• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.035 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.629 stemmen

Waar wonen de MM-users?

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Adrenal schreef:

Ik woon in Hechtel-Eksel.

Staat die Shermantank op het Welsh Guardsplein er nog altijd? Want daar werd wel een stukje afgepaft in de Tweede Wereldoorlog.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Hoe weet je dat toch ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Adrenal schreef:

Hoe weet je dat toch ?

Vroeger reed mijn schoonvader een ronde door heel BelgIê als chauffeur voor een praline- en chocoladefabrikant (Neuhaus) en telkens ik de kans zag, reed ik mee. Heel België door, en dan besef je dat er echt zeer veel mooie plekjes zijn waar je normaal nooit komt. En terwijl je daar toch bent, aan de lokale inwoners een beetje uitleg vragen helpt ook veel.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Dirk Scheringa denkt dat hij de titel kan kopen met zijn miljoenen. Maar historie is niet te koop.

Oi oi oi... Duidelijk een reactie van een verbitterde supporter met wiens club het momenteel niet zo van een leien dakje gaat. Don't blame it on Dirk.

Overigens heeft AZ wel degelijk historie. Ken je klassiekers!

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Staat die Shermantank op het Welsh Guardsplein er nog altijd? Want daar werd wel een stukje afgepaft in de Tweede Wereldoorlog.

Ondertussen is de tank afgebroken en het kruispunt vervangen door een rotonde met in het midden een beeldhouwwerk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dat is jammer. Dat ding zal aan het oproesten geweest zijn zeker...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Overigens heeft AZ wel degelijk historie. Ken je klassiekers!

Elke club heeft natuurlijk wat historie.

Maar het is gewoon overduidelijk dat AZ staat waar het staat, dankzij de miljoenen van Dirk Scheringa.

Als Scheringa Zijn miljoenen in Bijvoorbeeld Fortuna Sittard had gepompt, dan waren zij nu ook een titelkandidaat.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ik woon in Lieferinge. Een heel rustig dorpje waar er nooit iets gebeurd, buiten een hond die midden op het straat ligt. En toch woon ik hier graag, prachtige omgeving en ook zeer weinig verkeer. Een restaurant op 100 meter en een cafe op 150 meter.

Wat meer over Lieferinge, we hebben 2 straten. Recht over mijn huis is Oetingen. Heel verwarrend. En ik denk dat dit het ongeveer is

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als je Lieferinge sneller dan 70 per uur door rijdt, heb je niets van het dorp gezien, zo groot is het.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Wonende in Maastricht Druk op zoek naar een eigen huisje, lastiger dan gedacht!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8540 stemmen

Ben op het moment druk bezig om naar Maastricht te verhuizen .

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Als je Lieferinge sneller dan 70 per uur door rijdt, heb je niets van het dorp gezien, zo groot is het.

Dat is ook wel een nadeel ja

Maar zo te lezen ben je al in Lieferinge geweest?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kevin13 schreef:

Maar zo te lezen ben je al in Lieferinge geweest?

Wie is er van Ninove nog niet in het dorp van de 'Beddepissers' geweest? Als kind (bijna 50 jaar geleden) gingen onze ouders of grootouders te voet met ons naar Lieferinge op bedevaart, waar toen nog een of andere kapel stond. Daar hebben de Lieferingenaren dus hun spotnaam vandaan.

Edit: En blijkbaar heeft die bedevaart geholpen, want ik plas al jaaaaaren niet meer in mijn bed.

En vroeger gingen we ook vrij veel naar het intussen gesloten kleine café 't Stalleken op het dorpsplein. Dikwijls buiten gekomen met een stuk in mijn sjokkedijzen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ja is wel spijtig dat ze het gesloten hebben. Nu is het enigste waar we nog trots op kunnen zijn ons restaurant 't sleutelgat.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik woon in het prachtige veenendaal..

Quentin

• 10202 berichten
  • 8540 stemmen

Per 1 juli verhuis ik naar mijn eigen studio in het prachtige centrum van Maastricht .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Quentin schreef:

Per 1 juli verhuis ik naar mijn eigen studio in het prachtige centrum van Maastricht .

Studiotje in Maastricht? Doe je goed, vind de huur/koop prijzen in het centrum niet te betalen, en meestal krijg je er weinig voor terug ook.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Het Neerlands Filmdoek personeel loopt aardig binnen.

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Ik woon in Amsterdam, op een eiland.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8540 stemmen

Elineloves schreef:

Studiotje in Maastricht? Doe je goed, vind de huur/koop prijzen in het centrum niet te betalen, en meestal krijg je er weinig voor terug ook.

Klopt, is meestal ook niet te doen. Heb ook heel lang gezocht zonder veel resultaat, maar wilde ook perse in het centrum wonen. Maar ik zit met mijn werk ook in de 'housing' en heb dit via een collega kunnen bemachtigen, zit nu twee minuten van het Vrijthof af .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Quentin schreef:

(quote)
Klopt, is meestal ook niet te doen. Heb ook heel lang gezocht zonder veel resultaat, maar wilde ook perse in het centrum wonen. Maar ik zit met mijn werk ook in de 'housing' en heb dit via een collega kunnen bemachtigen, zit nu twee minuten van het Vrijthof af .

Goed geregeld dan! Lekker dicht bij alles, ideaal. Ik woon nu een kwartiertje van het echte centrum af, is ook wel te doen. Ben ook al een jaar op zoek naar iets binnen Maastricht, maar zoals jij zei zonder veel resultaat. We wilden dan wel gaan samenwonen (mijn ex en ik) maar aangezien ik nu weer vrijgezel ben moet ik op zoek naar andere dingen, want tja.. je moet dan toch alleen de huur betalen i.p.v met zijn tweeën. Ach, het heeft geen haast, er komt vast wel iets leuks op mijn pad!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik voorzie een invasie

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Een Invasie voor wat?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lees het berichtje hierboven maar eens goed.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Nou, ik heb het zelf getypt dus ik weet wat er staat, maar waarom jij een invasie voorziet is me ook niet duidelijk.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik doe mee aan de invasie

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nou, wacht nog maar even, heb geduld. Invasie´s komen meestal op onverwachte momenten.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Nou, ik heb het zelf getypt dus ik weet wat er staat, maar waarom jij een invasie voorziet is me ook niet duidelijk.

Omdat sommige users jou een lekker ding vinden, en nu je weer vrijgezel bent ze dus massaal naar Maastricht komen om je aldaar het hof te maken, ofzoiets. Daarom.

Maar niks om je zorgen over te maken, want de meeste nerds hebben (n.a.v. hun smeekbedes om bikinifoto's) duidelijk de zon nooit gezien en verdampen dus zodra ze een voet over de drempel zetten.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

(quote)

Omdat sommige users jou een lekker ding vinden, en nu je weer vrijgezel bent ze dus massaal naar Maastricht komen om je aldaar het hof te maken, ofzoiets. Daarom.

Jordybeukeboom is al onderweg geloof ik.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Maar niks om je zorgen over te maken, want de meeste nerds hebben (n.a.v. hun smeekbedes om bikinifoto's) duidelijk de zon nooit gezien en verdampen dus zodra ze een voet over de drempel zetten.

En dan eindig je zeker met de zin: oh by the way, hier woon ik! Kom maar mee naar binnen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.