• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.568 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Nietszeggend, gelikt, karikaturaal en stijf.

Absoluut niet iets wat in de buurt komt van schitterend, laat staan dat er een extra halve ster tegenover zou staan.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Lad schreef:

OH is iemand met zeer veel filmkennis

O ja? .

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Nietszeggend, karikaturaal en stijf.

Absoluut niet iets wat in de buurt komt van schitterend, laat staan dat er een extra halve ster tegenover zou staan.

Moet ik mijn post over jouw filmkennis herzien soms?

De acteerprestaties in Avalon zijn zeker wel O zo verfrissend?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Onderhond schreef:

Nietszeggend, gelikt, karikaturaal en stijf.

Karikaturaal impliceert toch behoorlijk veelzeggende eigenschappen .

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zoals combi eerder ook al aangaf zijn acteerprestaties vaak maar een marginaal element in een film voor mij. Zelden vallen ze echt positief of, af en toe kunnen ze inderdaad wel irriteren. Zolang ze dat niet doen vind ik het allemaal wel goed.

Phoenix schreef:

Karikaturaal impliceert toch behoorlijk veelzeggende eigenschappen .

Karikaturaal impliceert zwart/wit eigenschappen, waar echt bitterweinig mee aan te vangen valt

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Zoals combi eerder ook al aangaf zijn acteerprestaties vaak maar een marginaal element in een film voor mij. Zelden vallen ze echt positief of, af en toe kunnen ze inderdaad wel irriteren. Zolang ze dat niet doen vind ik het allemaal wel goed.

Vandaar dat ik ook zei "niet verder kijken dan zijn neus lang is."

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Als je daarmee bedoelt dat ik films naar mijn eigen criteria en interesses beoordeel ipv naar een misplaatst oordeel van objectiviteit ben ik het volledig met je eens.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Lad schreef:

(quote)

Vandaar dat ik ook zei "niet verder kijken dan zijn neus lang is."

hij legt het zelfs uit voor je.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)

hij legt het zelfs uit voor je.

En ik zeg mijn ding toch ook.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Toch bizar dat elk topic op MM inmiddels een discussie bevat over een stem van OH. Get a life aanzwengelaars. Gelukkig is er nog 1 topic dat dapper weerstand blijft bieden: Studio Sport.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

terwijl hij daar ook nog is zijn zegje klaar kan hebben!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Meter Freaks is zo'n negatieve benaming eigenlijk. Ik heb wel een lijstje met gebruikers die ik heb toegevoegd aan Mijn updates (gebruikers). Vooral personen die leuke recensies schrijven en langer dan in 2 zinnen proberen uit te leggen waarom ze een film al dan niet goed vinden. Hoeft niet perse in mijn zelfde smaak, want dat verschilt toch van film tot film bij elke gebruiker.

Eerst had ik de updates algemeen, zonder filmgames. Maar heb er nu nog enkele extra gebruikers toegevoegd en de updates geminderd naar enkel de films, stemmen, toevoegingen, wijzigingen profiel en top 10.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Moet ik ook maar eens gaan doen denk ik.

Gebruikers toevoegen aan mijn updates. Vind het altijd wel interessant wat bepaalde users nu gezien hebben en wat ze er van vonden. Maakt het allemaal ook wat makkelijker/overzichtelijker.

Even denken wie er in mijn lijstje moeten komen....

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Momenteel Ramon K, Reinbo, Dutchtuga en niethie bij gebruikersupdates staan. Eerst ook Onderhond, maar die is zo actief op het forum dat dat niet te volgen is..

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

heb ook een stuk of 5 users bij mijn updates staan. mijn broer Asaharo (is wel niet zo actief op de site), JohnWilliams (omdat ik er goed mee overeen kom), Lad (supporter van Genk), HarmJanStegenga (voor zijn mooie recensies) en Combi (omdat ik sommige van zijn berichten ontzettend grappig vind).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Adrenal schreef:

Momenteel Ramon K

Tref tegenwoordig steeds minder uitgebreide recensies aan van Ramon bij de verschillende films. Kijk ik dan niet goed?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Tref tegenwoordig steeds minder uitgebreide recensies aan van Ramon bij de verschillende films. Kijk ik dan niet goed?

Bij de laatste 25 films waarop ik gestemd heb, heb ik minstens 10 drieregelposts geplaatst. Ik ben nog steeds niet met pensioen nee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

aha dan zal ik er wel overheen kijken omdat ik achter de naam ramon meestal op zijn minst 33 regelposts verwacht

-Roald-

• 3178 berichten
  • 803 stemmen

HarmJanStegenga

Verhoeven

Onderhond

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Toch vreemd sommige volgelingen. ik zie een aantal mensen Onderhond volgen maar kwa smaak komt het totaal niet overeen.

Of het moet puur om zijn sterke recencies gaan?

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zijn gewoon ramptoeristen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dat ik daar even niet op kon komen... Wel grappig ja.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Toch vreemd sommige volgelingen. ik zie een aantal mensen Onderhond volgen maar kwa smaak komt het totaal niet overeen.

Of het moet puur om zijn sterke recencies gaan?

Je leert veel bij door een film die jij goed vind van de kant van iemand die veel van films kent, maar ze op een andere manier bekijkt (in dit geval Onderhond), te lezen.

Ik ben nu trouwens met anime aan het beginnen en Onderhond's stemmenlijstje is daar het ideale startpunt voor.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Tja, ik vind Onderhond simpelweg de meest duidelijke woordkeuzes maken die steeds verfrissend zijn om te lezen met vaak leuke verwijzingen en originele schopteksten.

Waar hij sommige woorden vandaan tovert is mij een raadsel.

Daarnaast is het meegenomen dat ik redelijk vaak (heus niet altijd) zijn smaak wel kan waarderen, ook wat klassiekers betreft.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Tja, ik vind Onderhond simpelweg de meest duidelijke woordkeuzes maken die steeds verfrissend zijn om te lezen met vaak leuke verwijzingen en originele schopteksten.

Daar ben ik het wel mee eens.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Inderdaad...

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Erwinner schreef:

Belg

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Daarnaast is het meegenomen dat ik redelijk vaak (heus niet altijd) zijn smaak wel kan waarderen, ook wat klassiekers betreft.

Ocharme.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Die snap ik niet. Wat is er nu erg aan voor Erwinner om een smaak die jou niet ligt goed te vinden?

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Adrenal schreef:

Die snap ik niet. Wat is er nu erg aan voor Erwinner om een smaak die jou niet ligt goed te vinden?

Wat is er erg aan een simpel, droog "moppie".

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.