• 16.095 nieuwsartikelen
  • 179.391 films
  • 12.311 series
  • 34.165 seizoenen
  • 650.072 acteurs
  • 199.393 gebruikers
  • 9.399.900 stemmen

U-96 en zijn Das Boot verslaving

zoeken in:

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

Mooi, je eigen topic en nou kappen met die onzin posts zonder toegevoegde waarde U-96 en Nick Kang. Ik kijk niet dagelijks op de site, maar lees wel altijd de meeste updates en als ik steeds door die meuk van deze 2 heren moet heenploegen dan gaat de lol er snel vanaf.

U-96

• 11875 berichten
  • 2106 stemmen

Ik had een vergissing gemaakt tussen Boordappel en Bioscoopzaal, begint allebei met een B en heeft meerdere O's

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Dat is dan Ban, dag nr 1.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Zoek je innerlijke rust FK, vind je zelf in een rustige omgeving. Kabbelend water enzo

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

santana schreef:

Mooi, je eigen topic en nou kappen met die onzin posts zonder toegevoegde waarde U-96 en Nick Kang. Ik kijk niet dagelijks op de site, maar lees wel altijd de meeste updates en als ik steeds door die meuk van deze 2 heren moet heenploegen dan gaat de lol er snel vanaf.

Ik vindt het beste prettig om volgen hoor...

U-96

• 11875 berichten
  • 2106 stemmen

FisherKing schreef:

Dat is dan Ban, dag nr 1.

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik vindt het beste prettig om volgen hoor...

ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt, want het heeft totaal geen toegevoegde waarde, sterker nog; het ontaard vaak in totaal slap geleuter waar een serieuze filmliefhebber niet op zit te wachten. Dat ze een leuk chatkanaal opzoek en lekker samen met elkaar gaan spelen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

santana schreef:

(quote)
ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt, want het heeft totaal geen toegevoegde waarde, sterker nog; het ontaard vaak in totaal slap geleuter waar een serieuze filmliefhebber niet op zit te wachten. Dat ze een leuk chatkanaal opzoek en lekker samen met elkaar gaan spelen.

Het was inderdaad sarcastisch bedoeld hoor, maar daarvoor hoef je echt nog geen azijn te pissen zeg...

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

Excuus...liet me even gaan.

U-96

• 11875 berichten
  • 2106 stemmen

Beste MM-ers,

Ik las maar even een grote pauze in van enkele dagen. Vrijdag aanstaande ben ik weer aanwezig waarschijnlijk.

Vanaf die dag begin ik weer helemaal opnieuw, en zal ik echt niet meer irritant proberen te doen, vooral niet over film 792 te beginnen, en proberen aardig te doen. Hopelijk doe ik hier goed aan.

Rogier.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Ha die U-96,

Je hebt het eindelijk voor elkaar om een eigen topic te krijgen! Way2go... maar ga je het wel voor elkaar krijgen om nooit meer Das Boot te zeggen?

Hm... als je wilt kan ik daar wel voor zorgen. Het expiriment gaat als volgt. Ik laat je een plaatje van 'Das Boot' zien en een plaatje van een stukje kaas... als je kiest voor 'Das Boot' krijg je 220 op je kladden... als je kiest voor de kaas... krijg je een blokje kaas.

Ik denk dat meerde MM-freaks wel bereid zijn om zo'n expiriment met mij uit te voeren. Wat denk je?

Ow... enne... nog gefeliciteerd! :d

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

cr_ix schreef:

Ha die U-96,

Hm... als je wilt kan ik daar wel voor zorgen. Het expiriment gaat als volgt. Ik laat je een plaatje van 'Das Boot' zien en een plaatje van een stukje kaas... als je kiest voor 'Das Boot' krijg je 220 op je kladden... als je kiest voor de kaas... krijg je een blokje kaas.

Ik denk dat meerde MM-freaks wel bereid zijn om zo'n expiriment met mij uit te voeren. Wat denk je?

:d

Als hij gaat doen zoals Bart Simpson, zal hij dikwijls ellentrik op zijn "kladden" krijgen....

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

Wat een irritant gedoe zeg. Ik snap niet waar jullie je druk om maken. Laat die gasten toch, zo erg is 't toch niet?

Mja..laat ook maar, hier ga ik me niet mee bemoeien, maar om nou met z'n allen zo aanstellerig te zitten doen..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Beste MM-ers,

Ik las maar even een grote pauze in van enkele dagen. Vrijdag aanstaande ben ik weer aanwezig waarschijnlijk.

Vanaf die dag begin ik weer helemaal opnieuw, en zal ik echt niet meer irritant proberen te doen, vooral niet over film 792 te beginnen, en proberen aardig te doen. Hopelijk doe ik hier goed aan.

Rogier.

Gewoon omdat je opkomt voor je lievelingsfilm. Kom nou...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Jij begrijpt er ook geen hol van, he.

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

FisherKing schreef:

(quote)

Jij begrijpt er ook geen hol van, he.

inderdaad

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

(afbeelding)

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

grappig.... dus....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk een topic dat hout snijdt. Komt ineens de Kos-censuur.

kos

• 46724 berichten
  • 8878 stemmen

FisherKing schreef:

Eindelijk een topic dat hout snijdt. Komt ineens de Kos-censuur.

Ik ben niet in een positie om censuur toe te passen

Ik vind het alleen dikke onzin, maar ik bemoei me er verder niet meer mee. Ga gerust door met usertjes bashen.

starbright boy (moderator films)

• 22475 berichten
  • 5147 stemmen

Kan dit topic niet gewoon weg?

blabla

• 2070 berichten
  • 5249 stemmen

Nee laat maar open kunnen kang en U-96 hun geklep hier doen ipv bij allerlei films.

En als ze het dan toch bij die films doen misschien een ban. :evil

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

eens met blabla.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zucht.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Fisherking en Blabla hoe oud zijn jullie ? jullie gedragen je als kleine kinderen.

jullie blijven maar reageren op posts van u-96 en nick kang.

en zo erg was het allemaal niet wat u-96 deed, i.i.g niet om jullie zo over druk te maken.

en Jordy gooi dit topic dicht.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

roda schreef:

Fisherking en Blabla hoe oud zijn jullie ? jullie gedragen je als kleine kinderen.

jullie blijven maar reageren op posts van u-96 en nick kang.

en zo erg was het allemaal niet wat u-96 deed, i.i.g niet om jullie zo over druk te maken.

en Jordy gooi dit topic dicht.

10/10, kus van de juf en bank vooruit, goed zo Roda...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

roda schreef:

Jordy gooi dit topic dicht.

dat maak ik zelf wel uit...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

Nee, "gewoon" omdat er constant overal totaal nutteloze, off-topic berichten geplaatst worden.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Er vallen wel erg zware woorden in dit topic en dat is het allemaal niet waard ,toch ? U 96 en nick kang irriteren mij niet echt maar ik begrijp wel de meeste reacties hier.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Nee, "gewoon" omdat er constant overal totaal nutteloze, off-topic berichten geplaatst worden.

Begrijp ik...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.