- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Hallo mensen, ik ben 19. Zit hier al een tijdje, bijna een jaar inmiddels. Maar ik had me hier nog niet voorgesteld. Sinds een jaar ben ik dan ook erg fanatiek films aan het kijken. Je kan het een inhaalslag noemen 
En ik kom uit Rotterdam 
Dat was hem!
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Wow, ik zit hier inmiddels al 7 jaar, maar nog nooit heb ik dit topic (bewust?) gezien. Dus ik zal me ook nog maar even kort voorstellen.
Nou, ik ben dus Anne, 21 jaar op 't moment en ik woon 't gros van de tijd in Utrecht, maar ben toch regelmatig ook in Brabant te vinden (mijn thuisland!).
Ik studeer film- en televisiewetenschap. Film is echt... Mijn leven. Zonder film weet ik gewoon niet wat ik zou moeten doen. Ik spendeer ook echt belachelijk veel tijd aan film nu ik er zo over nadenk. Bij filmvakken van de studie, als ik zelf films kijk thuis of in de bioscoop, voor de filmcommissie waar ik inzit en natuurlijk met korte films maken met onze fantastische crew. En dat is dus best wel veel tijd in de week bij elkaar opgeteld haha.
Maar ik heb ook nog wel andere interesses, wonder boven wonder. Ik ben een danseres en verder hou ik heel erg van geschiedenis, lezen en allerlei kennis vergaren. Gamen doe ik ook graag als ik tijd over heb (of niet, en dan doe ik het gewoon toch).
Nou ja, en dan moeten al die lieve familie en vrienden er nog bij en dan zit een week toch behoorlijk overvol. Maar dat geeft helemaal niks!
So, that's me I guess. In a nutshell. Aangenaam! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Alsnog welkom Anne dan 
John Milton
-
- 24225 berichten
- 13388 stemmen
Indeed, al zou je eigenlijk mij moeten verwelkomen, ik zit er nog geen jaar 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Nou Anne, qua registratie tijd verschillen we niet veel. Maar toch welkom!
Verder mooie studie en interesses, klinkt erg leuk!
Movie-Addicted
-