- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ah, jij bent dus Fedor, ook hier welkom
Hadden elkaar een tijdje terug volgens mij even ontmoet, geloof bij een Edward Yang film.
Sunyata-san
-
- 17 berichten
- 39 stemmen
Bedankt, allemaal!
Ja, McSavah, dat moet dan bij A Brighter Summer Day in EYE geweest zijn. Al moet ik zeggen dat mijn herinnering aan die ontmoeting even blurry is als je avatar.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik zie je naam regelmatig voorbij komen op WIW.
Welkom!
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Welkom! mooie top 10 ook, de films die ik ervan gezien heb zijn in ieder geval allemaal raak
, m.u.v. Cabiria dan.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Fedor, 26 jaar, studeer filosofie en mijn filmliefde is ontstaan toen ik ooit begon met met het opnemen van James Bond-films van tv op VHS. Ik zit ook op whatiwatch, maar het discussie-format van de filmtopics hier nodigt hoop ik meer uit om geregeld kleine filmrecensies neer te pennen.
Tof dat je je even hebt voorgesteld! Ook namens mij Welkom
en veel plezier hier op MM 
Sunyata-san
-
- 17 berichten
- 39 stemmen
Dank!
Welkom! mooie top 10 ook, de films die ik ervan gezien heb zijn in ieder geval allemaal raak
, m.u.v. Cabiria dan.
Arme Cabiria, in de film doet ze ook al zo veel moeite om de erkenning te krijgen voor wie ze is en wat ze waard is. Voor mij kent Cabiria nog steeds de mooiste laatste zeven minuten die op celluloid zijn vastgeled. De vreugde, de ontluistering, de wanhoop, de muziek, het knikje in de camera - de wederzijdse erkenning van ons bestaan dat niet altijd over rozen gaat: voor mij is de film, om Godard over Au Hasard Balthazar te quoten, "life in 90 minutes".
Lv92
-
- 278 berichten
- 0 stemmen
Gegroet,
Mijn naam is Ludo. Geboren in 1992 en opgegroeid in Hoogeveen, een klein stadje in het noorden, ergens op de weg naar Groningen. Al komt m'n familie voornamelijk uit Amsterdam en omstreken. Maak inmiddels al enkele jaren gebruik van deze mooie site (evenals MuMe) en vind het tijd dat ik me een beetje voorstel, aangezien ik hier tegenwoordig ook wat berichten plaats.
Ben inmiddels 21 jaar en merk dat ik film steeds boeiender begin te vinden.
Ben wel wat sceptisch over de waarde ervan, wat me er van weerhoudt om me er echt in te verdiepen. Dit heeft te maken met m'n eigen persoonlijkheid, denk ik.
Houd wel van films die confrontrerend en/of inspirerend zijn, en associaties oproepen die me bezig houden, tijdens en na het kijken. Heb veel fraaie dingen gezien de laatste tijd en ben benieuwd wat de wereld van film voor mij in petto heeft. Als iemand een tip voor me heeft of me een vraag wil stellen, stuur me dan een privebericht.
Dit ben ik. Foto is 2 jaar geleden genomen. Op deze plek.

mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Welkom Ludo. Leuk plaatsje Hoogeveen, hebben mijn oma en opa nog gewoond.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zien meer mensen de foto van Ludo niet ? anders ligt het bij mij.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Zien meer mensen de foto van Ludo niet ? anders ligt het bij mij.
Ik zie ook niets.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Bij mij niet 
Tinypic werkt bij mijn ervaring altijd wel chill. Wat heb je gebruikt?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vreemd. Is de foto nu wel zichtbaar? (afbeelding)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ja hehe daar is hij
met beetje goede hulp kom je er wel. (mijn site is ook erg handig)
m1chel
-
- 1948 berichten
- 499 stemmen
Goh, ik ben al lid sinds 2010, maar heb me voor de rest nog nooit voorgesteld eigenlijk. Laat ik dan maar eens van de gelegenheid gebruik maken dan. Ik ben Michel, ben 36 jaar, al 15 jaar getrouwd en we hebben 2 lieve kinderen van 2 en 8. Omdat ik onregelmatige werktijden heb en mijn vrouw werkt en de kinderen op school zitten, heb ik veel tijd om films te kijken. Dat doe ik eigenlijk al van kindsafaan. Ik heb zo'n 2000 stemmen hier op MM staan, maar ik ben een hoop films vergeten die ik vroeger gezien heb, dus heb ik ook niet op gestemd. Ik bezit zo'n 2000 originele DVD's en onderhand ben ik op Blu-ray overgestapt en bezit ongeveer 125 originele exemplaren. Ik ben ook veel in de bioscoop te vinden.
