• 13.665 nieuwsartikelen
  • 171.309 films
  • 11.346 series
  • 32.245 seizoenen
  • 633.618 acteurs
  • 197.014 gebruikers
  • 9.215.627 stemmen

U-96 en zijn Das Boot verslaving

zoeken in:

U-96

• 11870 berichten
  • 1963 stemmen

Beste MM-ers,

Vanaf nu probeer ik geen irritante berichten, onnodige berichten of beledigende berichten te plaatsen. Ik zal nu echt mijn best doen om niet telkens weer over film 792 te beginnen. Jullie werden er helemaal gek van, en dat kan ik begrijpen.

Ook wil ik even aan FisherKing vragen of hij voortaan NIET meer overal berichten te plaatsen die specifiek tegen mij zijn. Want dat is namelijk ook een grote oorzaak geworden van het feit dat er vaak zinloze discussies ontstaan.

Vanaf nu is de oude U-96 verleden tijd.

PS. Jordy of Kapeuter, kan dit topic nu alsjeblieft weg? Het zal namelijk niet meer nodig zijn.

neo

• 15415 berichten
  • 9814 stemmen

Nog even een opmerking u-96: wat doe je in hemelsnaam op filmmuziek.be

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

ik vind www.filmmuziek.be[/url] een erg mooie site en ze hebben veel CD's op de webstek staan. En ook nog eens de mogelijkheid om te linken naar een onlineshop. Mede door deze site ben ik er achter gekomen dat er niet één CD van Gladiator is, er zijn er maar liefst twee.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Beste MM-ers,

Vanaf nu probeer ik geen irritante berichten, onnodige berichten of beledigende berichten te plaatsen. Ik zal nu echt mijn best doen om niet telkens weer over film 792 te beginnen. Jullie werden er helemaal gek van, en dat kan ik begrijpen.

Ook wil ik even aan FisherKing vragen of hij voortaan NIET meer overal berichten te plaatsen die specifiek tegen mij zijn. Want dat is namelijk ook een grote oorzaak geworden van het feit dat er vaak zinloze discussies ontstaan.

Vanaf nu is de oude U-96 verleden tijd.

PS. Jordy of Kapeuter, kan dit topic nu alsjeblieft weg? Het zal namelijk niet meer nodig zijn.

Hm... U96, je zegt dat je geen irritante, onnodige of beledigende berichten meer zal gaan plaatsen? Wat ga je dan wel plaatsen? Aangezien je wel naam hebt opgebouwd met het plaatsen van deze berichten, toch?

Waarom zou nou JIJ jezelf willen veranderen.

Hm... die is echt zo'n heerlijk off-topic smul-topic, dus lekker open laten. Waarom willen mensen toch altijd dat topic's gesloten worden om dit soort redenen? Ik bedoel... discusieer dan lekker niet mee joh...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

neo schreef:

Nog even een opmerking u-96: wat doe je in hemelsnaam op filmmuziek.be

Nick Kang schreef:

ik vind www.filmmuziek.be[/url] een erg mooie site en ze hebben veel CD's op de webstek staan. En ook nog eens de mogelijkheid om te linken naar een onlineshop.

Sinds wanneer antwoordt Nick voor die duikboot?

Toch niet dezelfde user?

U-96

• 11870 berichten
  • 1963 stemmen

EmDee schreef:

Sinds wanneer antwoordt Nick voor die duikboot?

Toch niet dezelfde user?

Nick Kang en ik zijn totaal verschillende users. We kenenn elkaar in het echt wel goed, maar ik heb dus NIET een dubbele gebruikersnaam. Zoiets heeft dus totaal geen zin.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Het zou niet de eerste keer zijn, in ieder geval

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Om het idee even uit je hoofd te halen. Nick Kang en U-96 zijn niet dezelfde persoon. Wel grappig dat jullie dat denken.

Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot. Gelukkig heeft hij nou een weekje ingelast dat hij geen Das Boot zegt. Alleen zegt hij nu alleen maar: film 792

blabla

• 2070 berichten
  • 5199 stemmen

Nick Kang schreef:

Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot.

Niet over Das Boot, maar met andere onbenulligheden heb je geen moeite.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Nick Kang schreef:

Om het idee even uit je hoofd te halen. Nick Kang en U-96 zijn niet dezelfde persoon. Wel grappig dat jullie dat denken.

Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot. Gelukkig heeft hij nou een weekje ingelast dat hij geen Das Boot zegt. Alleen zegt hij nu alleen maar: film 792

Aaaaaaaaah! Ik heb nu al een ziljoen keer gehoord dat U96 zijn leven gaat beteren, op de site en de chat! Kappen nu! Echt, als ik nog 1 onzinnig berichtje verneem mensen dan klaag ik die Laurel en Hardy aan wegens geestelijke mishandeling! En pleeeeeeeeeaaaaaaase.......reageer hier nu alsjeblieft niet op KANG! Kijk nu bij Gladiator Kang, je laatste 4 berichten hebben daar allemaal dezelfde strekking (geen vervolgfilm). Jezus, hou nu eindelijk eens op met die onzinnige berichten.....

Bij voorbaat dank,

En nu terug naar FILM.........

kappeuter (crew films)

• 74630 berichten
  • 5941 stemmen

Okidoki, op slot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.