• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Vakantie

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Geniet ervan, kos.

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1571 stemmen

Leukleuk...

Geniet ervan.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Veel plezier!

Ben zelf al aan het aftellen tot onze vakantie.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Veel plezier in Griekenland, Kos !

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

De koffers zijn gepakt. SelmaDuim en Yak vliegen morgen naar The States voor een tien daagse vakantie naar New York.

Ik beloof genoeg leuks over te laten voor Madecineman.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Veel plezier Cat!

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Veel plezier daar Selma en Yak

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Veel plezier

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Veel plezier in NY !

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1716 stemmen

SelmaDuim schreef:

Ik beloof genoeg leuks over te laten voor Madecineman.

Is wel gelukt, bedankt Selma...

Ben voor de kerstdagen terug gekomen na een week NYC... Is erg tof en koud geweest daar.

Veel gezien en gedaan weer in "The city that never sleeps", NYC is sowieso een stad waar ik me niet snel zal vervelen en waar het al gaaf is om gewoon over straat te lopen. En Amerika is natuurlijk een land waar de kerst groots wordt gevierd dus dat was wel mooi om een van dichtbij mee te maken. De grote kerstboom bij Rockefeller Plaza, de krankzinnige drukte op 5th Av. de zaterdag voor kerst. Bovendien hebben we ook nog een flinke sneeuwbui gehad en was Central Park op zondag erg druk, gezellig en lag het er sprookjesachtig bij in de sneeuw.

Met bijna lege koffer heen gegaan en volle weer terug. Een groot Outlet centrum bezocht zo'n 80km ten noorden van NYC en vanaf het weekend voor kerst waren de grote warenhuizen (zoals Macy's bv) 24u open tot aan de kerst. De kans meteen aangegrepen om om 1 uur 's nachts een spijkerbroek te kopen

Verder Avatar gezien in de IMAX en naar een Tim Burton tentoonstelling geweest in het MoMA. Erg gaaf voor filmliefhebbers, veel schetsen en werk uit zijn jonge jaren en wat hij gemaakt heeft op de kunstacademie en veel props uit zijn films. Het pak en masker van Batman en Catwoman, Edward Cissorhands, de originele poppen uit The Nightmare before Christmas en The Corpse bride, afgerukte hoofden uit Mars Attacks en nog veel meer. Productief mannetje hoor met een veel meer morbide fantasie dan zijn films soms doen vermoeden.

Oh... En Soom, ik ben naar de musical op Broadway geweest; Hair. Vond het erg leuk, was geen super grootte productie en er was veel interactie met het publiek. Daarna kregen we nog een rondleiding backstage (een bekende is in dat theater technicus) en gingen we via de artiestenuitgang naar buiten (waar veel mensen stonden te wachten). Hoe tof is dat wel niet

En lekker gegeten ook, de McD en soortgenoten (bijna) links laten liggen.

Was iig een bijzonder aangenaam weekje, jammer dat ik morgen weer moet werken eigenlijk

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

Super! Krijg ik nog meer goesting om naar Amerika te gaan (wil zo graag maar nog nooit de kans gehad) Hopelijk volgend jaar met kerst. Ikzelf droom al sinds ik klein was om naar Amerika te gaan, gewoon voor de cultuur en de landschap, mijn ouders zijn zelf anti-amerika maar nu dat Obama president is zien zij iets goed in Amerika (snapte niet wat er slecht was maar kom) en vraag al het hele jaar om naar Amerika te gaan met kerst. Zoals je ziet is het niet gelukt anders had ik mijn vreugde ook met jullie gedeeld maar er is een kans om volgend jaar te als er de financiële middelen ervoor zijn Dan zou ik super graag NY bezoeken ook...

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Ben sinds gisterenavond terug van een wintervakantie in Oostenrijk.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Madecineman schreef:

Oh... En Soom, ik ben naar de musical op Broadway geweest; Hair. Vond het erg leuk, was geen super grootte productie en er was veel interactie met het publiek.

! Leuk dat het je is bevallen, ik krijg spontaan zin om ook naar Amerika te gaan, wil dat toch ook eens meemaken om naar een Amerikaans theater te gaan. Je hebt me overtuigd !

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Vanaf morgen een weekje in New York.

Houden jullie je een beetje rustig in mijn afwezigheid? .

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Ik wil ook naar New York!

Maar have fun kos!

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

kos schreef:

Vanaf morgen een weekje in New York.

Houden jullie je een beetje rustig in mijn afwezigheid? .

Goede reis heen-én terug, en veel plezier kos.

Neem vooral ook dikke kleding mee want de temperatuur in NY schommelt deze week tussen 0 graden en -9.

Later deze week weer sneeuw verwacht.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Overdag vriest het niet hoor, voorzover ik kan zien tenminste op weersites.

een graadje of 3 plus, maar met heldere hemel is ideaal, hopelijk wordt het zoiets.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1716 stemmen

Leuk NY, veel plezier.

Trouwens, jij lijkt me iemand die lekker eten ook wel kan waarderen Mesa Grill heeft enorme lekkere Tex-Mex om de vingers bij af te likken... Echt een aanrader.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Hmm.. goeie tip. .

Hoop niet dat ik twee stoelen moet reserveren voor de terugreis. .

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Nog vier weken en twee dagen, dan zit ik lekker in het vliegtuig naar zonnig ARUBA!

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Nog 3 daagjes werken en dan heb ik een week vrij!!!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Amity schreef:

Nog 3 daagjes werken en dan heb ik een week vrij!!!

Ah, wow! Dan kun jij gewoon alles zien van (de eerste week van) de Spelen! *jaloers*

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Spelen? Ik ontduik de carnaval!

Nog 2 dagen werken!!!!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

(afbeelding)

Maandag vertrek ik naar India, voor een blitzbezoek van negen dagen - twee vrienden van mij trouwen namelijk en hebben me uitgenodigd. Dat betekent niet alleen mijn eerste echte reis buiten Europa, maar ook ineens mijn eerste echte Indische trouwfeest

Na het trouwfeest heb ik nog een super-blitzbezoek gepland aan Chandigarh, het Mekka van elke zichzelf respecterende architect: Le Corbusiers meesterwerk

(afbeelding)

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Oeh prachtig ja. Lijkt me een hele belevenis, vooral als je je niet beperkt tot de toeristische/backpack routes (wat je dus niet zal doen aangezien je op een bruiloft bent). Veel plezier!

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Le Corbusier heeft in India aardig wat gebouwd. lijkt me erg mooi om in het echt te zien.

Veel plezier!

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Ik heb een week vakantie!!!!

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

In De Site > Gebruikers > Afscheid:

Doei jelle , ik neem ook afscheid.....maar dan voor een weekje maar. Ben op wintersport. Tot volgende week

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Veel plezier Justinw!

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Dankjewel Kevin

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.