menu

De Site / Gebruikers / Aantal films op 1 dag gekeken...

zoeken in:
mijn persoonlijk record staat op 6 op 1 kalenderdag. 2 's ochtends, 1 's middags en 3 's avonds. April vorig jaar om precies te zijn:

Cleaner (2007) -
Miss Pettigrew Lives for a Day (2008) -
Solstice (2008) -
Feast (2005) -
No Reservations (2007) -
Hitman (2007) -

Horrorfreak12
tot 2 films kijken per dag gaat nog maar meerdere ? Als ik een film kijk wil ik graag even verwerken, dus als ik er meerdere kijk vernietig ik mijn herinnering en gevoel aan de vorige film door hem dus gewoon te vervangen door een nieuwe. Als je een film zoals schawshank redemption ziet moet je toch even tot jezelve komen en de film een plaats geven er nog wat van nagenieten ... en niet meteen dat moment gaan verpesten door een andere te zien ?
Ach mijn opinion

GuyB
Op Halloween heb ik me eens aan 3 films gewaagd:

's Avonds 28 Days Later, Rec, Rec 2. Was er behoorlijk belabberd aan toe door toedoen van die twee laatste en ik herinner me nog het begin van een 4e film, maar ben het vergeten. Bij Horror lukt het nog wel om 3 films te kijken én bij Rec moet je natuurlijk geen moeite doen om de aandacht erbij te houden.

Horrorfreak12
Haha Rec daar zijn we toch enorme fan van ! zeker nu er nog 2 vervolgen aankomen

aub niet zeg, na deel 1 al wel gezien die hap.

Horrorfreak12
moviemafketel schreef:
aub niet zeg, na deel 1 al wel gezien die hap.

You like it or don't like it Ik kan best begrijpen dat sommige mensen de Rec's slecht vinden maar toch vind ik deze films zo anders .. natuurlijk gaan ze er nu nog 2 uitpersen en is de kans groot dat ik na de volgende twee er ook een hekel aan ga hebben

Mijn vrouw en dochter zijn een lang weekend in Noorwegen bij een vriendin van mijn vrouw (o.a. om te langlaufen). Ik werd uit gewoonte ook vandaag rond 7 uur wakker en heb in bed eerst maar eens een yakuza-film aangezet om wakker te worden En dat beviel wel - ik geloof niet dat ik ooit zoveel films op één dag heb gezien:

1. Jingi Naki Tatakai: Hiroshima Shito Hen (1973)
2. Sugata Sanshiro (1943)
3. Une Femme Douce (1969)
4. Suzaki Paradise: Akashingo (1956)
5. 170 Hz (2011) (BIOS)
6. Sleeping Beauty (2011)
7. Terraferma (2011) (BIOS)
8. Zhong Lie Tu (1975)
9. Ballada o Soldate (1959)

En ik ga zometeen ook nog maar nummer 10 doen, hoewel ik niet weet of ik het einde haal - begin nu ook wel moe te worden
10. The Garden of Earthly Delights (2004)

nice one!
mooie afwisselende selectie ook
en er nog 2 keer een bios in weten te proppen
respect

starbright boy (moderator)
Dit weekend zit het er niet in, maar ik krijg er zowaar zin in.

Gister was Niethie hier en even een VHS marathon gedaan:

Pink Flamingos (1972) 3.5*
Friday the 13th Part 2 (1981) 2*
Three o'Clock High (1987) 3.5*
House II: The Second Story 2.5*
Nowhere (1997) 4*
Friday the 13th: The Final Chapter (1984) 2*

Erg gezellig. Leuk die oude VHS sfeer en hoe gek het achteraf klinkt, we hadden nog wel tijd en energie over, dus 7 films moet eigenlijk ook wel lukken. Leuke avond!

Pink Flamingos en Nowhere, nice!

Indeed! Langste marathon sinds tijden voor mij! Was bijna vergeten hoe leuk het kon zijn: super om al dat jeugdsentiment eens in gezelschap te herleven en ook nog eens op video! Dat m'n arm nu half uit de kom ligt van al dat gesleep met die recorder vind ik niet eens zo erg dus eigenlijk, hehe!

Gister:
The Hound of the Baskervilles (1959)
The Mummy (1959)
The Mummy Returns (2002)

M'n record is 4. Alle delen van Shrek achter elkaar.

Ik denk dat mijn record 3 is. Maar ja, liever gewoon 1 per dag.

Afgelopen zaterdag nog vier, maar wel kortere films.

Ik heb jaren geleden eens vier films op één dag gezien. Welke? Ik weet het niet meer! Alleen deze weet ik nog, That Thing You Do! met Tom Hanks.
Maar ik doe dat nooit weer!
Ik wil nagenieten van een film. Ik wil er op internet over naspeuren. Ik wil de indrukken op mij laten inwerken. Kortom, ik wil 'm verwerken.
En sinds kort wil ik er hier op MM over napraten.

Ik ga selectiever kijken. Voor kwaliteit. En niet voor bulk, voor aantallen.

Ik ken het weide1. Ik keek voorheen ook alles wat los en vast staat maar haal er veel meer plezier uit nu ik selectiever te werk ga, alleen voor films ga die ik echt graag wil zien en waardoor je smaak en cinemaomgeving een veel consequentere ontwikkeling doormaakt.

Goto
Toen ik een maandje Film1 had heb ik 8 films achter elkaar gekeken. Lesbian Vampire Killers, Che: Part One en Two en de rest kan ik me zo snel niet voor de geest halen. Best leuk, maar was ook helemaal kapot op het eind.

Ik ga vrijdag met een vriendin meer dan 24u achter elkaar proberen te kijken, van vrijdag 15:00 tot zaterdag 18.00u. Ik ben 13 jaar net als mijn vriendin, we zijn echte film + boekenfreaks en willen dan nu ook tot het uiterste gaan. We hebben beide binnen 4 dagen een boek van 600 bladzijdes uit en kijken bijna iedere dag films, we zijn nu van plan tussen de 10-12 films achter elkaar te kijken, afhankelijk van pauzes, en lengte van de films. De films van ons lijstje zijn:
-The shawshank redemption
-The terminator 1, 2, 3
-I am a legend
-47 ronin
- Sucker Punch
-300
Ik weet verder niet welke films mijn vriendin download, denken jullie dat wij het gaan halen? We zijn nachtbrakers en gaan 's nachts ook om 2uur een soort maaltijd houden, en we zullen veel drinken. ik heb er super veel zin in XD. Wish me luck!

606
Zo zo, heel veel succes

JoyDeRuijter schreef:
Ik ben 13 jaar[...]mijn vriendin,[...]we zullen veel drinken

Waar gaat het hier mis?

mjk87 schreef:
Waar gaat het hier mis?
Ze bedoelt waarschijnlijk niet wat jij bedoelt ..

JoyDeRuijter schreef:
denken jullie dat wij het gaan halen?
Nee. Maybe, en dat is een big fat maybe, dat je 27+ uur gaat redden als je vrijdagochtend om 08.00 begint en donderdag vroeg naar bed bent gegaan.

Nu begin je midden op een dag, en heb je waarschijnlijk al een halve dag je oogjes open.

ik heb er super veel zin in XD.

Dat is het belangrijkste, of je het nu gaat redden of niet
Wish me luck!
Goodluck!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:59 uur

geplaatst: vandaag om 17:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.