- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ziet er mooi uit! Eén ding begrijp ik alleen niet, waarom zetten mensen hun televisie op als ze met zoiets bezig zijn? Ik heb het al meermaals op foto gezien maar snap het nut er niet echt van.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Mooie collectie rep_robert! (doe mij maar van de eerste foto, 2e stapel van links, een film van onderop
)
@t Metalfist: maakt het denk ik wat smeuïger en completer (overzicht) 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ziet er mooi uit! Eén ding begrijp ik alleen niet, waarom zetten mensen hun televisie op als ze met zoiets bezig zijn? Ik heb het al meermaals op foto gezien maar snap het nut er niet echt van.
192 TV(draait hits uit alle decennia), dus dat draai ik op de achtergrond tijdens het klussen zeg maar. Die muziek playlists op mijn pc ken ik inmiddels ook wel uit mn hoofd 
Netjes man, ziet er goed uit! Hoevaak verhuis jij alleen niet? Vorig jaar toch ook meen ik?
Ben in 2008 uit huis gegaan. Naar een kamertje. Daar heb ik het weten uit te houden tot februari 2010. Toen ben ik een container studio voor studenten gaan bewonen. Om precies te zijn deze:
Daar heb ik het dus tot vorige week weten uit te houden. Mijn vriendin en ik zaten elkaar op de lippen, dus ik heb toen via Woningnet een ruime flat aangeboden gekregen en nu woon ik heel mooi op 30 seconden lopen van een winkelcentrum af.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nice! Dus je woont nu officieel samen? 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Toen ben ik een container studio voor studenten gaan bewonen. Om precies te zijn deze:
(afbeelding)
Daar heb ik het dus tot vorige week weten uit te houden.
My G.. dan was ik er bij het circus nog beter aan toe, daar zaten tenminste nog wielen onder de behuizing 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Is op zich wel te doen. Je hebt 25m2 en een eigen badkamer en douche er nog bij. Kunnen niet veel studenten zeggen die in een klein kutkamertje zitten. Je gaat er flink op vooruit. Ik heb het beide meegemaakt. Maar ook hier groei je snel uit eigenlijk.
A&L , ik woon nu samen inderdaad 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Blegh, die kant van Groningen is nooit "my side of the town" geweest
Woon nu ook aan compleet de andere kant van de stad. Lekker on topic dit. verder haha
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Een lust voor het oog (in meerdere opzichten) 
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6589 stemmen
Dank u. Ik geloof dat het er ongeveer 1600 zijn.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dank u. Ik geloof dat het er ongeveer 1600 zijn.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ja dat mag je wel zeggen: Wow! dit noem ik pas een collectie! 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Creatief met Ikea Expedit kasten
Niet ideaal voor dvd's helaas.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Menige DVD shop kan daar een voorbeeld aan nemen 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Nou ja, het lijkt me niet echt prettig een dvd eruit pikken en hem er tussen proppen als je in een winkel staat.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk meer de hoeveelheid.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Dat is wel zo. De keuzemogelijkheid bij een FRS en in een mindere mate de Mediamarkt is vaak bedroevend.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3775 stemmen
Die kastjes heb ik ook.
Toch vervelend, je kunt niet 2 stapels plat naast elkaar leggen aangezien dat niet past en d'r passen er 22 in de breedte maar dan heb je nog zo'n 10/15 centimeter aan hoogte over.
Dat zouden ze eigenlijk moeten verlagen.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Nou snap ik waarom je jezelf Mr Confused genoemd hebt. Zou ik ook worden van zo'n partij DVD's 
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6589 stemmen
Hahaha...
Idd deze kasten zijn niet ideaal. Maar moet momenteel roeien met de riemen die ik heb. Wanneer ik ga verhuizen dan ga ik eens uitkijken voor iets degelijks.
@ 606 900 kan anders ook al tellen. Ga zo door zou ik zeggen en wie weet haal je me wel in. 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik heb eens gek gedaan en een slaapkamermuur behangen met filmposters. 

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Goed idee, misschien moet ik dit ook maar gaan toepassen
Kan ook wel mooi in etappes gedaan worden.
Met behanglijm gedaan?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ja. Muur insmeren en poster ertegenaan. Poster insmeren lukt niet, dan krijg je hele dikke bobbels en kreukels.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
En heb je al de films die afgebeeld staan op die posters, allemaal ook gezien
?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Uncle Hannibal Who Can Recall His Past Lives? 
beavis
-
- 6627 berichten
- 14782 stemmen
Het is momenteel nogal een chaos in mijn kastten, maar ik had toch wat fotootjes gemaakt om aan iemand te laten zien, en dacht, dan kan ik ze net zo goed ook weer even hier neerzetten, het was alweer een tijdje geleden dat ik dat het laatste deed...