menu

De Site / Gebruikers / Bij welke film(s) ben je in slaap gevallen?

zoeken in:
In de bioscoop : bij Dr Zhivago (tot groot ongenoegen van mijn toenmalige vriendin)

West Side Story (idem... ...relatie duurde daarna ook niet meer lang, haha))

Guns of the Magnificent Seven, hooguit de helft van de film gezien toen. (later ingehaald via TV)

Lord of the Rings, Fellowship of the Ring (2 x bij de scène in het Hobbit dorp, aan begin van de film)

In slaap gevallen bij bekijken van films op TV of DVD: te vaak om hier te vermelden.
Het topic zou uit zijn voegen barsten

Inglourious Basterds en Inception. Beide in de bioscoop. Tijdens Inglourious Basterds had ik een kater en tijdens Inception was het al heel laat.

Bij Hardy nog wel...

Ja, heb er nog steeds slapeloze nachten van.

Bij Cowboys & Aliens... maar dat was gewoon uit vermoeidheid.

JacoBaco schreef:
Inglourious Basterds in de bioscoop.

Ik ook in de bios, tijdens de film was ik zo stoned als een garnaal en bovendien vond ik hem ook erg lang duren maar alsnog wel een goede film.

FunkStarr schreef:
(quote)

Ik ook in de bios, tijdens de film was ik zo stoned als een garnaal en bovendien vond ik hem ook erg lang duren maar alsnog wel een goede film.

Ik zag Expendables 2 stoned in de bioscoop en dat was een tien sterren ervaring. Het beviel zo goed, dat ik de film daarna op blu-ray minder leuk vond.

Volgens mij ben ik ook een keer in slaap gevallen tijdens Lord of the Rings in de bioscoop. Deel 2.

JacoBaco schreef:
(quote)

Ik zag Expendables 2 stoned in de bioscoop en dat was een tien sterren ervaring. Het beviel zo goed, dat ik de film daarna op blu-ray minder leuk vond.

Lol! TGTBATU en For A Few Dollars More zijn ook aanraders voor als je stoned bent Heerlijk droog met een ongelofelijk coole Eastwood en Van Cleef. (Eastwood die constant z'n sigaartjes rookt alsof het joints zijn).

Thuis: geregeld maar dat ligt meestal niet zozeer aan de film maar moe van werk/dag/andere oorzaken

In bioscoop slechts 2x: I am Legend (wel door de film)
Wild hogs

Laatste tijd nogal veel:
Dawn of the Planet of the Apes - Boeide me helemaal niet en was enorm saai. Kon het dan ook niet laten om eens een dutje te doen in de bioscoop.

Guardians of the Galaxy - Hierom voel ik me echt schuldig, aangezien de film op zich erg goed was, zeker in 3D. Maar ik ben gewoon uit vermoeidheid in de bios in slaap gevallen bij het voorlaatste gevecht (volgens mijn vriend het beste gevecht). Heeft denk ik m'n score beïnvloed.

Meestal als ik door heb dat ik in slaap ga vallen of moeite heb om mijn ogen op te houden, en zo langzaamaan niet meer begin door te hebben wat er de laatste tien minuten is gebeurd, leg ik de film af en ga ik slapen en kijk ik morgen verder (of een klein stuk opnieuw).

In de cinéma heb ik nog nooit dat probleem gekend. Films waarvan ik nog weet dat ik in slaap viel, zijn onder andere Transformers waarbij ik het eindgevecht op het laatste had gemist doordat ik recht in het eindgevecht in slaap gevallen. Ik herinner me dus een klein stuk. Maar de rest niet, omdat ik in slaap was gevallen voor de laatste twintig minuten. Ik heb achteraf ook nooit de moeite gedaan om dat nog te bekijken. Er zullen nog wel meer films zijn waarbij dat het geval is, maar ik probeer ook geen films op te leggen wanneer ik moe ben. Hoewel ik soms op de raarste tijdstippen naar een film kan kijken. Ik denk dat ik The Hunger Games eens op een doordeweekse winterse weekdag om 5 uur s'nachts heb opgelegd en ik had geen moeite om hem uit te kijken.

Ooit op een zondagmiddag War Horse in de bioscoop gezien. Dat is de enige keer geweest dat ik echt lag te pitten. Dit had deels te maken met de film maar ook met een heftige zaterdagnacht.

Gisteren bij Star Trek Beyond in de bioscoop. In Barco Escape dan nog. De film was een enorme teleurstelling waardoor ik het (vooral bij de tweede helft) moeite had om m'n ogen open te houden. Bij het eindgevecht ben ik dan daadwerkelijk in slaap gevallen. Shame on me.

Sound of music ?

Dune van David Lynch. En dan had ik ook nog de lange variant.

Suicide Squad is de laatste denk ik (op 1 januari). Was 9 uur in de avond (uitzonderlijk vroeg voor ik).

Zwolle84
TornadoEF5 schreef:
Was 9 uur in de avond (uitzonderlijk vroeg voor ik).

Qua opstaan bedoel je?

Zwolle84 schreef:
(quote)

Qua opstaan bedoel je?

Nee voor te gaan slapen

Zwolle84
Oh.

Nog nooit zo lekker geslapen als bij Avatar, top ook dat ie zo lang duurde. Werd kwijlend met een 3D bril op m'n kop, maar herboren weer wakker .

Heerlijk geslapen bij Fences laatst, enige minpunt was dat toen ik wakker werd ook echt klaarwakker was.

Moet per traditie elk jaar naar de nieuwe Star Wars film (dus de laatste twee jaar) wat overigens niet eens teveel gevraagd is aangezien ik m'n vriend naar tientallen films meesleur die hem niet aanstaan doorheen het jaar. Maarja. Ik was dus in slaap gevallen bij de laatste Star Wars film toen er echt een hele lange vechtscene was ofzo. Ik verlies sowieso snel m'n aandacht bij actiefilms die teveel actie-georienteerd zijn.

Bij mij hoeft een film geeneens slecht te zijn om bij in slaap van te vallen...Ik moet niet na een uur of 21 aan een film beginnen, omdat ik (hoe goed de film ook is) in het laatste uur zeer waarschijnlijk in slaap zal vallen.

Omdat ik tegenwoordig voor die tijd amper tijd heb door oa ouderschap kijk ik helaas veel te weinig films op het moment.....

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.