• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.369.996 stemmen

Aantal films op 1 dag gekeken...

zoeken in:

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

desteven007 schreef:

(quote)

Als ik The Green Mile s'avonds laat zie val ik al in slaap.

Zoek dan ook een boeiender film uit.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

MaxiJazz schreef:

alle 21 James Bond Films in 3 dagen gekeken.Dat was echt ziek.Daarna heb ik 007 effe in de hoek gegooid

LOL

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

MaxiJazz schreef:

alle 21 James Bond Films in 3 dagen gekeken.Dat was echt ziek.Daarna heb ik 007 effe in de hoek gegooid

Kan ik me voorstellen.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

MaxiJazz schreef:

Dat is echt sick!

Maar wel cool heb je ze ook in de juiste volgorde gekeken?

The Goss

• 502 berichten
  • 4757 stemmen

Gisteren 4 films gezien. Heb ik al vaker gedaan en het is ook het maximale wat ik aankan op een dag zonder als een zombie de dag door te komen.

Flawless (2007)

China Blue (docu)

I, Robot (in de herhaling)

Three Burials.

Overigens is dit niets vergeleken bij mijn zoon. Hij was ziek en heeft op één dag de volgende animatiefilms gezien:

Ice Age 1

Ice Age 2

Robots

Madagascar 1

Cars

TMNT

The Wild

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Qua films zit ik denk ik op 5, maar ik heb het nooit echt bijgehouden. Wel een keer een Lord of The Rings marathon gehouden en een Harry Potter marathon (toen waren er 4 uit)

Maar mijn top haal ik eerder met series. Ik heb een keer samen met mijn vriend het eerste seizoen van 24 in 2 dagen gekeken. En het 3de seizoen van Supernatural in 2,5 dag. Plus alle seizoenen van Buffy (7 stuks) heb ik ongeveer in 2,5 maand gekeken.

Steve-a

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Het meeste wat ik ooit op een dag heb gezien waren 5 films, maar ik wil er wel een keer 7 kijken

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

ik heb ooit de 3 LOTR films na elkaar gezien , en dat was al wel lang genoeg voor mij .

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Kr!kke schreef:

ik heb ooit de 3 LOTR films na elkaar gezien , en dat was al wel lang genoeg voor mij .

Dat ben ik ook eens van plan, maar wanneer weet ik niet

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Verder dan 3 films op een dag kom ik niet, daar heb ik geen tijd voor of ik val in slaap.

raizeredge

• 114 berichten
  • 0 stemmen

ik heb ooit schindlers list 3x achter elkaar gekeken

en verder ooit toen ik ziek was stuk of 6 films achter elkaar van s ochtends tot s'avonds

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Record staat op zeven films op een dag. Is me een paar keer gelukt.

Thiver

• 474 berichten
  • 5394 stemmen

Ik geloof dat mijn record nog steeds op vier staat. Niet enorm veel... Maar goed, een compleet seizoen van Prison Break (22 afleveringen) binnen 24 uur (zonder te slapen weliswaar) is wel iets om trots op te zijn.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

Mijn record is geloof ik ook ongeveer 7 films op een dag. De 10 moet ik toch eens een keer halen. Ik zal eens een poging wagen wanneer er een reeks interessante films op Film1 komen.

Chloe Moretz

• 411 berichten
  • 0 stemmen

Elke jaar bij mij thuis is er weer een geweldig, griezelig, spannende

horrorparty!!!En dat doen we als ik jarig ben en op m'n 14e verjaardag was horrorparty deel 1 bezig. En dat was heel succesvol. horrorparty: Exorcist (The Beginning), The Cave, Halloween (78)

horrorparty 2: Halloween: Resurrection, Masters Of Horror, The Amityville Horror (05) Scream

horrorparty 3: Hellraiser 2 (Hellbound), Big Momma's House 2

En dan komt dit jaar in 2009 op m'n 17e

horrorparty 4: ???, Exorcism Of Emily Rose, ??? Michael Jackon Thriller: 4 horrorfilms dus

Het wordt wat!!!!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

Chloe Moretz schreef:

horrorparty 3: Big Momma's House 2

niethie

• 7319 berichten
  • 7239 stemmen

MJ's Thriller is een korte videoclip en Big Momma's Hous 2 is bepaald geen horror! Maar veel plezier ermee.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Ik denk voor mij 7/8 films, nooit echt bijgehouden.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Pas eind 2007 begonnen met het bijhouden van films en toen ook eens een 24uurs marathon (13 titels) gehouden met een paar vrienden. In ieder geval een eens maar nooit meer ervaring . Ik denk trouwens ook dat zoiets niet echt het goede invloed heeft op de waardering. In ieder geval bij mij, maar nou waren de meeste films toch al niet echt super .

