- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Ik ben wel benieuwd naar mijn mede-MM-leden. Hoeveel films hebben jullie ooit op 1 dag (lees: 24 uur) gekeken?
Mijn teller staat sinds vandaag op 5:
1. Kaas, 15.10 uur, Ned. 3 - ****
2. Bushwhacked (Tenderfoots), 16.25, RTL5 **1/2
3. El Dorado, 18.10, BBC2 ***
4. Grumpy Old Men, 20.30, Net5 ***1/2
5. A Life Less Ordinary, 22.00, V8 ***
Moviemani@
-
- 129 berichten
- 1572 stemmen
Dat zou ik ook wel eens willen weten 7000 + !!!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
in 24 uur?
dat zal 6 of 7 stuks zijn.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
In de bios zijn het er 7, dat was vorig jaar op het filmfestival in Rotterdam:
- Blue Spring
- Poisons
- Flower Island
- Bonanza
- Kali Salwaar
- One Fine Spring Day
- Visitor Q
.. op video zullen het er een stuk of 12 geweest zijn, tijdens een marathon met tienervriendjes destijds. Weet niet meer precies wat we toen allemaal 'gekeken' hebben (ik doe het waarschijnlijk ook nooit meer), maar 's nachts zijn iig The Evil Dead en Arachnophobia voorbij gekomen.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Het meeste was met een marathon, 12 films dacht ik. Verder is denk ik 6 of 7 het meest geweest.
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
als je er zes op een dag kijkt, ben je, reken reken, zo ongeveer 6 maal 1,5=..9 uur kwijt aan films.
Ruim eenderde van jouw daggie. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik ook 12, denk ik. Tijdens een 24h-marathon. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Twaalf films op een dag, willen jullie dood of zo? Ik denk niet dat ik ooit meer dan drie, misschien vier films op één dag heb gezien.
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Ik heb ooit eens vijf films op een dag gekeken op een filmmarathon met vrienden. Dat vond ik nog net te doen, omdat we zoveel pauze tussen de films namen en de keuze ook redelijk divers was. Daarna hebben we nog enkele keren drie films op een avond gezien en dat vond ik ook meer dan voldoende.
Wat films in de cinema op 1 dag betreft: vorig jaar ben ik wel drie films na elkaar gaan bekijken op de American Movie Day in Antwerpen, om na de derde film meteen naar Leuven te gaan om daar nog net op tijd de sneak te kunnen meepikken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik heb onlangs weer is een dag gehad waar ik mezelf weer helemaal liet gaan, was de dag voor de sneakmarathon in euro cinema Eindhoven , daarvoor had ik niet geslapen maar 9 films gezien en toen naar de bios met 10)The Italian Job, 11)Bruce Almighty, 12)The In-Laws, 13)Basic en in slaap gevallen bij 14)A Man Apart maar die was ook erg saai.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Af en toe kijk ik er wel een stuk of 3 op een dag, maar mijn record is nog steeds 14 films achter elkaar (wel met pauzes natuurlijk). Zat ongeveer op de 30 uur als ik het mij goed kan herinneren.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
30 uur in 1 dag? Zeker een glitch in de matrix... 
Sjan
-
- 777 berichten
- 2748 stemmen
Wel vet stoer van jullie! Zullen we degene met de meeste op één dag geen kadootje geven?
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Ik kan nooit zolang films achter elkaar kijken. Dan val ik in slaap. Ik ben wel professional in het urenlang achter elkaar internetten. Als ik daar tenminste de kans voor krijg. Mijn vader vind het on-relaxd als ik de hele tijd zit te typen en te doen op de computer.
mrdig
-
- 499 berichten
- 2687 stemmen
Ben eens naar een horrornight in Pathe Groningen geweest, begon om 0:00 uur en je was er om ongeveer 10:00 uur 's ochtends weer uit.. Leuk om een keer mee te maken. We waren met 3 stellen, alle vrouwen lagen na 2 films te slapen, maar de mannen hebben het uiteraard volgehouden 
Welke films waren het? Erm.. The Dentist II, The Faculty, Chuckie nog wat en From Dusk Till Dawn 2...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Dan waren die vrouwen in ieder geval slimmer bezig! 
mrdig
-
- 499 berichten
- 2687 stemmen
Dan waren die vrouwen in ieder geval slimmer bezig! 
Haha, idd.
Alleen The Faculty vond ik nog enigszins de moeite waard...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik heb ooit 4 films tijdens de première nacht in Pathé Eindhoven gezien. Het moeten er echt niet meer als 4 zijn, dat trek ik gewoon niet. Het waren overigens ook niet toppers die werden vertoont: 40 days 40 nights, Domestic Disturbance, Queen of the damned en John Q.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Bij mij ligt het maximum denk ik ongeveer op 3 films op een dag.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hela, ik heb al dagen gehad dat ik GEEN film bekeken heb.
En nu gijlen...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
ik heb pas geleden 4 films op een dag gedaan.Denk dat ik een vijfde niet zou uithouden.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
vanaf vandaag zijn dat er dus 5.....:)
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Mijn filmmaximum voor de bios ligt op 4 stuks: Delivering Milo, Repli-Kate, Ichi The Killer en Versus, mooi achter elkaar op het Festival van de Fantastische Film 2002 in Brussel 
Van filmmarathons ben ik eigenlijk niet zo'n liefhebber en na drie films heb ik het meestal wel gehad, vooral omdat ik ook echt naar de films KIJK, en er niet de hele tijd doorheen zit te lullen (zoals de meeste van mijn vrienden zo graag doen) 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Mijn recor met het aantal films op één dag is volgens mij 5. Ik was in mijn jeugdjaren altijd gigantisch fan van de Bondfilms met Sean Connery, Roger Moore en Timothy Dalton. Ik kon er werkelijk geen genoeg van krijgen. 
Sjan
-
- 777 berichten
- 2748 stemmen
Ik heb gelezen dat er binnenkort in Nederland een poging wordt gedaan het wereldrecord uren film kijken te verbreken: 70 uur achter elkaar films kijken (zo'n 40 films, staat in de krant).