- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Als-ie nu had geschreven "wat een rampfilm!" dan...
... was het nog niet grappig.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Je zou 'rampenfilm' inderdaad als een slechte film kunnen stempelen. Het enige verschil is dat er nu 'leuke' ervoor staat. Dus in dit geval: 'leuke slechte film'.
Althans, zo zou ik het vatten en 'snappen'.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Of hij bedoeld dat een rampenfilm niet leuk mag zijn, omdat het over een ramp gaat. Heb zoiets ook wel eens te horen gekregen dat ik geen 'leuk' mocht gebruiken in dat geval, maar beter 'goed' kon gebruiken of zo 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Lijkt me vrij duidelijk, hij vond 2012 gewoon leuk.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Onderhond, starbright boy, jeroentjuhhhhh en stinissen vinden de film super.
Dat zijn niet de minste!!
Deze past hier ook wel thuis..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat is inderdaad een bijzonder trieste uitspraak. 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Jullie hadden er zelf bij willen staan? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Over welke film gaat het schram101?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Over welke film gaat het schram101?
Elephant, en dit komt uit het meest ondergewaardeerde films topic.
Was zijn argument om aan te tonen dat het een goede film is. 
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Wat is daar dan zo triest aan? Die jongen is trouwens 12.
Kan toch zijn dat hij ongeveer de zelfde smaak als genoemde users heeft?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Sweinsteiger kennende was het gewoon een grapje, en nauwelijks memorabel.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Elephant, en dit komt uit het meest ondergewaardeerde films topic.
Was zijn argument om aan te tonen dat het een goede film is.
Thanks. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 berichten
- 76928 stemmen
sweinsteiger is 12 jaar en heeft er al kijk op 
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Hij vindt nu al films goed die ik voor mezelf pas veel later heb ontdekt, dus wat dat betreft...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inderdaad. Zo'n persoon hoor je ook niet belachelijk te maken hier, hoe lachwekkend sommige uitspraken ook zijn. 90% Van zijn leeftijdsgenoten zit naar Pikachu en Icarly te kijken. Op die jonge leeftijd al bezig te zijn met kwalitatief goede films voorspelt veel goeds voor de toekomst.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kijk nog steeds naar iCarly. Toffe shizzle 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Inderdaad. Zo'n persoon hoor je ook niet belachelijk te maken hier, hoe lachwekkend sommige uitspraken ook zijn. 90% Van zijn leeftijdsgenoten zit naar Pikachu en Icarly te kijken. Op die jonge leeftijd al bezig te zijn met kwalitatief goede films voorspelt veel goeds voor de toekomst.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat er om dat het een kutargument is om aan te tonen dat iets een goede film is.
En daarom ook memorabel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook 12 jaar. Of 10? Misschien ben ik wel 50?
We zijn op het internet mensen, iedereen kan zo oud of zo jong zijn als hij/zij zelf wil.
En schram101 heeft uiteraard gelijk.
Het gaat in dit topic om de uitspraak, niet om de leeftijd van de user.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ben ook 12 jaar. Of 10? Misschien ben ik wel 50?
We zijn op het internet mensen, iedereen kan zo oud of zo jong zijn als hij/zij zelf wil.
En schram101 heeft uiteraard gelijk.
Het gaat in dit topic om de uitspraak, niet om de leeftijd van de user.
Leeftijd is wel degelijk een factor lijkt me zo. Als er morgen 100 Sweinsteiger's zich inschrijven op MM, en overmorgen die zelfde honderd zulke uitspraken gaan posten dan is de lol en het memorabele er voor mij snel af. Maar dat jij vervolgens er zo serieus op reageert met denigrerende smileys is bijna net zo memorabel; het is immers pas iemand die dit jaar de cito-toets mocht afleggen........
Kortom: ik hecht weinig waarde aan zulke uitspraken wanneer ze gepost worden door iemand die vorige week de tafel van 7 heeft geleerd.
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Ik denk ook niet dat hij 12 is. Je kan toch heel makkelijk een geboortedatum intoetsen dat is wat Nomak wou zeggen.
Sowieso is het een trieste opmerking om zoiets te zeggen is niet relevant aan iets; omdat hij en hij de film goed vinden moet het een goede film zijn?
Denk trouwens ook dat Sweinsteiger dit met een grote knipoog bedoeld.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik vraag me wel af in hoeverre je films als 2001 op je 12e al kan begrijpen
Ik was 22 toen ik hem zag en had er toen al moeite mee. Om maar iets te vermelden. Een leeftijd kan makkelijk vervalst worden online natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me niet vast gesteld dat jouw intellectuele groei gelijk staat aan die van een ander individu. Op je 12e 2001 in een zekere zin snappen is knap, niet onmogelijk.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dat zeker niet nee
Natuurlijk zijn wij ook niet met het internet opgegroeid. De mogelijkheden die je als 12 jarige nu hebt zijn natuurlijk vele malen groter geworden. Ik was veroordeeld tot het 1x per week huren van een videoband/dvd of de televisie. Nu is alles binnen handbereik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je intellectueel van dat soort films dan ook wle groeit. Had ik op mijn twaalfde niet op kunnen brengen overigens, vond mezelf intelligent omdat ik Seagal fan was
.
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Heeft natuurlijk niks met intelligentie te maken of je 2001 op je 12e goed vindt of niet.
Al zijn er mensen die spreken van een film IQ of een artistieke IQ.
Je kan 2001 ook goed vinden zonder het daadwerkelijk te snappen, daar gaat het dan ook niet perse om.
kos
-
- 46692 berichten
- 8849 stemmen
Toen ik een jaar of 12-13 was en de Filmencyclopedie doorspitte keek ik ook wat Tarkovskys en Bergmans, maar no way dat je die fatsoenlijk meekrijgt.
.
Het gaat niet om het kijken alleen maar ook om het begrijpen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft natuurlijk niks met intelligentie te maken of je 2001 op je 12e goed vindt of niet.
Met filmintelligentie wel. Al gaat het niet om goed vinden, maar om snappen.
Tuurlijk.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik zocht eigenlijk naar het memorabele Quotes topic, en ik kwam tot de conclusie dat dit zelf het memorabele quote's-topic is.
Ik vraag me wel af in hoeverre je films als 2001 op je 12e al kan begrijpen
Ik was 22 toen ik hem zag en had er toen al moeite mee. Om maar iets te vermelden. Een leeftijd kan makkelijk vervalst worden online natuurlijk.
Lijkt me niet vast gesteld dat jouw intellectuele groei gelijk staat aan die van een ander individu. Op je 12e 2001 in een zekere zin snappen is knap, niet onmogelijk.
Subtiele beledigingen