- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Hallo mensen, ik ben 19. Zit hier al een tijdje, bijna een jaar inmiddels. Maar ik had me hier nog niet voorgesteld. Sinds een jaar ben ik dan ook erg fanatiek films aan het kijken. Je kan het een inhaalslag noemen 
En ik kom uit Rotterdam 
Dat was hem!
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Wow, ik zit hier inmiddels al 7 jaar, maar nog nooit heb ik dit topic (bewust?) gezien. Dus ik zal me ook nog maar even kort voorstellen.
Nou, ik ben dus Anne, 21 jaar op 't moment en ik woon 't gros van de tijd in Utrecht, maar ben toch regelmatig ook in Brabant te vinden (mijn thuisland!).
Ik studeer film- en televisiewetenschap. Film is echt... Mijn leven. Zonder film weet ik gewoon niet wat ik zou moeten doen. Ik spendeer ook echt belachelijk veel tijd aan film nu ik er zo over nadenk. Bij filmvakken van de studie, als ik zelf films kijk thuis of in de bioscoop, voor de filmcommissie waar ik inzit en natuurlijk met korte films maken met onze fantastische crew. En dat is dus best wel veel tijd in de week bij elkaar opgeteld haha.
Maar ik heb ook nog wel andere interesses, wonder boven wonder. Ik ben een danseres en verder hou ik heel erg van geschiedenis, lezen en allerlei kennis vergaren. Gamen doe ik ook graag als ik tijd over heb (of niet, en dan doe ik het gewoon toch).
Nou ja, en dan moeten al die lieve familie en vrienden er nog bij en dan zit een week toch behoorlijk overvol. Maar dat geeft helemaal niks!
So, that's me I guess. In a nutshell. Aangenaam! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Alsnog welkom Anne dan 
John Milton
-
- 24225 berichten
- 13388 stemmen
Indeed, al zou je eigenlijk mij moeten verwelkomen, ik zit er nog geen jaar 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Nou Anne, qua registratie tijd verschillen we niet veel. Maar toch welkom!
Verder mooie studie en interesses, klinkt erg leuk!
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Film is echt... Mijn leven. Zonder film weet ik gewoon niet wat ik zou moeten doen. Ik spendeer ook echt belachelijk veel tijd aan film nu ik er zo over nadenk. Bij
Dan ben je hier op het goede adres (denk ik)
Tof dat je je even hebt voorgesteld 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Alsnog welkom dan Anne! hoewel je hier al langer zit dan ik. ^^ Had die studie destijds ook nog even op 't oog, om me eventueel bij in te schrijven, uiteindelijk CMD in Den Bosch geworden. Maarre, waarvandaan – in Brabant – kom je dan eigenlijk ergens?
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Haha bedankt voor de leuke welkommetjes allemaal, ondanks mijn registratietijd!
@Jesper, uit Goirle 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Haha bedankt voor de leuke welkommetjes allemaal, ondanks mijn registratietijd!
@Jesper, uit Goirle
Tilburg City.
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Jup, net als Wust o.a. (ook nog wat andere bekenden, maar ook nog veel andere chille inwoners
), ons mam heeft haar ook nog een tijdje in de klas gehad als leerling.
Yes, Tb City! Super nice stad 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Jup, net als Wust o.a. (ook nog wat andere bekenden, maar ook nog veel andere chille inwoners
), ons mam heeft haar ook nog een tijdje in de klas gehad als leerling.
Yes, Tb City! Super nice stad
jups een kruik dus.
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Ik heb de Schrobbelèr hier ook in de koelkast staan in Utrecht
Wordt overigens onder de Goirlenaren net zo veel gedronken als onder de Tilburgers denk ik. Maar ja, de grens is ook dun qua cultuur (en ook de letterlijke gemeentegrens is natuurlijk dun), hoewel er wel een aantal verschillen zijn uiteraard.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik heb de Schrobbelèr hier ook in de koelkast staan in Utrecht
Wordt overigens onder de Goirlenaren net zo veel gedronken als onder de Tilburgers denk ik. Maar ja, de grens is ook dun qua cultuur (en ook de letterlijke gemeentegrens is natuurlijk dun), hoewel er wel een aantal verschillen zijn uiteraard.
Sunyata-san
-
- 17 berichten
- 39 stemmen
Fedor, 26 jaar, studeer filosofie en mijn filmliefde is ontstaan toen ik ooit begon met met het opnemen van James Bond-films van tv op VHS. Ik zit ook op whatiwatch, maar het discussie-format van de filmtopics hier nodigt hoop ik meer uit om geregeld kleine filmrecensies neer te pennen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
Iemand met een Apu-film op 1 kan bij mij al weinig meer fout doen! Welkom.