- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- 40 films op een dag kijken?
40 films op een dag kijken?
raijmmar
-
- 55 berichten
- 1162 stemmen
Er zijn users die gewoon op 1 dag tientallen films een waardering geven. dit gebeurt ook dan weken lang. Op deze manier komen ze in de top 100 stem lijst.
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Maak je niet druk joh, heb je er wel eens over nagedacht hoe dat kan? Dat je je3 bijvoorbeeld net hebt aangemeld op de site en gaat stemmen op alle films die je in het verleden hebt gezien?
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Ik kom zovaak per dag een tiental films tegen waar ik nog niet op heb gestemd 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Blijft wel de vraag hoe relevant stemmen zijn bij een film die je ooit jaren geleden gezien hebt.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Als je je dat soort dingen af gaat vragen is stemmen dan uberhaupt relevant.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Voordat ik me aangemeld heb, had ik ook al heel veel films gezien. Hier ga je natuurlijk gelijk je stem op uit brengen, hierdoor lijkt het net alsof je tientallen films per dag kijkt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Toen ik anderhalf jaar geleden mij aangemeld heb op MM heb ik gewoon mijn stemmen gegeven die ook op imdb gegeven had. Dat is toch relevant dacht ik. Dit zal ook wel regelmatig bij andere users zijn...
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Sommige users zullen ook wel zelf een filmlijst hebben aangelegd in de loop der jaren (eventueel met één of andere rating) en op die manier een lijst met een paar duizend films hebben.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Een paar honderd lijkt me dichter bij de waarheid liggen 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik had inderdaad al een flinke lijst (pak weg 1250) titels ergens in een bestandje staan vóór ik mezelf hier had aangemeld. Daarna ging ik nog rondneuzen en kwam er nog een groot aantal tegen hier op de site dus tja beetje onbenullig onderwerp dit ?
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
ik ging gewoon door het hele alphabet op MM en alle films die ik had gezien een stemmetje gegeven. Iedere dag 1 of 2 letters, soms meer.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Heb ik ook gedaan maar ik herken veel films niet bij titel het gebeurd meestal gewoon bij wat zinloos rondklikken dat ik een plot of plaatje herken.
Relschopper
-
- 111 berichten
- 175 stemmen
Er zijn users die gewoon op 1 dag tientallen films een waardering geven. dit gebeurt ook dan weken lang. Op deze manier komen ze in de top 100 stem lijst.
Ik kijk ook regelmatig heel wat films, en ik kom hier heel onregelmatig... (wat wel eens kan veranderen nu het forum een stuk drukker lijkt!). Dan is het niet vreemd dat ik soms 5 films per bezoek een rating geef...
Simpele verklaring dus.... Zijn wij zo slim...of...?
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
95% Van de films waarop ik heb gestemd heb ik dezelfde dag niet gezien, of de dag ervoor of zo. Maar daardoor hoeft dit Topic niet echt nutteloos te zijn. Raijmmar is waarschijnlijk een kijker die de film helemaal van Top tot Teen analyseert voor hij een stem uitbrengt. Tenminste, als je volgens hem niet tientallen films kunt kijken, trek ik die conclusie. Begrijpelijk, maar eigenlijk is voor mij zo'n grondige analyse niet nodig.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Ik ging spieken bij andere users. Zodoende vond ik veel films weer terug om op te stemmen. Ik denk dat er vast nog wel 100 films of misschien wel een paar honderd zijn die ik gezien heb, maar nog niet op gestemd heb.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik had de punten die ik ooit op IMDB had gegeven gehalveerd en bij MM ingevuld. Ik heb volgens mij ook wel eens 100 stemmen op een dag gehad ofzo.
Relschopper
-
- 111 berichten
- 175 stemmen
Ik kan me sowieso totaal niet druk maken om het stemgedrag van anderen! Net zo min als dat ik mij druk maak over spelfouten van andere!
Het moet wel leuk blijven, deze opzet!! De top 10 die ik nu heb zal er anders uitzien als je hem zou baseren op de ratings die ik gegeven heb.... Doet dat er dan toe?? Ik vind het geen sport om elke film grondig te analyseren en dan een weloverwogen cijfer te geven met in mijn achterhoofd ALLE CIJFERS van alle films die ooit gezien heb!!
.......als je dat doet ben je heel ver heen vind ik... Doe eens gek en geef eens een minder overwogen stem! Zal je levensvreugde ten goede komen....
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
dan ben je wel helemaal gek, 40 films op een dag, zozo.
kan ja ook bijna niet een dag heeft 12 uur(dag en nacht inderdaad 24 uur) maar ging over een dag.
nou 12 uur, gemiddelde film duurd 2 uur dat zijn dus 6 films op een dag.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Maak je niet druk joh, heb je er wel eens over nagedacht hoe dat kan? Dat je je3 bijvoorbeeld net hebt aangemeld op de site en gaat stemmen op alle films die je in het verleden hebt gezien?
Jup, vooral als je nieuw bent, je komt telkens met zoeken door de site en lezen weer bij een film die je al lang hebt gezien.. En als je je echt net hebt aangemeld tja dan ram je ze allemaal erin dus dan is 40 films niks.. 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Ik ben het wel eens met de topicstarter hoor. Als je een jaar lang elke dag tientallen films beoordeeld, is het op zijn minst vreemd.
Maar ja, ik ga de users niet in twijfel trekken. Ik ben blij dat ik het op mijn tempo doe. Maak me er zowiezo niet zo druk over.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Als jij je er niet zo druk over maakt, waarom zoek je dan een topic op wat al drie jaar stil ligt? 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het allemaal gezeur om niets. Ik heb een aantal weken lang ook mijn volledige dvd lijst op MM beoordeeld. Soms wel 20 films per dag. Ik heb ze wel allemaal gezien maar had er een hoop nooit beoordeeld. Daar is MM toch voor? Films die je hebt gezien beoordelen. En of je ze nu 5 jaar terug of 1 week terug hebt gezien....als je nog gewoon de film goed kan herinneren, wat is het probleem. Ik onthou altijd wel wat ik heb gezien in grote lijn.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3218 stemmen
Zijn vast en zeker wel mensen bij die stemmen op films die ze niet gezien hebben.. maar denk dat 99,99% van de users hier alleen stemt als ze die bepaalde film gezien hebben.. dus denk dathetwel mee valt 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goed idee, ik ga nog en 10.000 een cijfer geven, sta ik le kker op 1. 
Demoniac
-
- 413 berichten
- 1458 stemmen
Goed idee, ik ga nog en 10.000 een cijfer geven, sta ik le kker op 1. 
2 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laat dan maar, 10.200 is zelfs mij te veel. 
MrEd
-
- 338 berichten
- 2910 stemmen
Ik heb ook wel wat moeite met mensen die begin 40 zijn en op ca. 14.000 films stemmen. Dat komt neer op 38 jaar lang elke dag 1 film kijken en deze allemaal een cijfer geven. Als dat klopt dan ben je wel creepy hoor.