- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
marviimm
-
- 19 berichten
- 0 stemmen
Nou ben ik al bijna 3 maandan actief op moviemeter maar ben nog nooit echt op de forums geweest. Dus laat ik ook wat actiever worden op de forums, lijkt me gezellig.
Jeremiah80
-
- 28 berichten
- 132 stemmen
Hallo allemaal, ben al een tijdje lid maar besloot wat actiever te gaan worden op de site en op dit forum. Ik hou van horror, cult, fantasy, arthouse films en nog veel meer.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hallo allemaal, ben al een tijdje lid maar besloot wat actiever te gaan worden op de site en op dit forum. Ik hou van horror, cult, fantasy, arthouse films en nog veel meer.
Jeremiah80
-
- 28 berichten
- 132 stemmen
Bedankt 606, Hellraiser is een van mijn favoriete horror films 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Bedankt 606, Hellraiser is een van mijn favoriete horror films
noerej
-
- 8 berichten
- 10 stemmen
Hallo Allemaal,
Als bezoeker kwam ik heel vaak op deze site om lekker veel te lezen.
Ik vindt dit een site waar de betere cinema wordt besproken en ik vindt dat leuk.
Ik dacht vandaag, ik schrijf me in en zo kan ik "echt" met jullie mee praten.
Het lijkt me erg leuk, ik heb er zin in.
Heb trouwens jaren op het dvdforum.nl mijn bezoeken gepleegd maar het niveau ging erg hard achteruit, jammer.
Aangenaam, ik ben Jeroen en wie weet hebben we een leuk gesprek over dat wat ons bind: De Film!
umbertofreeriks
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
ik ben dus Umberto, 21 jaar Studeer mem (Media enternaiment management)
Ik wil later echt veder in de film dus vandaar dat ik me hier aansluit 
dat was um 
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Hallo iedereen,
Mezelf even voorstellen leek me de meest logische eerste stap om te maken, dus bij dezen: mijn nick refereert naar kolinahr, een levenswijze die wordt beschreven in Star Trek als iets waar Spock zich aan heeft toegewijd: een leven zonder emoties en volledig gericht op wetenschap. Al met al dus niets voor mij, maar ik vond het een leuk woord en ben vreselijk dol op de series (TNG, moge het duidelijk zijn dat ik The Motion Picture 1 en 5 zo goed mogelijk probeer te mijden). Vandaar. Voor de rest ben ik een vrolijk persoon, kan ik behoorlijk droog overkomen (wat humor betreft) en hou ik nergens zoveel van als van vakantie vieren. Hier op deze site hoop ik wat nuttige dingen toe te kunnen voegen en binnenkort wat scherpe recencies te plaatsen, al heb ik geen idee of mijn schrijverskwaliteiten hier een beetje ermee door kunnen. We shall see. Over het algemeen ben ik vrij vriendelijk 
Groetjes!
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Dank je, 606. Wat heb je een vriendelijke glimlach, trouwens! 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dank je, 606. Wat heb je een vriendelijke glimlach, trouwens!
kijk mijn foto's hier maar eens
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Ik ga snel die foto's kijken. Ben toch wel heel benieuwd nu. En bedankt, mjk87 
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Als ik alleen nu toch eens wist waar ik moest kijken... *zoekt verdwaald rond*
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Als ik alleen nu toch eens wist waar ik moest kijken... *zoekt verdwaald rond*
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Jup, gezien! Gaat nog even duren voordat ik doorheb hoe deze site werkt, maar goed, ik weet dat ik het kan 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Jup, gezien! Gaat nog even duren voordat ik doorheb hoe deze site werkt, maar goed, ik weet dat ik het kan
Kolinahr
-
- 70 berichten
- 6 stemmen
Nee hoor, je hebt een leuke lach.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen