• 143.903 films
  • 7.118 series
  • 21.642 seizoenen
  • 486.997 acteurs
  • 286.993 gebruikers
  • 8.254.675 stemmen

40 films op een dag kijken?

zoeken in:

MrEd

• 324 berichten
  • 2452 stemmen

Wat betreft meerdere stemmen op 1 dag, ik houd zelf op m'n PC een lijst bij van de films die ik gezien hebt en update Moviemeter wanneer ik er aan denk.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tsss, nu dacht ik dat iemand het echt in zijn hoofd gehaald had zoveel films te gaan zien op één dag, ik was al aan het fantaseren over hoe je twee films tegelijk zou kunnen opzetten en allebei volgen of zo . Moeten dan best stomme films zijn, zodat je je van het geluid al niks moet aantrekken en je niet te veel ondertitels moet lezen, bovendien duren die niet te lang

Halcyon

• 9924 berichten
  • 0 stemmen

Zou wel tof zijn, je ogen zo kunnen draaien dat je met je links oog Schindler's List kijkt, en met je rechteroog Braindead.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1151 stemmen

Er is een savant die twee boeken tegelijk kan lezen omdat er iets mis is met zijn oog coördinatie (tussenstukje, dinges dat je beide ogen enigszins dezelfde richting op laat kijken o.i.d.). Was tijd terug iets over bij Pauw en Witteman.

Die jongen kan dus met links Schindler's List kijken en met rechts Braindead..

matthijs_013

• 3621 berichten
  • 4650 stemmen

Reinbo schreef:

Laat dan maar, 10.200 is zelfs mij te veel.

Het is ook een dubieus getal hoor, maar wel knap als je het aankan. Ik heb een jaar (2006) lang ontzettend veel films gekeken en ik werd er helemaal gek van.

thunderball

• 5442 berichten
  • 1304 stemmen

Ik kom vaak films tegen, waarvan ik zou zweren dat ik die al lang boordeeld en een cijfer gegeven heb en dan blijkt dat niet zo te zijn.

Merk ook aan mezelf dat ik de laatste tijd voor al films beoordeel die ik goed of leuk vond en bij de voor mij mindere films vaak geen zin heb om er een cijfer en beoordeling aan te geven. Dat is op zich natuurlijk wel slecht, omdat het dan geen goede weergave is van de films die ik zag en lijkt het of ik alles minstens een voldoende vond.

Ik erger me soms wel aan mensen, die het allemaal veelste serieus nemen, stukjes hier neertypen alsof ze recencent zijn van de volkskrant en het net lijkt of ze alleen films kijken, om er hier een stuk over te plaatsen ipv dat ze het doen om van de films te kunnen genieten. Het moet wel een hobby blijven om plezier aan te kunnen beleven.

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

Quentin schreef:

Ik kom zovaak per dag een tiental films tegen waar ik nog niet op heb gestemd.

clockwork72

• 2687 berichten
  • 1201 stemmen

40 films op een dag kijken.... das zelfmoord.

ASman

• 1714 berichten
  • 637 stemmen

40 films op een dag kijken...is gewoon onmogelijk.

Tonypulp

• 21209 berichten
  • 4566 stemmen

Vooral omdat het niet in 1 dag past .

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2393 stemmen

Tonypulp schreef:

Vooral omdat het niet in 1 dag past .

die bedenking maakte ik ook meteen

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

1 dag bestaat uit 60 x 24 = 1440 minuten

1440 deel je door 40 (aantal films) en dat betekent dat elke film 36 minuten moet duren...

Bartt88

• 1576 berichten
  • 910 stemmen

Misschien tellen sommige mensen youtube ook mee?

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat ik dan wel 40 films in 1 dag kan kijken. 40 keer dezelfde film . Roundhay Garden Scene uit 1888, de allereerste film ooit, duurt maar 2.6 seconden. Dus in minder dan 2 minuten heb je 40x een film gekeken.

chevy93

• 12509 berichten
  • 1112 stemmen

Maar het gaat hier om 10 stemmen op MovieMeter per dag. Op MovieMeter komen films die korter zijn dan 60 minuten niet op de site, dus...

