• 13.085 nieuwsartikelen
  • 169.694 films
  • 11.134 series
  • 31.882 seizoenen
  • 630.524 acteurs
  • 196.365 gebruikers
  • 9.179.996 stemmen

neo's Matrix hoekje

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

over een paar jaar heb je er spijt van, mocht er geen vierde deel komen dan sterft je Matrix fanatisme een langzame dood.

ik had het vroeger ook met de Die Hard films, ik kocht er ook alles van, op een gegeven moment wordt het allemaal minder.

maar nu er een vierde Die Hard komt begint het misschien allemaal weer opnieuw.

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

speedy23 schreef:

Een site waar er aan filmreviews gedaan wordt door rappers.

Ook The Matrix is erbij.

http://www.movierap.com/Reviews.asp

ik vond er niks aan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Persoonlijk hou ik ook niet van rap, maar ik dacht, Neo houdt van alles wat betreft The Matrix...

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Nee er zijn grenzen

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Ik dacht het word tijd om een simpele website te maken over de Matrix, Hier de link Voor de liefhebbers staat er al wat leuk dingen zoals het 15 mei verhaal in 2 delen

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

haha, die bloemetjes die muis volgen. Magnifiek gewoon !

gandalf

• 366 berichten
  • 387 stemmen

neo schreef:

Ik dacht het word tijd om een simpele website te maken over de Matrix, Hier de link Voor de liefhebbers staat er al wat leuk dingen zoals het 15 mei verhaal in 2 delen

geweldig!! ik hoop dat je hele matrix reloaded verhaal een groot satire is, hoewel ik bang ben van niet ik heb er in ieder geval wel van genoten

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Als je het zo leest zou je idd denken dat ik allemaal grappen aan het maken ben, maar nee het is doodserieus ben ik bang

gandalf

• 366 berichten
  • 387 stemmen

nou ik laat je in je waarde hoor we hebben allemaal toch wel zoiets. Ik ben bijvoorbeeld weer meer LOTR fan, wat bij mij echter niet wil zeggen dat ik op de premiere dag 5 uur van tevoren in de bioscoop sta, maar wel dat ik verschillende versies van de boeken heb, veel posters bezit, en veel tijdschriften erover lees. Het is juist heel leuk om ergens verslaafd aan te zijn (zo mag ik het toch wel noemen ). Dat gaat vaak gepaard met verzamelwoede inderdaad. (ik verzamel bijvoorbeeld ook stripverhalen en bezit er ongezond veel)

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Het is bij mij als een vis die niet zonder water kan leven

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

Over verzamelwoede en verslaving gesproken: link

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sniff...

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

In verband met de feestelijke aangelegenheden die pas echt gaan beginnen in maart en april heb ik toch maar besloten om een dagboekje bij te houden t/m aan midden april ofzo Klik gerust af en toe even de link in mijn profiel aan om te kijken voor het dagboek. Hier alvast de link van pagina nr. 1: Dagboek

U-96

• 11869 berichten
  • 1908 stemmen

Neo, jij gebruikt zeker ook nog een matrixprinter ?

neo

• 15411 berichten
  • 9727 stemmen

haha

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Dat dagboek biedt een uitstekende kijk op jouw passie en verslaving , erg boeiend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.