Overige passies zijn muziek (U2, David Bowie,Muse,Pink Floyd,Keane etc) Star Trek en gitaar spelen. Ik voel me vaak een buitenbeentje hier op MM, maar ik blijf altijd wel bij mijn eigen ding. Uiteraard kijk ik film om mezelf te vermaken en niet een ander. Sommige users vind ik net wat te sterk over komen of te naïef in het begrijpen wat ik bedoel. Toch vind ik het al jaren erg leuk om te discuseren met ja en alleman. Ik heb veel leuke, en af en toe wat negatieve ervaringen.
Dus dat ben ik 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dat doe ik eigenlijk al van kindsafaan. Ik heb zo'n 2000 stemmen hoer op MM staan, maar ik ben een hoop films
alleen een kleine typ fout
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Ik voel me vaak een buitenbeentje hier op MM, maar ik blijf altijd wel bij mijn eigen ding
Verbaasd mij dat je je vaak een buitenbeentje voelt.
Ik lees geregeld ook jouw berichten/mening en ik vind jouw altijd sterk overkomen
en dan bedoel ik dat op een positieve manier.
Je zegt zelf al je blijft bij je eigen ding...je hebt een mening en die kan je goed
verwoorden en je staat open voor de mening van een ander.
Verder laat je in discussies een ander heel,wat ik altijd enorm kan waarderen.
m1chel
-
- 1948 berichten
- 499 stemmen
Met buitenbeentje bedoel ik niet dat ik niet sterk durf over te komen ofzo. Ik doel meer op dat ik niet bij de users hoor die heel af en toe een berichtje plaatsen, maar ik hoor ook niet bij de users die zichzelf superieur voelen aan andere en veelal dure woordjes gebruiken. Ik ben altijd mezelf en ik vind wat ik vind. En dat buitenbeentje moet je ook weer niet overdrijven hoor, het is niet dat ik mezelf zielig vind of dat ik me anders acht dan andere hoor ;p.
En mensen heel laten in discussies is belangrijk, want ik kan voor niemand gaan beslissen of een film goed is of niet. Ik kan dat hooguit niet snappen.
msLynch
-
- 78 berichten
- 493 stemmen
Hi,
Ik ben hier slecht in, maar dan heb ik het maar gehad: Ik ben Sophie, 23 jaar en ik woon Haarlem. Ik ben een aspirerend (graphic) designer/illustrator en tadam, dol op films.
Zoals mijn usernaam waarschijnlijk al doet vermoeden, ben ik een groot fan van David Lynch.
Ik word er erg blij van als een film me aan het nadenken zet, nog een paar dagen blijft hangen in m'n hoofd, en misschien zelfs nog een keer herkeken moet worden om het echt te laten bezinken. Verder heb ik een voorliefde voor science fiction, binnen dat genre kijk ik zo ongeveer alles 
Dus.
Als er vragen zijn, stel ze! 
(Ik moet er trouwens erg aan wennen dat de topics hier 'omgekeerd' staan > laatste bericht bovenaan de eerste pagina, ipv onderaan de laatste
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Welkom Sophie. David Lynch fan zijn is altijd een hele goede binnenkomer.
Wat betreft je opmerking van de volgorde van berichten, even inpassen in de instellingen. Hier staat het laatste bericht gewoon onderaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Welkom Sophie. En niet alleen Lynch heeft zulke films waarbij je wat moet nadenken. Persona van Bergman is er ook zo één.