- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Effe goed nagedacht en dit zijn ze dan.
Op volgorde.
1. Kos
2. Jordy
3. Legan
4. Reinbo
5. Lord Flash
6. Kevin13 (vaak tot akelig toe dezelfde smaak
)
7. Ajax&Litmanen en Speedy
8. Spetie
9. Wouter
10. Onderhond (vaak niet mee eens, maar hij schrijft, toegegeven, lekkere recensies)
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
dat niemand Mug noemt. 

Inderdaad, hoe kan ik hem vergeten! Kan me vaak goed vinden in zijn recensies!
Bij deze dus ook Mug!
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Eigenlijk houd ik niet zo van die in de reet neuk topics, maar vooruit.
Dat idee kreeg ik ook een beetje toen ik de berichten hier las
Ik heb in mijn user updates enkel rl vrienden staan, ik klik vaak wel even het recensie knopje (goede optie) aan en kom daar zoals al vaak gezegd bijna altijd OH wel tegen. Lees ik vaak dan wel even snel door, ben het even vaak met hem oneens als eens denk ik.
Volg geen specifieke users, maar kijk wel veel naar de top 10 van een user waar ik het bij een bepaalde film mee eens ben en mocht ik dan die film nog niet gezien hebben, ga ik um kijken. Kan zo uit mijn hoofd maar één voor de geest halen, dat was Maboroshi no Hikari (danuz) die zwaar tegen viel trouwens.
Ik mijd vaak de hele lange recensies, of kijk er slechts globaal naar (Weertenaar). Users die veel aan filmgames deelnemen volg ik in meer of mindere mate wel, even snel kijken wat ze de afgelopen week gestemd hebben enz, misschien dat er nog wat tussen staat, maar dus geen vast concept aan gebruikers.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik hou ook niet van die slijmbal topics (hee gatsiedarrie), ikzelf heb ook geen favoriete user, behalve djelle, kate morosky, mikoz en menni, niet altijd qua inhoud maar ik vond ze erg sympathiek ,maar goed, die komen nooit meer dus kan ik het nu wel zeggen. Bericht van gisteren gedelete.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik ga geen namen noemen, om niemand te vergeten. Maar ik heb ook wel een reeks gebruikers in m'n updates die ik zo dichter volg. De gewone updates overloop ik ook wel, maar wegens tijdgebrek is dat soms nogal vluchtig. Met de gebruikers update kan ik dan toch een deel filteren die ik wil opvolgen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Leuk die User updates. Heb het door dit topic nu pas ontdekt 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Leuk die User updates. Heb het door dit topic nu pas ontdekt 
Zijn die updates ook te filteren zodat ik alleen nieuwe stemmen en berichten bij films zie van bepaalde users? Dus niet de berichten bij het studio sport topic etc.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Zijn die updates ook te filteren zodat ik alleen nieuwe stemmen en berichten bij films zie van bepaalde users? Dus niet de berichten bij het studio sport topic etc.
Ga naar Profiel -> Instellingen en dan kun je het bij "Gebruikersupdates, toon:" aanpassen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Damn Goldenskull, nu is al mijn werk voor niets geweest. 
Zo dus:

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, maar dan in groepen onderverdeeld, je kan bv. filmgames uitvinken.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
maar goed, die komen nooit meer dus kan ik het nu wel zeggen.
)Enkele users die ik volg zonder dat ik daarbij aan anale sex denk:
- Halcyon (voor horrortips & leuke filmbesprekingen in het algemeen)
- Kos (zeker niet altijd mee eens, maar zegt vaak zinnige dingen en vooral een verstandig user)
- Mug (af en toe vrij goeie reviews met soms grappige opmerkingen)
- Mikey (geeft zijn mening vaak kort maar krachtig en ook vaak op een leuke manier, fijne mens ook
)
- Onderhond (wie die niet volgt moet wel gek zijn, zorgt voor het meeste entertainment op de site) (en ook gewoon goeie reviews natuurlijk en een onvoorstelbaar discussietalent)
- Reinbo (qua ideeen en smaak hebben wij enkele raakvlakken + vaak toffe berichten en goed in beargumenteren)
- Ramon K (volg ik sinds kort omdat hij nu veel vaker reviews schrijft bij zijn stemmen, en juist omdat onze filmsmaak grootendeels uiteen ligt ben ik steeds benieuwd naar zijn optiek)
- Wouter (kennis, goede argumenteerder)
En er zijn er nog wel een paar die ik af en toe volg maar die niet in mijn gebruikersupdates staan omdat zij te vaak posten bij films die ik toch niet ken, of te weinig/beperkt posten of iets dergelijks. Ik vind het updatesysteem vooral handig voor film en forumdiscussies die je wil volgen.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Veel duidelijker had het denk ik niet gekund 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ook maar eens een vrachie users opnoemen die moeten blijven. 
(niet op volgorde btw)
-Niethie
-Mescaline
-606
-U-96
-Djelle
-Jordy
-P8rb
-Goto
-Speedy23
-Des-Niels
-SSeagal
-Kapeuter
-Soom
-Reinbo
-Karizama_movie
-Dogie_hogan
-Klute89
....en eigenlijk Veron35, maarja die is geband.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
geen Mug 1 van de betere tussen ons samen met Onderhond!
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Tovenaar, Madecineman, Goodfella, Mochizuki Rokuro, OH, danuz, Ramon K, starbright boy, Reinbo, Tayama, Hannibal, Knisper, dragje, Tamino Acid en The Lexx staan nu bij mijn userupdates. Dat is veel maar ik heb alleen de functie van de top-10 wijzigingen opstaan. Naar de andere dingen kijk ik toch niet.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Neo en IcU ben ik ook al vergeten, er zullen er nog wel zijn.
Leden die ik geupdate heb zijn Mug, IcU en Kos.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Naomi Watts natuurlijk, en Niethie ook wel 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Mug, Gizzman en Kos niet te vergeten... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Heb eens gekeken welke gebruikers ik momenteel in m'n updates heb zitten:
Onderhond
The One Ring
Reinbo
thunderball
Madecineman
HarmJanStegenga
The Last
kappeuter
Halcyon
maxcomthrilla
Chainsaw
Erwinner
BoordAppel
dutchtuga
Mug
Knisper
soom
kos
combi
ROOSKY
Spetie
AHWA
P8rb
tovenaar
DVD-T
En dan ben ik waarschijnlijk nog een paar vergeten. 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ook maar eens een vrachie users opnoemen die moeten blijen. 
-Klute89
Mij?

Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Ik heb niemand bij mij updates staan, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik nooit recencies lees
Maargoed als we het over mensen hebben die veel bijdragen aan de site denk ik ook aan mensen als Mac Hammer Fan en Dogie_Hogan.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Mij?

Ja, jij ja! 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij zijn jullie mij gewoon vergeten.. 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
In mijn top 3 staan: Gotti...Stephan...Wouter.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ik heb niemand in mijn top 3, ik haat iedereen op deze site, ik zal nooit meer een bericht posten en kom nooit van m'n levensdagen terug.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Waarom kun je trouwens users geen stemmen uitreiken?
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niemand in mijn top 3, ik haat iedereen op deze site, ik zal nooit meer een bericht posten en kom nooit van m'n levensdagen terug.

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Nooit van m'n levensdagen duurt blijkbaar een minuut.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het herkennen van sarcasme blijkbaar langer
.