- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
L_T_B
-
- 266 berichten
- 505 stemmen
Ik kan de foto's niet zien, L_T_B.
Fixed. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14782 berichten
- 4635 stemmen
Zo, de hele quality-collectie al compleet? Staat wel strak zo hoor.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Mooi en strak inderdaad die QFC collectie. 
L_T_B
-
- 266 berichten
- 505 stemmen
Zo, de hele quality-collectie al compleet?
248 van de 321.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En dat zijn alleen de dvd's en het vinyl. Ik durf niet te kijken als jij je cd's weer hebt uitgepakt. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Het is weer zover: herorganiseren.


606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Haha
, doe je dat altijd zo Eline. Lol ik maak mooi stapels. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
It's going to be a loooong night. 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Eline !!
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
It's going to be a loooong night.
L_T_B
-
- 266 berichten
- 505 stemmen
Wederom een aardbeving in zuid-Limburg? 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Haha, inderdaad L_T_B.
Geen idee, we gaan nu alles tellen. Door het samenwonen is er een flinke stapel bijgekomen.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Geen idee, we gaan nu alles tellen. Door het samenwonen is er een flinke stapel bijgekomen.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Je kan beter vanuit de kast reorganiseren, waarom zou je het eerst op de grond pleuren haha.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Alles stond door elkaar. We willen het op genre en op alfabet gaan doen. En we zijn gewoon gestoord. 
We hebben alleen echt meer kastruimte nodig. Het liefst een grotere kast dan die wat ik nu heb. Ofja, hoger. Ik heb verspilde ruimte nu boven.

Iemand suggesties/tips?
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Bestaat er misschien een opzet-kast, zelfde type?
Nog eenzelfde kast erbij kopen en beide kasten parallel plaatsen in die nis.
Ze zullen dan wel een stuk uitsteken t.o.v. die zijwand vrees ik, en de ruimte erboven blijft ook dan verloren.
Vergeet die optie maar, haha.
Maar ik ken de juiste maatverhoudingen niet.
Een andere mogelijkheid is een passende opzet-kast te laten maken.
Ik heb er ooit eens drie stuks laten maken bij de DHZ zaak Hubo (is er zo een in jouw omgeving?)
De prijs viel heel erg mee.
Even navragen kost niks, alleen wat moeite.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3422 stemmen
Of gewoon wat losse, witte schapjes er boven hangen tot het plafond. Maar flinke stapel, succes ermee 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Hey Elineloves Is de grote samenvoeg en sorteer en tel klus nog gelukt gisteren ??
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Om 20.15 was de kast vol. Horror, thriller, actie en speelfilm staan er in. De andere genres hebben we nog geen plek voor.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Speelfilm? Welke categorie is dat dan? 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Om 20.15 was de kast vol. Horror, thriller, actie en speelfilm staan er in. De andere genres hebben we nog geen plek voor.
Dk2008
-
- 11187 berichten
- 781 stemmen
@ Eline. Haha leuke foto's. Ik doe het met regelmaat zo, alleen die berg is een stuk kleiner. 
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3594 stemmen
Iemand suggesties/tips?
Eén voor één..........
thunderball
-
- 5954 berichten
- 1425 stemmen
Misschien is dat een tip voor de herstart van de Free Record Shop?
Gewoon alles voortaan in bergen op de grond en de klanten er in laten duiken.
Wie weet wat je er in nog tegen komt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Werkt Free Record Shop nu al niet op die manier? 
thunderball
-
- 5954 berichten
- 1425 stemmen
Bijna wel en daarom moest ik er ook meteen aan denken. 
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Gewoon alles voortaan in bergen op de grond en de klanten er in laten duiken.
Wie weet wat je er in nog tegen komt.
De schoen van een leuke verkoopster.
De vinder mag een avondje stappen met haar 
