- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Moet gelijk denken aan een aflevering van Seinfield waar idereen ineens chocolade-repen met mes en vork gaat eten
Jerry: "I saw somebody on the street eating M&M's with a spoon!"
Lars
-
- 384 berichten
- 1768 stemmen
Wow, dit topic bestaat nog!
Een goed glas Whisky bij de film Sideways... Ik kreeg zo'n zin in een glas toen ik het keek... Ik kon het gevoel ook niet bedwingen... 
Daar kun ook wel goed flesje wijn (of meerdere) bij los trekken
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
bij enge films altijd veel popcorn
want als het spannend is ga je altijd veel meer eten
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Daar kun ook wel goed flesje wijn (of meerdere) bij los trekken
Ja, dat zal wat meer met de film te maken hebben gehad. Maar ik ben niet zo weg van wijn en er zit niet zo heel veel verschil in het proeven van wijn en het proeven van whisky... 
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
Standaard met vrienden bij "The Godfather" - Nights:
Whiskey & een lekkere Sigaar
(misschien wat italiaans voedsel zoals pizza)
"Baise Moi"
Baco.....honger heb ik dr niet bij...
"Kill Bill 1&2 "
japanse mix (hartige rijstcracks en pinda shit enzo) en wijn
"Trainspotting/ Requim For A Dream"
BIER ! (en misschien n jointje
harder ga ik niet hehe...)
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik ben de laatste tijd helemaal van de Ringlings (smith) = ui met kruiden... vreselijk lekker!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
"Het Schnitzelparadijs"
Biefstukken...
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Dat is een goed idee voor een party. schnitzels, bier en tirolerfilms.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Geen schnitzels?
toch jammer hè, dit soort reacties 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Is er ook een schaamsmiley? 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Tijd dat ie gemaakt wordt dan, speciaal eentje voor jou, hehe...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb vorige maand in de Brusselse Kinepolis voor de eerste maal natcho's gegeten in het donker. Nooit meer: de kaassaus zat tot achter mijn oren. 
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
Bij "Sin City" een lekker waterijsje als Skinny Little Nancy danst......hmmm....om je vingers bij af te likken 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Apocalypse Now en goede Whisky een heerlijke roes om die film in te beleven.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Standaard met vrienden bij "The Godfather" - Nights:
Whiskey & een lekkere Sigaar
(misschien wat italiaans voedsel zoals pizza)
Dat is een goed idee zeg! Kan je eten bij elke maffiafilm. Een lekker pizzatje bij The Last Don... Een spaghetti'tje bij Last Man Standing... Heerlijk.
Verder eet ik het liefst iets Mexicaans tijdens Desperado, bij voorkeur tortilla's (of van die heerlijke lays met mexicaanse kruiden) en coronabier. Zalig...
Zo maak ik er graag een ganse Mexicaanse avond van: eerst lekker Mexicaans gaan eten, dan een Mexicaans filmpje met Mexicaanse versnaperingen en de huiskamer wat Mexicaans versieren voor de gelegenheid enz... Ik weet het, ik ben een extremist. Maar ik vind zo'n zaken nu eenmaal enorm gezellig... Zo gebeurt het weleens dat ik ook bij bv een Chinese actiefilm als The Killer eerst ga Chinees eten met mn vriendin enz... Gelukkig vindt ze dat ook allemaal leuk. 
Bij Ice Age eet ik de volgende keer een limonadeijsje.
Bij Die Hard zijn bier en chips standaard. (eventueel een sigaretje) Bij Andere actiefilms gebeurt dit ook veel, maar niet té veel, want ik moet natuurlijk ook op mijn lijn letten. Bij Die Hard is dit echt een must...
Leuke gewoonten, fijn topic. Het is eigenlijk maar bij zware gorefilms a la Braindead of Bad Taste, dat ik best niks eet... 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Bij Die Hard zijn bier en chips standaard
Dit is bij mij standaard bij zo'n beetje elke film. 
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
Soms heb ik een Rivella- Light tik die meestal opkomt bij Cult en Arthouse Films.......een beetje vreemd moeten de films wel zijn hehe 
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Dat is een goed idee zeg! Kan je eten bij elke maffiafilm. Een lekker pizzatje bij The Last Don... Een spaghetti'tje bij Last Man Standing... Heerlijk.
Verder eet ik het liefst iets Mexicaans tijdens Desperado, bij voorkeur tortilla's (of van die heerlijke lays met mexicaanse kruiden) en coronabier. Zalig...
Zo maak ik er graag een ganse Mexicaanse avond van: eerst lekker Mexicaans gaan eten, dan een Mexicaans filmpje met Mexicaanse versnaperingen en de huiskamer wat Mexicaans versieren voor de gelegenheid enz... Ik weet het, ik ben een extremist. Maar ik vind zo'n zaken nu eenmaal enorm gezellig... Zo gebeurt het weleens dat ik ook bij bv een Chinese actiefilm als The Killer eerst ga Chinees eten met mn vriendin enz... Gelukkig vindt ze dat ook allemaal leuk. 
Bij Ice Age eet ik de volgende keer een limonadeijsje.
Bij Die Hard zijn bier en chips standaard. (eventueel een sigaretje) Bij Andere actiefilms gebeurt dit ook veel, maar niet té veel, want ik moet natuurlijk ook op mijn lijn letten. Bij Die Hard is dit echt een must...
Leuke gewoonten, fijn topic. Het is eigenlijk maar bij zware gorefilms a la Braindead of Bad Taste, dat ik best niks eet... 
Wow, ja, er zijn genoeg mensen die ook om de film heen van alles bedenken...
Maar ook bij "zware gorefilms" kun je natuurlijk wat bedenken: heel goor eten! Dat geeft zo'n film extra impact... 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Je zou denken dat je dan bij westerns een flink glas Whisky voor je neus hebt staan met evt tortillas, of broodjes hamburger, of iets anders met rood vlees. Stoer cowboy voer zeg maar. Op de een of andere manier kijk ik 9 van de 10 westerns met een pot thee en chocoladekoekjes... Raar maar waar 
AngeliqueK
-
- 29 berichten
- 77 stemmen
Zo 1 keer in de 2 weken wordt er bij mij thuis samen met de vrouwen een 'zwijmelfilm' gekeken. En daar wordt standaard een zak gele m&m's, een pak gangmakers en een zak chips genuttigd. En dat is aan het einde van de film ook allemaal op. Verder een bakkie thee of een glas cola en een sigaretje.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
En Ramon zit er zeker bij voor de brede schouder om uit te huilen?
.
AngeliqueK
-
- 29 berichten
- 77 stemmen
En Ramon zit er zeker bij voor de brede schouder om uit te huilen?
.
Nee, die komt alleen af en toe even de romantische momenten verpesten. Voor de rest blijft hij mooi uit de buurt.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Bij wat voor film dan ook: nootjes. Pinda's, pistachenootjes, cashewnootjes, pecannootjes, gemengde nootjes, kadjang pedis, walnootjes, hazelnootjes, zelfs m&m's met nootjes!