- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
akkkia
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
Kopen jullie ook dvd's zonder ze eerst gezien te hebben, met het
risico dat het een 'minder goede'film is?
Ik bij dvd's namelijk niet. Vooral bij boeken is dat een probleem, ik baal ervan, als ik een 'slecht'boek in m'n boekenkast moet plaatsen
(verpest het geheel ofzo..)
Of zijn jullie van mening dat ook de 'mindere' dvd's een plaatsje in de kast verdienen?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Kopen jullie ook dvd's zonder ze eerst gezien te hebben, met het
risico dat het een 'minder goede'film is?
Daarom koop ik ze vaak ongezien.
Mindere films dienen dan als verjaardagscadeau of onderzetter 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Maar vooral om achter de andere DVD's te leggen, zodat die niet naar achteren schuiven. Decadent hè? 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Doe ik de laatste tijd wel meer. Films kopen die ik nog niet gezien heb. Vaak zijn het wel films die vrij snel weer te verkopen zijn.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Die slechte uitvoeringen van Seven en American History X? 
Zijn deze zo slecht van kwaliteit dan? Bij American History X is het mij niet opgevallen en Seven heb ik nog niet gezien (deze dvd toch niet). In ieder geval, Seven kostte me slechts 2.95 euro (nieuw) dus ik kon deze niet laten liggen.
Bad_Religion
-
- 624 berichten
- 628 stemmen
Maar vooral om achter de andere DVD's te leggen, zodat die niet naar achteren schuiven. Decadent hè? 
Maar dan lijkt mijn verzameling zo klein 
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
Als ik een DVD op de gok koop is dat een DVD waarvan ik vermoed dat 'ie wel bij me in ze smaak zal vallen. Meestal is dat ook zo en af en toe niet, tja...jammer dan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Veel films die ik tegenwoordig koop heb ik nog nooit gezien. Er zijn gewoonweg veel films die ik graag wil zien maar die bij onze plaatselijke videotheek niet verkrijgbaar zijn. Bij films die me interesseren kijk ik wat mede mm-ers die ik hoog aansla ervan zeggen en beoordeel dan of ik ze koop of niet. En er zitten dan inderdaad wel eens films bij waar je achteraf spijt van hebt.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Meer dan de helft van mijn dvd's zijn films die ik nog nooit eerder had/heb gezien, wat ik niet leuk vind verkoop/ruil ik weer.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zijn deze zo slecht van kwaliteit dan? Bij American History X is het mij niet opgevallen
Dat is toch die 4:3 versie met grote VHS-ondertitels?
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Hehe, volgens mij hebben we die allemaal.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik in ieder geval wel, was ook van voor de tijd dat ik daarop lette, en hij koste dacht ik toch niet zoveel...
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Je hebt gelijk Jordy, maar ja het zal wel zo'n goedkope dvd geweest zijn die ik niet kon laten liggen.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Alle dvd's die ik al kocht had ik nog nooit eerder gezien dacht ik. Voor een aanschaf doe ik wel wat opzoekingswerk hier en op imdb. Met m'n smaak rekening houdende baseer ik me op vele recensies en reacties .... Zo vallen er natuurlijk wat films tegen , ik koop dan ook nooit echt dure dvd's ... tegenwoordig is een dvd al goedkoper dan 2 cinematickets maar is het daarom zeker geen slechte film .. Misschien zonder extra's of geen perfecte uitvoering , maar daar hecht ik minder belang aan. Meestal zit ik wel goed met m'n keuzes.
Dit geheel terzijde trouwens 
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5824 stemmen
herkenbaar. dvd's (films dus) die ik niet goed vind , maar wel in bezit heb, mogen echt niet in mijn kast met 'goede' dvd's. nee, die liggen ergens achter op zolder.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
ik dacht dat ik een van de weinigen zou zijn die zich zo kinderlijk gedraagt. maar gelukkig er zijn er meer.
The_basser
-
- 73 berichten
- 261 stemmen
Het mooie van deze site is dat je precies weet welke films de moeite waard zijn met een paar drukken op de knop 
Persoonlijke smaak speelt echter ook nog een rol natuurlijk 
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
ik dacht dat ik een van de weinigen zou zijn die zich zo kinderlijk gedraagt. maar gelukkig er zijn er meer.
Hier nog zo iemand 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Hier nog zo iemand 
nog een 
its my life
-
- 200 berichten
- 0 stemmen
Verhuur je ze ook?
lol
goede vraag verhuur je ze ook.

blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Nee.
Wat zijn het er nog lief weinig trouwens op deze foto, ben intussen de 1100 gepasseerd, zal binnenkort eens een nieuwe foto maken.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
koop je alles wat er uitkomt of kan je wel eens iets weerstaan????
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
koop je alles wat er uitkomt of kan je wel eens iets weerstaan????
Koop zeker niet alles, budget houdt iedere maand weer ergens op, en ik vind ook niet alles goed.
Niels_G60
-
- 71 berichten
- 4 stemmen
Whahahahah 700, zijn der genoeg....
Een maatje van me heeft der nu net geen 1000, zal eens kijken of ik daar een fototje van ken maken van de week.
Dat zijn der ech ziek veel whahah
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen