- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Opvallendste films in je top 10
Opvallendste films in je top 10
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
heh, de J-Lo versie van RWL.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
http://www.moviemeter.nl/?over...
Hier is Johnny Depp aan de beurt
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Johnny Depp is wel beter dan J.Lo. Of niet Hermes?
saske
-
- 271 berichten
- 0 stemmen
Ik zag bij iemand Glitter van mariah Carey staan in de top 10.
En nog wel op nummer 1.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Mijn top 10:
2. Big Lebowski, The (1998)
3. Ghost World (2000)
4. Pulp Fiction (1994)
5. Fargo (1996)
6. Man Who Wasn't There, The (2001)
7. American Beauty (1999)
8. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
9. Trees Lounge (1996)
10. Reservoir Dogs (1992)
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Jij hebt gewoon iets met steve buscemi
Tequila
-
- 17 berichten
- 833 stemmen
4 films van m'n top 10 zijn in geen enkele andere top 10 terug te vinden. Wie doet beter ?
IK
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11969 stemmen
Zeer aparte top 10 _o_ . Vooral die Golgo 13 staat daar enorm vreemd te wezen
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20547 stemmen
Iedere top10 met Costa, Volle Maan, Crossroads en Glitter is naar mijn smaak al minstens opvallend.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Ik zag er laatst één met alleen maar Oosterse kong-fu-films. Of hoe heten die?
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ik ben een van de weinigen met The American President en Mallrats in de top 10.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik ben de enige met het hallucinante Targets van Peter Bogdanovich in zijn top 10.
Ik heb die film ooit eens 's nachts op de BBC gezien (ik dacht: hee, iets met Boris Karloff, dan kan nooit kwaad), maar wat ik voorgeschoteld kreeg, oversteeg werkelijk alles. Een pijnlijk, schokkend en rauw portret van een schijnbaar normale man die zonder duidelijk aanwijsbare reden mensen begint af te schieten.
Geen film om vrolijk van te worden, maar wel een van de beste films die ik ooit heb gezien.
Diesel
-
- 9412 berichten
- 0 stemmen
Ik heb alleen maar drama's in mijn top 10 staan.
Van misdaad/drama tot drama/horror, allerlei drama's...
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Ik vond het behoorlijk lastig om op de 10 beste films te komen want ik heb er zoveel gezien en ik weet zeker dat ik een paar titels over het hoofd heb gezien die er eigenlijk in zouden moeten staan. Daarnaast is het lastig kiezen uit de films waar ik wel op kon komen waardoor sommige films buiten de boot zijn gevallen. Bovendien was er het probleem met trilogieen en sequels. Ik moest er eentje kiezen (van the godfather en lord of the rings trilogieen en Kill Bill in mijn geval) anders is er geen ruimte voor andere films. Toch denk ik dat ik een goede selectie heb gemaakt.
Opvallendste titel: Platvoet en zijn vriendjes!
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
hm bij mij toch wel road to perdition , beverly hills cop , truman show , three kings , troy , changing lanes ( sinds erg kort) en op nummer 1 " the negotiator ". Zie ik in geen enkele andere top 10 , raar want deze film blijft alles hebben , blijft beste actiethriller ever ( naast die hard) , intelligent geschreven , prachtig geacteert , spannend ... Ik probeer er nog ergens training day tussen te duwen maar lukt me maar niet.
starbright boy (moderator films)
-
- 21290 berichten
- 4461 stemmen
The Negotiator staat in 8 top 10 lijsten.
Captain Pervert
-
- 4404 berichten
- 2021 stemmen
Op zoek naar andere mensen met de film Commando in hun top 10 kwam ik bij deze Ahnuld fanboy:
http://www.moviemeter.nl/?over...
Nickname zegt al genoeg...
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
The Negotiator staat in 8 top 10 lijsten.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 948 stemmen
heb ik eigenlijk een vreemde top 10?
1. Amadeus (1984)
2. Comte de Monte Cristo, Le (1998)
3. Daens (1992)
4. Misérables, Les (2000)
5. Immortal Beloved (1994)
6. Dangerous Liaisons (1988)
7. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
8. Napoléon (2002)
9. Karakter (1997)
10. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mijn top 10:
Misschien omdat The Big Lebowski een hele goede film is , en Fargo maar een standaart saai filmpje is.
Valt iemand het trouwens op dat al die links uitkomen op de hoofdpagina , of ligt dat aan mij ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fainaru Fantaji X, ik ben de enige die het in zijn/haar top 10 heeft staan.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Adaptation is mijn meest unieke lid in de top 10, maar ik geef toe dat mijn top 10 niet uiblinkt in verrassingen. Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik Field of Dreams erin moet zetten. Dan zou wel de eerste zijn.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Mijn top10 bestaat uit negen films die ik de beste in zijn soort vind, plus 'Rumble Fish'.
'Rumble Fish' behoort wellicht niet tot de tien beste films die ik heb gezien (misschien ook wel), maar het was zeker de eerste film die ik zag waar ik echt verliefd op werd, en daarom alleen al verdiend hij een ereplaatsje.
De films in mijn top10 staan in min of meer willekeurige volgorde, behalve nummer 1, 'Bitter Moon', dat is echt mijn Nummer Eén.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Underground van Kusturica
Eureka van Nicolas Roeg
Zullen velen weinig zeggen, helaas.
Voor de rest veel klasiekers/werk van 'grote'/ bekende regisseurs
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn nummer 10: Soylent Green uit 1973.
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2493 stemmen
Mijn top10 is eigenlijk wel verdomd saai. Niet dat dat boeit ofzo.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1719 stemmen
Niet echt veel bijzonders bij mij:
1. Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003)
2. Pulp Fiction (1994)
3. Kill Bill: Vol. 2 (2004)
4. C'era una Volta il West (1968)
Alternatieve titel: Once upon a Time in the West
5. Silence of the Lambs, The (1991)
6. Donnie Darko (2001)
7. American Beauty (1999)
8. Requiem for a Dream (2000)
9. Fargo (1996)
10. Fight Club (1999)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mijn nummer 10: Soylent Green uit 1973.
Jij bent ook de enige met High Noon in je top 10. En The Great Dictator en Gandhi hebben ook weinig mensen in hun top 10 staan.
Pieter Montana
-
- 6630 berichten
- 2183 stemmen
2. Scarface (1983)
3. Godfather: Part II, The (1974)
4. Godfather, The (1972)
5. Truman Show, The (1998)
6. Clockwork Orange, A (1971)
7. Lawrence of Arabia (1962)
8. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
9. Sleepy Hollow (1999)
10. Mr. Smith Goes to Washington (1939)
Ook niet echt een speciaal lijstje