- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vreselijk idee om op vakantie constant in hetzelfde hotel te eten en drinken, moet er niet aan denken.
Ik hou er ook totaal niet van,
Eet liever in restaurant ect buiten is heerlijk.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Ik heb ook nog nooit een all inclusive vakantie geboekt.
Alsof uiteten gaan in Turkije ( Marmaris ) ook maar iets kost..... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan je lekker voordelig eten. Ik heb tijdens mijn verblijf in Turkije eenmaal gegeten in het hotel, dat heb ik geweten ook
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de plakjes kaas altijd lekker in een hotel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die plakjes zijn heerlijk inderdaad.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Haha, de kaas en de toetjes zijn idd wel de moeite waard..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik ga jullie een verhaal vertellen. Als het saai wordt, moet je niet doorlezen.
Ik ben getrouwd in Italie.
Hier hadden we voor de avond van de bruiloft een hotel gereserveerd voor ons 2en.
We reden een aardig tering-eind maar we hebben het hotel maar niet kunnen vinden.
Toen was er nog maar 1 hotel die een kamer had; een kamer van 300 euro per nacht.
Helaas hadden we geen andere keuze en hebben we gevreeen en geslapen -in die volgorde- in een hotel wat echt gewoon totáál niet bij mij -en ons- past, maar zó mooi was. Echt alles kon je daar doen en krijgen. We hadden de bruidsuite trouwens. Was de enige kamer die nog vrij was. (uhu)
Dat was hem!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
De lijkt wel een soort plotomschrijving van een goede actievolle romcom.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Hier hadden we voor de avond van de bruiloft een hotel gereserveerd voor ons 2en.
We reden een aardig tering-eind maar we hebben het hotel maar niet kunnen vinden.
Toen was er nog maar 1 hotel die een kamer had; een kamer van 300 euro per nacht.
Helaas hadden we geen andere keuze en hebben we gevreeen en geslapen -in die volgorde- in een hotel wat echt gewoon totáál niet bij mij -en ons- past, maar zó mooi was. Echt alles kon je daar doen en krijgen. We hadden de bruidsuite trouwens. Was de enige kamer die nog vrij was. (uhu)
Dat was hem!
Toen ik getrouwd was ( 21 jaar geleden) gingen we gewoon thuis slapen. Waar de vriendeclub 1 grote puinzooi hadden gemaakt van ons huis! Dat was pas romantisch.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Vooral de actie zeker, JacoBaco?
Ja, vooral de actie. Het zit wel op de grens van teveel actie, maar het is net goed.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Dat is toch heerlijk romantisch!
Toen ik getrouwd was ( 21 jaar geleden) gingen we gewoon thuis slapen. Waar de vriendeclub 1 grote puinzooi hadden gemaakt van ons huis! Dat was pas romantisch.
Mijne is nog unieker... Toen ik net getrouwd was met mijn ware lieveling ging mijn wekker af.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
We doen het nog wel een keer echt, schattebout. 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Dat was hem!
Duur alternatief voor de Ardennen 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
We doen het nog wel een keer echt, schattebout.
Ik had dat ook al 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Mijne is nog unieker... Toen ik net getrouwd was met mijn ware lieveling ging mijn wekker af.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben weer terug na een kort weekje Istanbul.
Gewoon een hele bijzondere en geweldige stad. Zo veel anders dan we gewend zijn in bijvoorbeeld Londen of Parijs.
Foto's en verhalen volgen nog.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik ben benieuwd naar je verhalen woutie! Turkije-verhalen vind ik altijd zeer interessant.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Turkije-verhalen vind ik altijd zeer interessant.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Omdat ik zelf al jarenlang naar Turkije ga, en ik mijn hart aan dat land verloren heb.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Voor jou geen Turkije dit jaar?
Nee helaas. Ik ga op mezelf wonen en heb flink wat spaargeld aan moeten tasten om mijn meubeltjes e.d. te kopen, plus dat ik een vrij dure smaak heb en alles direct mooi wil hebben. Prioriteiten stellen. Een verhuizing is tenslotte al druk genoeg. Volgend jaar weer. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Omdat ik zelf al jarenlang naar Turkije ga, en ik mijn hart aan dat land verloren heb.
Wat is daar allemaal zo leuk als ik vragen mag?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Het eten, de mensen, het natuur, de cultuur, de prachtige vakantie plekken en natuurlijk de prijzen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
De sfeer, de natuur, de cultuur, de muziek (ja, ik ben fan), de vriendelijkheid, de gastvrijheid, de prachtige landschappen, de mooie, lange boulevards, de uitgaansmogelijkheden, de knappe mannen, nog meer knappe mannen, had ik knappe mannen al gezegd?
Nouja, het ligt er wel aan waar je precies gaat. Ik zie bijvoorbeeld een ontzettend verschil tussen Alanya en Marmaris, qua toeristen en qua bevolking ook. Alanya is meer van het ''hosselen'' terwijl Mamaris meer gericht is op de gastvrijheid. Daar laten ze je ook wat meer met rust als je langs winkeltjes loopt e.d.
Zeker een bezoek aan de oude dorpjes (d.m.v. excursie bijv) is een prachtige ervaring. Back to basic.
Herinneringen. *Zucht*
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het eten, de mensen, het natuur, de cultuur, de prachtige vakantie plekken en natuurlijk de prijzen.
Wat dat betreft inderdaad een perfecte vakantieplek. Erg genoten ook daar. Wat ik alleen onverklaarbaar is waarom de Turkse vrouwen in Turkije zo mooi zijn en hier in hun Nederland hun 'lelijke' counterparts rondlopen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Het verschil met turkse mensen hier, en de 'echte' turken daar is ook groot. Hier hebben ze -helaas- toch nog een vrij negatieve stempel, terwijl de mensen daar echt heel vriendelijk zijn.
Dat is ook hypocriet aan de meeste vakantiegangers, hier in Nederland kunnen ze geen turk zien of horen, en als ze in Turkije zijn is het ''my friend dit en my love zus''. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het verschil tussen omgang bij Turken hier en in Turkije zelf ook erg groot hoor (uitzonderingen daargelaten).