- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- U-96 en zijn Das Boot verslaving
U-96 en zijn Das Boot verslaving

U-96
-
- 11870 berichten
- 1963 stemmen
Beste MM-ers,
Vanaf nu probeer ik geen irritante berichten, onnodige berichten of beledigende berichten te plaatsen. Ik zal nu echt mijn best doen om niet telkens weer over film 792 te beginnen. Jullie werden er helemaal gek van, en dat kan ik begrijpen.
Ook wil ik even aan FisherKing vragen of hij voortaan NIET meer overal berichten te plaatsen die specifiek tegen mij zijn. Want dat is namelijk ook een grote oorzaak geworden van het feit dat er vaak zinloze discussies ontstaan.
Vanaf nu is de oude U-96 verleden tijd.
PS. Jordy of Kapeuter, kan dit topic nu alsjeblieft weg? Het zal namelijk niet meer nodig zijn.

neo
-
- 15415 berichten
- 9814 stemmen
Nog even een opmerking u-96: wat doe je in hemelsnaam op filmmuziek.be

Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
ik vind www.filmmuziek.be[/url] een erg mooie site en ze hebben veel CD's op de webstek staan. En ook nog eens de mogelijkheid om te linken naar een onlineshop. Mede door deze site ben ik er achter gekomen dat er niet één CD van Gladiator is, er zijn er maar liefst twee.

cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Beste MM-ers,
Vanaf nu probeer ik geen irritante berichten, onnodige berichten of beledigende berichten te plaatsen. Ik zal nu echt mijn best doen om niet telkens weer over film 792 te beginnen. Jullie werden er helemaal gek van, en dat kan ik begrijpen.
Ook wil ik even aan FisherKing vragen of hij voortaan NIET meer overal berichten te plaatsen die specifiek tegen mij zijn. Want dat is namelijk ook een grote oorzaak geworden van het feit dat er vaak zinloze discussies ontstaan.
Vanaf nu is de oude U-96 verleden tijd.
PS. Jordy of Kapeuter, kan dit topic nu alsjeblieft weg? Het zal namelijk niet meer nodig zijn.
Hm... U96, je zegt dat je geen irritante, onnodige of beledigende berichten meer zal gaan plaatsen? Wat ga je dan wel plaatsen? Aangezien je wel naam hebt opgebouwd met het plaatsen van deze berichten, toch?
Waarom zou nou JIJ jezelf willen veranderen.
Hm... die is echt zo'n heerlijk off-topic smul-topic, dus lekker open laten. Waarom willen mensen toch altijd dat topic's gesloten worden om dit soort redenen? Ik bedoel... discusieer dan lekker niet mee joh...

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nog even een opmerking u-96: wat doe je in hemelsnaam op filmmuziek.be
ik vind www.filmmuziek.be[/url] een erg mooie site en ze hebben veel CD's op de webstek staan. En ook nog eens de mogelijkheid om te linken naar een onlineshop.

Toch niet dezelfde user?

U-96
-
- 11870 berichten
- 1963 stemmen
Nick Kang en ik zijn totaal verschillende users. We kenenn elkaar in het echt wel goed, maar ik heb dus NIET een dubbele gebruikersnaam. Zoiets heeft dus totaal geen zin.

JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Het zou niet de eerste keer zijn, in ieder geval

Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Om het idee even uit je hoofd te halen. Nick Kang en U-96 zijn niet dezelfde persoon. Wel grappig dat jullie dat denken.
Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot. Gelukkig heeft hij nou een weekje ingelast dat hij geen Das Boot zegt. Alleen zegt hij nu alleen maar: film 792

blabla
-
- 2070 berichten
- 5199 stemmen
Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot.
Niet over Das Boot, maar met andere onbenulligheden heb je geen moeite.

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Om het idee even uit je hoofd te halen. Nick Kang en U-96 zijn niet dezelfde persoon. Wel grappig dat jullie dat denken.
Ik zou nooit zoveel kunnen lullen over Das Boot. Gelukkig heeft hij nou een weekje ingelast dat hij geen Das Boot zegt. Alleen zegt hij nu alleen maar: film 792
Aaaaaaaaah! Ik heb nu al een ziljoen keer gehoord dat U96 zijn leven gaat beteren, op de site en de chat! Kappen nu! Echt, als ik nog 1 onzinnig berichtje verneem mensen dan klaag ik die Laurel en Hardy aan wegens geestelijke mishandeling! En pleeeeeeeeeaaaaaaase.......reageer hier nu alsjeblieft niet op KANG! Kijk nu bij Gladiator Kang, je laatste 4 berichten hebben daar allemaal dezelfde strekking (geen vervolgfilm). Jezus, hou nu eindelijk eens op met die onzinnige berichten.....
Bij voorbaat dank,
En nu terug naar FILM.........

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
Okidoki, op slot.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.