• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.326 stemmen

Welke versnapering bij welke film?

zoeken in:

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Moet gelijk denken aan een aflevering van Seinfield waar idereen ineens chocolade-repen met mes en vork gaat eten

Jerry: "I saw somebody on the street eating M&M's with a spoon!"

Lars

• 384 berichten
  • 1768 stemmen

Menghini schreef:

Wow, dit topic bestaat nog!

Een goed glas Whisky bij de film Sideways... Ik kreeg zo'n zin in een glas toen ik het keek... Ik kon het gevoel ook niet bedwingen...

Daar kun ook wel goed flesje wijn (of meerdere) bij los trekken

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

bij enge films altijd veel popcorn want als het spannend is ga je altijd veel meer eten

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Misschien iets voor Lindsay Lohan?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Chips en Ijs

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

haha ja Don Gertus daar heb je gelijk in

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Lars schreef:

Daar kun ook wel goed flesje wijn (of meerdere) bij los trekken

Ja, dat zal wat meer met de film te maken hebben gehad. Maar ik ben niet zo weg van wijn en er zit niet zo heel veel verschil in het proeven van wijn en het proeven van whisky...

Schizonoid

• 356 berichten
  • 188 stemmen

Standaard met vrienden bij "The Godfather" - Nights:

Whiskey & een lekkere Sigaar

(misschien wat italiaans voedsel zoals pizza)

"Baise Moi"

Baco.....honger heb ik dr niet bij...

"Kill Bill 1&2 "

japanse mix (hartige rijstcracks en pinda shit enzo) en wijn

"Trainspotting/ Requim For A Dream"

BIER ! (en misschien n jointje harder ga ik niet hehe...)

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik ben de laatste tijd helemaal van de Ringlings (smith) = ui met kruiden... vreselijk lekker!

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

"Het Schnitzelparadijs"

Biefstukken...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Geen schnitzels?

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Dat is een goed idee voor een party. schnitzels, bier en tirolerfilms.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Geen schnitzels?

toch jammer hè, dit soort reacties

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Is er ook een schaamsmiley?

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Tijd dat ie gemaakt wordt dan, speciaal eentje voor jou, hehe...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb vorige maand in de Brusselse Kinepolis voor de eerste maal natcho's gegeten in het donker. Nooit meer: de kaassaus zat tot achter mijn oren.

Schizonoid

• 356 berichten
  • 188 stemmen

Bij "Sin City" een lekker waterijsje als Skinny Little Nancy danst......hmmm....om je vingers bij af te likken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Apocalypse Now en goede Whisky een heerlijke roes om die film in te beleven.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Schizonoid schreef:

Standaard met vrienden bij "The Godfather" - Nights:

Whiskey & een lekkere Sigaar

(misschien wat italiaans voedsel zoals pizza)

Dat is een goed idee zeg! Kan je eten bij elke maffiafilm. Een lekker pizzatje bij The Last Don... Een spaghetti'tje bij Last Man Standing... Heerlijk.

Verder eet ik het liefst iets Mexicaans tijdens Desperado, bij voorkeur tortilla's (of van die heerlijke lays met mexicaanse kruiden) en coronabier. Zalig...

Zo maak ik er graag een ganse Mexicaanse avond van: eerst lekker Mexicaans gaan eten, dan een Mexicaans filmpje met Mexicaanse versnaperingen en de huiskamer wat Mexicaans versieren voor de gelegenheid enz... Ik weet het, ik ben een extremist. Maar ik vind zo'n zaken nu eenmaal enorm gezellig... Zo gebeurt het weleens dat ik ook bij bv een Chinese actiefilm als The Killer eerst ga Chinees eten met mn vriendin enz... Gelukkig vindt ze dat ook allemaal leuk.

Bij Ice Age eet ik de volgende keer een limonadeijsje.

Bij Die Hard zijn bier en chips standaard. (eventueel een sigaretje) Bij Andere actiefilms gebeurt dit ook veel, maar niet té veel, want ik moet natuurlijk ook op mijn lijn letten. Bij Die Hard is dit echt een must...

Leuke gewoonten, fijn topic. Het is eigenlijk maar bij zware gorefilms a la Braindead of Bad Taste, dat ik best niks eet...

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

djelle schreef:

Bij Die Hard zijn bier en chips standaard

Dit is bij mij standaard bij zo'n beetje elke film.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

rode wijn en pistachenoten

Schizonoid

• 356 berichten
  • 188 stemmen

Soms heb ik een Rivella- Light tik die meestal opkomt bij Cult en Arthouse Films.......een beetje vreemd moeten de films wel zijn hehe

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

djelle schreef:

(quote)

Dat is een goed idee zeg! Kan je eten bij elke maffiafilm. Een lekker pizzatje bij The Last Don... Een spaghetti'tje bij Last Man Standing... Heerlijk.

Verder eet ik het liefst iets Mexicaans tijdens Desperado, bij voorkeur tortilla's (of van die heerlijke lays met mexicaanse kruiden) en coronabier. Zalig...

Zo maak ik er graag een ganse Mexicaanse avond van: eerst lekker Mexicaans gaan eten, dan een Mexicaans filmpje met Mexicaanse versnaperingen en de huiskamer wat Mexicaans versieren voor de gelegenheid enz... Ik weet het, ik ben een extremist. Maar ik vind zo'n zaken nu eenmaal enorm gezellig... Zo gebeurt het weleens dat ik ook bij bv een Chinese actiefilm als The Killer eerst ga Chinees eten met mn vriendin enz... Gelukkig vindt ze dat ook allemaal leuk.

Bij Ice Age eet ik de volgende keer een limonadeijsje.

Bij Die Hard zijn bier en chips standaard. (eventueel een sigaretje) Bij Andere actiefilms gebeurt dit ook veel, maar niet té veel, want ik moet natuurlijk ook op mijn lijn letten. Bij Die Hard is dit echt een must...

Leuke gewoonten, fijn topic. Het is eigenlijk maar bij zware gorefilms a la Braindead of Bad Taste, dat ik best niks eet...

Wow, ja, er zijn genoeg mensen die ook om de film heen van alles bedenken... Maar ook bij "zware gorefilms" kun je natuurlijk wat bedenken: heel goor eten! Dat geeft zo'n film extra impact...

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Je zou denken dat je dan bij westerns een flink glas Whisky voor je neus hebt staan met evt tortillas, of broodjes hamburger, of iets anders met rood vlees. Stoer cowboy voer zeg maar. Op de een of andere manier kijk ik 9 van de 10 westerns met een pot thee en chocoladekoekjes... Raar maar waar

AngeliqueK

• 29 berichten
  • 77 stemmen

Zo 1 keer in de 2 weken wordt er bij mij thuis samen met de vrouwen een 'zwijmelfilm' gekeken. En daar wordt standaard een zak gele m&m's, een pak gangmakers en een zak chips genuttigd. En dat is aan het einde van de film ook allemaal op. Verder een bakkie thee of een glas cola en een sigaretje.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

En Ramon zit er zeker bij voor de brede schouder om uit te huilen? .

AngeliqueK

• 29 berichten
  • 77 stemmen

kos schreef:

En Ramon zit er zeker bij voor de brede schouder om uit te huilen? .

Nee, die komt alleen af en toe even de romantische momenten verpesten. Voor de rest blijft hij mooi uit de buurt.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Bij wat voor film dan ook: nootjes. Pinda's, pistachenootjes, cashewnootjes, pecannootjes, gemengde nootjes, kadjang pedis, walnootjes, hazelnootjes, zelfs m&m's met nootjes!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.