25th Hour

88 Minutes

American Pie 2

American Wedding

American Pie Presents Band Camp

American Pie 5: The Naked Mile

American Werewolf In London, An

American Werewolf In Paris, An

Charlotte's Web

Iron Giant, The

Kill Bill: Vol. 1

Kill Bill: Vol. 2

Musa

P.S. mijn keuzes waren de twee American Werewolf films en Musa. Met de rest had ik niets te maken .

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Wat een afwisseling zeg, ik durf te wedden dat iedereen elkaars toevoegingen bagger vond.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Viel best mee. Alleen 4 x American Pie was een beetje teveel van het goede. Maar de meeste ervan hadden we als laatste bewaard; dan lach je altijd wel .

niethie

• 7319 berichten
  • 7239 stemmen

De beste (de eerste dus) ben je anders vergeten.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Chloe Moretz schreef:

Elke jaar bij mij thuis is er weer een geweldig, griezelig, spannende

horrorparty!!!En dat doen we als ik jarig ben en op m'n 14e verjaardag was horrorparty deel 1 bezig. En dat was heel succesvol. horrorparty: Exorcist (The Beginning), The Cave, Halloween (78)

horrorparty 2: Halloween: Resurrection, Masters Of Horror, The Amityville Horror (05) Scream

horrorparty 3: Hellraiser 2 (Hellbound), Big Momma's House 2

En dan komt dit jaar in 2009 op m'n 17e

horrorparty 4: ???, Exorcism Of Emily Rose, ??? Michael Jackon Thriller: 4 horrorfilms dus

Het wordt wat!!!!

Als je dan toch horrorclips gaat tonen doe dan ook Ghost van Michael Jackson en Jeanny van Falco, als je heel lam bent kun je ook nog het oeuvre van Lordi er doorheen gooien.

Maar voor een echte horroravond zou ik eens films als Suspiria en Zombi 2 proberen!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik denk ook een filmpje of 6/7.. dat was toen ik ontzettend beroerd was, en mn bed niet uit kon/wou.

_manga_

• 171 berichten
  • 43 stemmen

3 ofzo, dat valt best mee maar ik heb wel eens een heel seizoen van rond de 300 minuten gezien in 1 dag!

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Kr!kke schreef:

Inderdaad! Het 'vervelende' is dat er nu The Hobbit aankomt, dan wordt het aantrekkelijk om eerst die te kijken en daarna de LotR erachteraan.

Mijn langste zit qua films ligt bij de 4 à 5, ik heb het nooit bijgehouden. Mijn langste zit qua kijken an sich is That 70's Show toen ik een week ziek lag, bijna non-stop alle seizoenen gezien om nog voordat de finale uitgezonden werd die 'live' te kunnen zien. Uiteindelijk zo'n 5 dagen over gedaan, de 7e dag was de finale, dus nog een dag speling overgehouden. Waarschijnlijk bleef ik zo lang ziek omdat ik te veel slaaptekort had opgebouwd.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

ik denk voor mij 5 of 6

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

5 denk ik,

Dan heb je zo'n dvd-spelertje voor in de auto, voor als je op reis gaat. Dan kijk je er wel een stuk of 4 (ik dan).

En dan nog in de avond als je aangekomen bent eentje.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4553 stemmen

13woutie13 schreef:

5 denk ik,

Dan heb je zo'n dvd-spelertje voor in de auto, voor als je op reis gaat. Dan kijk je er wel een stuk of 4 (ik dan).

En dan nog in de avond als je aangekomen bent eentje.

super handig als je niet zelf met de wagen moet rijden .

Meestal ben ik zelf de chauffeur, dus minder geluk.

Elegy

• 72 berichten
  • 141 stemmen

Ik heb twee keer een Johnny Depp marathon gehouden.

eerste keer: 9 films:

The Blairwitch project(geen Johnny Depp i know)

From Hell

Charlie & the Chocolate Factory

Edward Scissorhands

Finding Neverland

Secret Window

POTC I

Don Juan

Chocolat

tweede keer kwamen we niet verder dan Edward Scissorhands en Secret Window..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.