaren.
Ja, heel flauw ik weet het.
In ruim 4 jaar tijd heb ik slechts 239 stemmen uitgebracht. Maar ik heb in die tijd dan ook gestudeerd, gewerkt en een sociaal leven gehad.
Freckles
-
- 488 berichten
- 544 stemmen
Het is mogelijk, maar ik kom gewoon op MovieMeter ' when i feel like it '. En daar kan soms wel eens 2 weken tussen zitten. Ik kijk 1/2 films per dag en sommige dagen niet, in het weekend meer. Dus dan stem ik direct op 25 films ofzo.
Horrorfreak12
-
- 375 berichten
- 0 stemmen
Op zich niet iets tegen dat mensen films raten die ze al gezien hebben maar dan langer geleden, natuurlijk wordt het zeer naar als ze dat blijven doen en de geloofwaardigheid van 'gezien' een beetje verliezen.
Er zijn tal van films die ik jaren geleden gezien heb en zou kunnen een cijfer geven alleen doe ik dat niet wegens dit veel te lang geleden is en ik zo een beetje amper weet over wat de film nu weer ging. ( sommigen doen dit dus wel)