ad
  • 140.007 films
  • 6.695 series
  • 20.297 seizoenen
  • 435.621 acteurs
  • 282.348 gebruikers
  • 8.116.034 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

De Knip

• 1870 berichten
  • 3499 stemmen

Een topic om ons zelf op te hemelen? Nee, dat niet.

Wie is in jouw ogen de beste/meest geliefde criticus van MM? Welke reactie van MM-lid lees je altijd ff door, zeg maar.

Mijn Top 3

1. Jordy

2. FisherKing

3. dttom

mmmmm.......toch best lastig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2943 stemmen

slijmbal

leuk topic, zal ook eens over m'n lijst nadenken

Quido

• 14621 berichten
  • 5853 stemmen

Idd best lastig, maar als ik moet kiezen:

1. Jordy

2. Kappeuter

3. Fisherking

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

'k ga geen top geven (vind ik persoonlijk achterlijk)

'k heb wel een lijstje met mensen van wie ik de stemmen serieus in acht neem bij het uitzoeken van een film. Wie dat verder zijn boeit niet.

EmDee

• 7194 berichten
  • 1417 stemmen

T zijn vooral de vaste MM-ers die ik serieus neem. En daar hoef ik t heus niet altijd mee eens te zijn.

Als een newbie hier binnenkomt moet ie eerst door zn posts/gedrag de nodige sympathie kweken bij mij. En dat is in t ene geval sneller als de andere.

Als er al iemand binnenkomt met de opmerking: Iemand die deze film niet goed vind, is niet goed wijs!, dan weet ik dat ik daar weinig op uit hoef te doen.

Quido

• 14621 berichten
  • 5853 stemmen

Daarom is het ook moeilijk om een top3 te geven, want van jullie twee hierboven lees ik ook vaak de reacties, maar ik lees sowieso altijd die van mods e.d.

Ramon K

• 13586 berichten
  • 0 stemmen

T zijn vooral de vaste MM-ers die ik serieus neem. En daar hoef ik t heus niet altijd mee eens te zijn.

Krek wak zeggen wou.

stinissen (crew)

• 20924 berichten
  • 40393 stemmen

Kos , simply the Best...

EmDee

• 7194 berichten
  • 1417 stemmen

Quido schreef:

maar ik lees sowieso altijd die van mods e.d.

Ik zie niet in waarom die posts meer waarde hebben.

blabla

• 2070 berichten
  • 4973 stemmen

Ik lees in ieder geval altijd die van mezelf, om daarna de schrijf fouten er uit te editen.

cornelis

• 4739 berichten
  • 654 stemmen

blabla schreef:

Ik lees in ieder geval altijd die van mezelf, om daarna de schrijf fouten er uit te editen.

Je bedoelt 'schrijffouten' en 'editten'

(Of eigenlijk 'halen' ipv 'edit(t)en'. 'Eruit edit(t)en' lijkt me een contaminatie)

blabla

• 2070 berichten
  • 4973 stemmen

Yup.

(ik zal ze nu dus boven maar laten staan)

Ramon K

• 13586 berichten
  • 0 stemmen

Het schoot me net te binnen; wat is die Blabla toch actief geworden op de site de laatste tijd!

blabla

• 2070 berichten
  • 4973 stemmen

Ramon K schreef:

Het schoot me net te binnen; wat is die Blabla toch actief geworden op de site de laatste tijd!

Nieuwe pc draait eindelijk zoals ik het hebben wil, heb dus weer tijd over om hier wat van me te laten horen.

Quido

• 14621 berichten
  • 5853 stemmen

EmDee schreef:

(quote)
Ik zie niet in waarom die posts meer waarde hebben.

Dat hoeft ook niet zo te zijn of is ook niet zo, maar omdat ik ,toen ik hier net was, hun reacties als eerste heb gelezen en het daar vaak mee eens was, ben ik dat blijven doen. Ik lees sowieso ook vaak reacties van 'de harde kern' .

herman78

• 3177 berichten
  • 1281 stemmen

Er zijn een aantal mensen wiens berichten ik altijd wel met plezier lees. Veelal 'vaste krachten', maar ook wel wat mensen die veel minder posten en waarvan ik me alleen de naam kan herinneren als ik een bericht van ze lees.

herman78

• 3177 berichten
  • 1281 stemmen

Misschien kunnen we eens MovieMeter awards organiseren?

Een award voor:

- de meest geliefde poster,

- de meest gehate poster,

- de newbie van het jaar,

- de post van het jaar,

- et ceterbla

De Knip

• 1870 berichten
  • 3499 stemmen

Bij het opstarten van deze topic, had ik eigenlijk hetzelfde gevoel: je let vaak op een bepaalde groep mensen, veelal degene die ook veel posten, waarvan sommigen er diepzinnige teksten aanhalen (Ramon )

zo kun je ook een iri top tien maken, etc....

herman78

• 3177 berichten
  • 1281 stemmen

Yep, dat is veel leuker, omdat de top 3 daarvan uiteindelijk toch geband of weggepest worden. ;-/

Quido

• 14621 berichten
  • 5853 stemmen

Bij films die ik zelf goed vind lees ik meestal de reacties van iedereen, dus...echt lastig dit.

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

- Fisherking

- Tovenaar

- Jordy

in géén volgorde!

starbright boy (moderator films)

• 19534 berichten
  • 3834 stemmen

herman78 schreef:

- de newbie van het jaar,

en de award gaat naar......

Starbright boy!!!

titan

• 1597 berichten
  • 3807 stemmen

Mensen die vragen worden overgeslagen

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

De Knip schreef:

Mijn Top 3

1. Jordy

2. FisherKing

3. dttom

eindelijk een beetje waardering , mijn dank is groot

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

EmDee schreef:

Als een newbie hier binnenkomt moet ie eerst door zn posts/gedrag de nodige sympathie kweken bij mij. En dat is in t ene geval sneller als de andere.

wat ik persoonlijk vind is dat je iemand beter kan beoordelen op de chat dan op het forum, vandaar mijn grote respect voor FisherKing en Jay73.

Dit kan ook zijn doordat ze bijna de enige zijn waarmee ik nog redelijk lang gechat heb (sorry Linda )

ook Stinissen bewonder ik voor zijn opmerkelijke top 10 en zijn groot aantal stemmen en toegevoegde films.

kos

• 44901 berichten
  • 7782 stemmen

De Knip schreef:

3. dttom

Post hij wel eens dan?

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

oei kan iemand dat mes uit mijn rug halen

kos

• 44901 berichten
  • 7782 stemmen

aansteller

stinissen (crew)

• 20924 berichten
  • 40393 stemmen

Melkor schreef:

(quote)

wat ik persoonlijk vind is dat je iemand beter kan beoordelen op de chat dan op het forum, vandaar mijn grote respect voor FisherKing en Jay73.

Dit kan ook zijn doordat ze bijna de enige zijn waarmee ik nog redelijk lang gechat heb (sorry Linda )

ook Stinissen bewonder ik voor zijn opmerkelijke top 10 en zijn groot aantal stemmen en toegevoegde films.

ook Stinissen bewonder ik voor zijn opmerkelijke top 10 en zijn groot aantal stemmen en toegevoegde films.[/quote]

Dank u dank u

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

Ach ja, stinissen - ik heb grote bewondering voor jou. Ik vraag me af: hoe doet-ie dat? Ik ben er nu 22 en alles te samen een kleine 600 films gezien - ik haal nooit van m'n leven dat aantal van stinissen. Respect voor die stinissen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.