- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Zijn er hier toevallig mensen die dit weekend naar Graspop gaan?
Nee, jammer genoeg niet. Killswitch Engage had ik graag eens bezig gezien. Ik ga wel een dag naar Werchter (op zaterdag, om Rammstein te zien
)
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Als jij gaat dan ga ik ook.
Kan ik je herkennen aan je bowlingbal? 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Rammstein staat ook nog op m'n lijstje ja. Balen dat de line-up van Graspop dit jaar niet zo super is, maar ja.. 't zal vast wel gezellig worden
.
@ Spirou
Ik sleep dat ding niet overal mee naartoe hoor
, maar ik zal opletten of ik een raar mannetje met rood haar zie en dan smijt ik er wel iets anders heen
.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
@ Spirou
Ik sleep dat ding niet overal mee naartoe hoor
, maar ik zal opletten of ik een raar mannetje met rood haar zie en dan smijt ik er wel iets anders heen
.
Je telefoonnummer? 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Weer een paar weekjes naar de zee.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Balen dat de line-up van Graspop dit jaar niet zo super is, maar ja.. 't zal enz..
Jij gaat naar Graspop? Ik ga er straks al naartoe.
Dus ik zie je daar wel dan! Al zullen we elkaar niet herkennen en dat is maar goed ook, anders gaan we weer over films praten enzo.. Geen zin in.
Freckles
-
- 488 berichten
- 544 stemmen
Nope, had wel graag A Day To Remember, Atreyu en Hatebreed gezien. Ik ga wel Pukkelpop. PARKWAY DRIVE 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ik ga morgen voor 10 dagen met mijn vriendin naar Zuid-Frankrijk
. Voor de eerste keer ook met de auto zo'n afstand rijden, dat is ook wel eens leuk en lekker daar (op het strand hopelijk) voetbal kijken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Veel plezier samen
En succes met het autorijden is echt een aardig eindje hoor! Maar met z'n tweetjes is dat wel gezellig 
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Zuid-Frankrijk is, als je niet teveel tussenstops maakt of panne krijgt, te doen in zo'n 10 a 11 uur. Veel plezier in ieder geval. Pas op voor overstromingen! 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Ik ga morgen voor 10 dagen met mijn vriendin naar Zuid-Frankrijk
Nice, veel plezier Boordappel. Ik ben jaloers als ik allemaal mensen over hun vakantie hoor praten. Zelf gaat mijn zomervakantie dit jaar niet door omdat ik heb besloten om het vakantiegeld aan de inboedel te besteden. Dwz nieuwe bank, kledingkast, likje verf her & der. Dat moet ook wel eens gebeuren.
Maar goed, in December vertrek ik wel 8 dagen naar Ierland om lekker uit te stormen. Geen zonvakantie maar dat komt volgend jaar wel weer.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Daar word ik nou jaloers van, lekker 8 dagen naar Ierland! Zou ik ook graag eens heengaan 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Zuid-Frankrijk is, als je niet teveel tussenstops maakt of panne krijgt, te doen in zo'n 10 a 11 uur. Veel plezier in ieder geval. Pas op voor overstromingen!
We gaan er sowieso twee dagen over doen. Lekker op ons gemak dus.
Spirou
-
- 254 berichten
- 0 stemmen
Is dat een stille hint naar Naomi Watts toe, Rianneke? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hij is er al van op de hoogte
Enige probleem is dat ik niet durf te vliegen, maar je weet maar nooit en anders kunnen we altijd nog met de pond gaan.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Goh. Ik heb vakantie. Eens kijken wat ik de komende twee maanden ga doen. #vindtstuderengeenszinsvervelend
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Daar word ik nou jaloers van, lekker 8 dagen naar Ierland! Zou ik ook graag eens heengaan
Prachtig land.
Ik was er ooit, en reisde er met een paard en wagen (soort zigeunerwagen) rond.
Zo zie je alles extra goed, en hebt veel aanspraak onderweg.
Mooiste vakantie van mijn leven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat klinkt helemaal geweldig Brix 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Houdoe
Veel plezier!
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Nog gebruikers die aankomend weekend naar Rock Werchter gaan? Ik heb er bijzonder veel zin in, en ben al aardig ingeluisterd 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1782 stemmen
Je telefoonnummer?

Graspop was echt super
. M'n vriend heeft een handtekening van de zanger van The Poodles op z'n kont. Aerosmith playbackte (I kid you not, fuck Aerosmith). De zanger van Sabaton vond het nodig om z'n swans uit z'n broek te halen en vervolgens mensen een hand te gaan geven. En jezus, wat was het warm, nergens schaduw te bekennen. Ik ben kapot, maar wel een geweldig weekend gehad.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Over op de kop af een maand en twee dagen gaan mevrouw Pruim en ik voor ruim twee weken naar Madrid. Het voetbalstadion van Atletico Madrid en Movieparque Warner in Madrid staan zeker op het programma. Iemand nog tips of iets dergelijks over Madrid en dan met name het moviepark daar?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het stadion van mijn dlub Atlético verkiezen boven die van Real
.
Als je van kunst houdt dan moet je zeker naar het Museo del Prado gaan. Een bezoekje aan Parque el Retiro is een gezellig park, lekker wandelen, veel straat muzikanten maar toch erg sereen. De Chivas Lounge is mijn favoriete lounge in Madrid (je kan hier ook lekker eten + een cocktail bar). Sowieso even een bezoekje brengen aan de wijk La Latina, erg gezellig en best veel fijne uitgaan gelegenheden. Voor de rest gewoon lekker genieten, en impulsief dingen handelen. Zoveel moois in deze prachtige stad.
Prettige vakantie alvast Pruim.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Yup,
Prado en Retiro liggen ook vlak naast elkaar, met bovendien daarnaast nog museum Thyssen, eigenlijker mooier dan Prado.
Vergeet ook zeker niet de Calle Cava Baja te bezoeken. De beste tapasbarren die er zijn, wel iets duurder dan die buiten het centrum. Ook heb je daar leuke barretjes met muziek etc.
Een leuke wijk om rond te wandelen is bijvoorbeeld ook San Bernardo. Sfeervol met veel jong volk en van alles wat.
van de Gran Via noordewaarts tot aan Bernabeu is allemaal wat duurder gedeelte met meer yuppie gedoe. Ook een populair homo-district enzo.
-edit-. en natuurlijk wel effe Bernabeu bezoeken.
. Stadion Atletico ligt wel een pokke eind buiten het centrum
.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Dit jaar is ga ik 3 weken naar Kroatië met mijn familie.
Ben er nog nooit geweest maar heb al veel goede dingen gehoord over dat land. We gaan daar een doorreis maken met onze camper.
En dus vanaf donderdag ben ik een tijdje niet meer te vinden hier op deze site