• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Waar wonen de MM-users?

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Rotterdam heeft wel een bizarre horeca volgens mij. Ik en mijn neef werden een paar weken terug in een restaurant letterlijk geweigerd door een metroseksuele wannabe-bodybuilder die van mij de accute kringspiertyfus mag krijgen. Raar, want een paar weken daarvoor hadden we er ook gegeten en toen zei iemand van de bediening zelfs dat 'we zo aardig waren'.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waar was dat? Cinema?

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Vandaag ook even op pad geweest om wat sfeerplaatjes te schieten van een besneeuwd (Belgisch) Limburg.

Helaas zat het licht niet voor 100% mee.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Vooral die twee laatste zijn geweldig Ozark

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Thanks

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

België is een prachtig land, maar je mag er niet aan 100 per uur doorrijden. Er zijn verschrikkelijk veel mooie plaatsjes hier.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

speedy23 schreef:

België is een prachtig land, maar je mag er niet aan 100 per uur doorrijden.

Hebben ze de maximumsnelheid verlaagd?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Hebben ze de maximumsnelheid verlaagd?

Voor de zekerheid. Op snelwegen natuurlijk 120. Ik heb gisteren de nieuwe verkeersboetes toegestuurd gekregen die invoege treden vanaf 31 maart en ze lachen er niet mee.

Beek

• 73 berichten
  • 232 stemmen

[quote]neo schreef:

Daar komt ie dan! Er zijn ook wel ontelbaar prachtige foto's die ik hier kan zetten... Rotterdam, de stad der steden.

(afbeelding)

Dat is een tijd terug...^

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

In mijn woonplaats Emmen kan het ook wel eens druk zijn.

(afbeelding)

*Chrissie*

• 415 berichten
  • 0 stemmen

Van jullie grote steden naar het platteland. Dit is mijn dorpje, is er wel altijd gezellig. En je komt ook de hele dag door bekende tegen want iedereen hier kent elkaar.

(afbeelding)

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beek schreef:

(afbeelding)

Dat is een tijd terug...^

Maar 't blijft mooi. (Weer eens wat anders dan een half verlaten parkeerterrein )

Beek

• 73 berichten
  • 232 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar 't blijft mooi. (Weer eens wat anders dan een half verlaten parkeerterrein )

Of een coolsingel met ruitloze winkels...

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Vaardingen

(afbeelding)

De stad van Vlaardingen

(afbeelding)

En nog wat andere foto's van Vlaardingen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jorick

• 8776 berichten
  • 2335 stemmen

WEESP!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mooi in Weesp.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2335 stemmen

speedy23 schreef:

Mooi in Weesp.

Weesp heeft een oud en sfeervol centrum, maar kent uiteraard ook minder fraaie buurten. Uiteraard heeft elk dorp en/of stad zo z'n plus- en minpunten.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Vooral die bovenste foto lijkt me zo'n minder fraaie buurt

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Remi schreef:

Vaardingen

Heb zelf jaren lang in Vlaardingen gewoond, werk al een tijdje praktisch in het centrum. Meer sfeer dan Schiedam iig.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

(quote)

Heb zelf jaren lang in Vlaardingen gewoond, werk al een tijdje praktisch in het centrum. Meer sfeer dan Schiedam iig.

Ik ben helemaal niet bekend in Schiedam... Ik ken daar alleen de Free Record shop, Music Store en de HEMA

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hebben ze in Weesp echt een Luxemburgs Museum, of heeft Freek de Jonge dat verzonnen?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee, je kan er nog gek doen ook.

Gaan ze in Rotterdam qua skyline nog een keer over de 200 meter grens heen, of blijft het vooral bij 'midrise'?

Ben niet vaak in Rotterdam geweest maar qua architectuur bevalt het me wel

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

jassonn schreef:

Gaan ze in Rotterdam qua skyline nog een keer over de 200 meter grens heen, of blijft het vooral bij 'midrise'?

Nee, niet over de 200. Hoogste gebouw momenteel is Montevideo met 152 meter. Plannen zijn er voor de Coolsingeltoren, die 186 meter moet worden.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2335 stemmen

Freud schreef:

Hebben ze in Weesp echt een Luxemburgs Museum, of heeft Freek de Jonge dat verzonnen?

Ik woon er nog niet zo lang, maar ik heb nog nooit van een Luxemburgs museum gehoord. Op internet kan ik er ook niks over vinden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dit is één van onze oudste stadspoorten (Koepoort) uit de vroege middeleeuwen. Nu is er een tentoonstellingsruimte in ondergebracht.

(afbeelding)

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Grappig, in Enkhuizen staat ook een koepoort, en die lijkt nog best veel op deze.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Nou, de gelijkenis is treffend.

(afbeelding)

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Hmm inderdaag, het valt op de naam na nog best wel tegen de gelijkenis, zat anders in mijn geheugen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

speedy23 schreef:

Dit is één van onze oudste stadspoorten (Koepoort) uit de vroege middeleeuwen. Nu is er een tentoonstellingsruimte in ondergebracht.

Deze poort dateert van einde de 14de eeuw, maar het bouwsel zoals je het nu ziet dateert van 1629. Let ook op de schietgaten voor de boogschutters.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Het oudste monument van Tilburg van rond 1550 (ja we zijn nog een broekie). Hier kom ik iedere dag langs als ik naar m'n werk fiets, De Hasseltse Kapel. Een keer vroeg een bezoekende engelsman wat het oudste gebouw in de stad was, ik gokte toen hierop. Bleek ik het toch goed te hebben (niet dat het heel moeilijk is want veel historisch heeft Tilburg verder niet )

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.