- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga me nou geen woorden in de mond leggen AGE
.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Toen ik een jaar of 12-13 was en de Filmencyclopedie doorspitte keek ik ook wat Tarkovskys en Bergmans, maar no way dat je die fatsoenlijk meekrijgt.
.
Jij keek serieus toen al Bergmans en Tarkovskys? Damn...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik keek toen Dragon Ball Z en Pokemon 
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Bij Bells of Innocence, een Chuck Norris film met een gemiddelde van 3,68 stelt iemand ironisch:
waarom niet op nummer 1?
Antwoordt iemand heel serieus:
omdat ze een minimum aantal stemmen moeten hebbe
Met als uitsmijter:
Duidelijke winner. Chuck Norris is een echte eindbaas.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik denk dat je intellectueel van dat soort films dan ook wle groeit. Had ik op mijn twaalfde niet op kunnen brengen overigens, vond mezelf intelligent omdat ik Seagal fan was
.
Het zou natuurlijk ook zo maar kunnen dat mensen met die leeftijd interessant willen doen en op zulke films stemmen zonder ze gezien te hebben.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Harry Potter and the owner of the Elder Wand :
Klopt niet. Harry overleefde omdat hij de meester van de Elder Wand was en Voldemort niet. De Elder Wand vermoordt niet zijn eigen meester.
Klopt ook niet want Draco was de meester van de elder wand, Draco ontmantelde perkamentus waardoor hij de meester van de elder wand werd.
En is het niet zo dat in de kamer van de hoge nood harry malfidus ontmantelde waardoor harry wel degelijk de eigenaar was?
Hij ontmantelde Malfidus niet van de Elder Wand hoor, maar van de wand van zijn moeder. Beter opletten!
Op het einde van de zesde film wordt Dumbledore ontwapend door Draco. Nog voor dat Snape Dumbledore vermoord. Vanaf dat moment is Draco de echte eigenaar van de Elder Wand. Op het einde van Part 1 wordt Draco op zijn beurt ontwapend door Harry, waardoor Harry de rechtmatige eingenaar wordt van de Elder Wand.
Je hebt helemaal gelijk alleen heeft de slang Snape technisch niet echt ontmanteld van de wand, en ik kan me vergissen maar Snape heeft toch Draco nooit ontmanteld van de wand. Dus de wand is nooit van snape geweest
ik weet niet meer precies hoe het zat, maar harry is toch echt de eigenaar van de elder wand.
En toch klopt het niet. Afpakken is niet ontmantelen.
Even over heel die Elder Wand discussie. Harry wás op het einde van deze film de eigenaar. Harry had Draco ontwapend, waardoor de eigenaar (Draco) was verslagen en de Elder Wand overging op degene die de eigenaar had verslagen (Harry).
&
Dat gedoe met die elder wand klopt toch sowieso niet want als Snape de eigenaar was en toen vermoord werd zou de stok als nog niet van Voldemort zijn maar van zijn slang
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Ja, ingewikkelde films die van Harry Potter
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
and the owner of the Elder Wand? Ik volg het totaal niet.
edit, laat maar 
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Bij One-eyed Jacks:
Ik heb een krankzinnig uitgebreide biografie van Brando (1118 bladzijden) en zal es nakijken hoe het allemaal zo gelopen is volgens schrijver Peter Manso.
2 maand later:
En, Hugo?
Ik ben op bladzijde 136.
One-eyed reader
Moviemeter herbergt wel meerderen grappige gesprekken.
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Bij The wicker man:
Ik heb de film niet afgekeken maar ik moet zeggen dat de sfeer heel goed erin zat. Het einde zag er wel belachelijk uit...
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Hahaha, hilarisch. Wat een opmerking!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lol, het einde van wat hij nog gezien heeft mag ik dan hopen..
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Niet beter dan deel 1, maar wel daar iets tussen in.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Bij House of the Rising Sun, een film met een stripclub met die naam:
een opmerking de titel rol had door iemand anders gedaan moeten worden
De stripclub had door iemand anders gespeeld moeten worden?
Stinissen is weer heerlijk kritisch op het acteerwerk van gebouwen 
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Een voorkennis van alles datgebeurt is, is natuurlijk een must maar is niet nodig perse.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Achja, je ziet het wel vaker, mensen die woorden gebruiken die buiten hun woordenschat vallen..
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Je haalt me de woorden uit het puntje van m'n tong.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Die quote is incorrect maar niet gelijk foutief, toch?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Achja, je ziet het wel vaker, mensen die woorden gebruiken die buiten hun woordenschat vallen..
zoals dit:
... en daar rukt ze zich dan op af