• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.905 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.089 stemmen

Vakantie

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Nu morgen nog een bericht dat je gaat vertrekken, en dan is 3 keer scheepsrecht.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Wanneer ging 'ie nou naar Mallorca?

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Beste MM ers over 2 uur vertrek ik naar Eindhoven airport op weg naar zuid spanje.

Kom pas over 22 dgn (3 weken) terug.

De groeten

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Je bent al weg, maar veel plezier 606!

Wij hebben nog vakantie te goed dit jaar.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Dinsdag vlieg ik naar Costa Rica voor een groepsrondreis van 14 Dagen. Heerlijk heb er echt zin in.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Alvast veel plezier!!

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

We zijn weeral terug in het land. Buiten 2 slechte dagen (qua weer), was het dik de moeite

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Net terug van tweedaagse in Brugge. Ik zit op school in eeklo en in het doorgaan eerst naar Beernem gefiets voor sportdag, wel eens leuk. En dan nog naar Brugge gefietst en daar overnacht. Het was wel slecht eten, maar ik had er me op voorzien. En dan maar eens terugfietsen hé. Al bij al veel gefiets want op sportdag moesten we ook nog eens fietsen, uiteindelijk 100 km gedaan verspreid over 2 dagen. Voor mij was het gelukkig niet echt lastig maar vond dat wel een beetje saai. Maarja, over het algemeen veel leute gehad.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1716 stemmen

Afgelopen nacht in het holst van de nacht teruggekomen uit Hurghada, Egypte nadat ik een weekje Frankrijk had gedaan.

Frankrijk heeft getrakteerd op wat prutweer, redelijk wat regen gehad helaas. Via de Jura doorgetrokken na de Cevennen in het zuiden, mooi gebied dat wel. Prachtige natuur, spectaculaire kloven en op een bepaald moment zag ik wel 40! Vale Gieren op de thermiek opstijgen. Jammer dat Frankrijk ook altijd wat in slaap sukkelt na de zomermaanden en dat alles op halve bak draait. Daardoor mooi een kanotrip door de neus geboord.

Hurghada als stad is niet zo bijzonder, rommelig en druk en veel Russische toeristen. Gelukkig pakte we 's morgens in alle vroegte de boot de Rode Zee op en kwamen we laat in de middag pas weer aan wal. Duiken in de Rode Zee is niet minder dan spectaculair echt geweldig.

12 duiken gemaakt in 6 dagen. Langste duik was 74 minuten en de diepste 26m. Prachtige en spectaculaire drop-offs begroeid met enorm waaierkoraal, schitterende koraaltuinen. Erg veel leven gezien, hoop klein en kleurig spul, Schildpadden, Barracuda's, Napoleonvissen, jagende Tonijn en Reuze Makreel en als kers op het toetje tijdens 2 verschillende duiken Adelaarsroggen. Wat een magnifieke dieren zijn dat zeg.

Volgende lente sta ik er weer hoor. Wil nog heel graag Haaien, Mantaroggen en Dolfijnen (wel een groepje van 6 a 7 vanaf de boot gezien nu) onder water zien. Ja, ben weer een bijzonder tevreden mens na zo'n weekje

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

Klinkt allemaal als een hele leuke belevenis! Ik begrijp waarom je een tevreden mens bent na zo'n weekje Best lang en diep gedoken ook, of is dat gebruikelijk? Ik heb het nog nooit gedaan.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1716 stemmen

Vaak zijn de diepere duiken wat korter omdat naarmate je dieper gaat je lucht er sneller doorheen gaat. Met een Open water brevet mag je tot 20m, een Advanced brevet tot 30m en met een specialty tot 40m, daarna kan je nog wel dieper maar dan spreek je over technische duiken en moet er gebruik gemaakt worden van andere gasmengsels.

De tijd die je op een bepaalde diepte mag doorbrengen is afhankelijk van de stikstofopname in het bloed. Hoe dieper je gaat hoe meer stikstof je lichaam opneemt en voor je een tweede duik op een dag doet moet die stikstof (voor een groot gedeelte iig) weer worden uitgewassen. Er is dus altijd ook een bepaalde tijd bovenwater nodig voordat je weer kopje onder mag, in de regel is de eerste duik van de dag de diepste. Je hebt tabellen nodig om je duiken te plannen, deze zijn tegenwoordig verwerkt in duikcomputers.

Meestal maakte we de eerste duik ruim voor de middag daarna lekker eten, beetje chillen op het dek terwijl de boot naar de tweede stek vaart en een uurtje of 2,5 a 3 later dan de tweede.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Ben weer veilig terug van 3 weken zuid spanje.

foto's volgen paar.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Gister toen ik nog in fuengirola zat was het 36 graden pfff, kom je in ons kikkerlandje met 14 graden en wind en geen zon aan brrrr.

vanmorgen moest ik om 04.00 opstaan en was het nog 27 graden.

Maar heb ontzetten genoten afgelopen 3 weken en nu kan ik mijn film lijst weer aanvullen met stemmen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Een uit de hand gelopen vakantie, maar toch: ik ben twee weken terug naar Weimar verhuisd (dat is in Duitsland) om hier twee jaar te studeren (Europese Stedenbouw).

En Weimar maakt zijn reputatie als cultuurstad trouwens goed waar, zo speelt de plaatselijke arthousebioscoop vanavond deze film... En niet Duits gedubd, gewoon met ondertitels Mijn filmhonger zal dus toch nog min of meer kunnen gestild worden hier!

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Goed nieuws.

Dan zal de rest van de inburgering een eitje worden vermoed ik.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

606 schreef:

Ben weer veilig terug van 3 weken zuid spanje.

Na paar dagen terug verlang ik wel weer naar de zon Bah wat is het vies weer hier

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Hier een foto van mijn vakantie.

(afbeelding)

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Oke niemand ziet dat ik bij humphrey bogart sta

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Humphrey is een beetje groen van alle sigarenrook

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Kan iemand mij uitleggen hoe ik hier een foto plaats?

Bij voorbaat dank.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Humphrey is een beetje groen van alle sigarenrook

Hehe dacht toch echt dat niemand de foto zal zien zeg

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

18 sept getrouwd en toen 3 weken op bali door gebracht

jeetje wa hebben we het toch slecht hmm

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Groeten uit Paramaribo!

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik zit nu helemaal in zeewolde, in de Eemhof van centreparks.Even een weekje relaxen.Mijn vrouw heeft het internet aan de praat gekregen vandaar dit berichtje.

Eventuele inbrekers: doe geen moeite, in mijn huis staat alleen maar troep!

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ben vanaf vannacht een klein weekje weg. .

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Have fun Kos!! Waar ga je naar toe?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waarschijnlijk naar Kos? Of is die flauwe grap al vaker gemaakt?

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Nogal ja. .

Overigens zit je er niet ver vanaf, zit in Noord-Griekenland.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Veel plezier daar Kos

Popeye Doyle

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Een hele prettige vakantie toegewenst, Kos!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.