Het wordt gewoon door mensen gedaan die films tegenkomen waar ze nog niet op gestemd hebben. Ik denk niet dat men het doet om in de top 100 stemmen te komen.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3529 stemmen

Neem aan dat je ''40 films'' niet letterlijk moet nemen, maar dat het lekker overdreven is om de stelling wat kracht bij te zetten..

timbo_

• 13109 berichten
  • 3478 stemmen

chevy93 schreef:

Maar het gaat hier om 10 stemmen op MovieMeter per dag. Op MovieMeter komen films die korter zijn dan 60 minuten niet op de site, dus...

Het wordt gewoon door mensen gedaan die films tegenkomen waar ze nog niet op gestemd hebben. Ik denk niet dat men het doet om in de top 100 stemmen te komen.

Bovendien worden er ook nog dagelijks films toegevoegd. Er zijn users hier die als er hier op een dag 15 nieuwe films worden toegevoegd er dan 9 hebben gezien. Kijk er die dag één en je zit al aan de tien stemmen per dag.

In 2004 toen dit topic geopend werd werden er nog veel en veel meer films toegevoegd per dag. Op die manier komen veel mensen dus aan wel 40 stemmen op één dag.

Apollinisch

• 21235 berichten
  • 0 stemmen

In 2004 toen dit topic geopend werd werden er nog veel en veel meer films toegevoegd per dag.
Nee hoor. In 2004 werden er 9899 films toegevoegd (27 per dag), dit jaar 4828 (26 per dag).

timbo_

• 13109 berichten
  • 3478 stemmen

Dat zeg ik. Veel Meer!!

Knisper

• 12971 berichten
  • 1231 stemmen

Er werden niet meer films toegevoegd, maar wel bekendere films. De films die er nu bijkomen zijn veelal nieuw of weinig bekeken.

free_jk

• 25 berichten
  • 408 stemmen

mijn eerste dag op movimeter had ik waarschijnlijk ook op 40films gestemd!

alle films die ik me kon herinneren gaf ik een stem!! dus 40 films op een dag is mogelijk!!

wyatt earp

• 5000 berichten
  • 1764 stemmen

Stemmen wel ja, maar 40 films op één dag kijken is praktisch onmogelijk. Maar je moet die 40 films ook niet letterlijk nemen. Het gaat meer om users die dagenlang op heel veel films stemmen.

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

Ja inderdaad

Ik ben sinds Februari hier en ben nu wel al een beetje ' uitgestemd ' dus nu stem ik ook maar op 1/2 films per dag.

Het gaat hier dus niet over hoeveel films je op een dag kan zien ofzo.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Als je dat kamertje van de Matrix hebt kan je er duizenden zien op een dag. Maar hoe goed kan je dan beoordelen.

Maar ik stem niet op films die ik lang geleden heb gezien tenzij ik zeker weet dat ik hem nooit meer zal kijken (dan is het ook meestal een lage stem)

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

Frenetic

• 203 berichten
  • 1414 stemmen

40 films op 1 dag kijken is gewoon niet normaal, en waarschynlyk lukt dat (bijna) niemand. En als je dat doet, hopelijk niet elke dag

Quido

• 14621 berichten
  • 5856 stemmen

Als iemand het lukt, moet ie direct de nobelprijs krijgen voor het uitvinden van een nieuwe (tijds)dimensie.

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2906 stemmen

Hoe doet die Stinnisen dat? Hij kijkt er weliswaar geen 40 op een dag, maar vandaag heeft ie op 18 films gestemd. Dat is wel extreem of niet. Gistermiddag heeft ie op 6 films gestemd en dat vind ik ook best veel. Zelf heb ik hooguit 4 films op een dag gezien en na een tijdje ben je dat toch wel zat zou je denken...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Misschien kijkt ie een reut films en werkt ie dan zijn stemmen bij. Al kijkt ie wel films op een hoog tempo, dat wel. Een enorm grote liefhebber blijkbaar. Een film-groupie bijna.

Onderhond

• 85715 berichten
  • 10329 stemmen

Wellicht gewoon een hoop toegevoegd vandaag en dan meteen gestemd?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.