- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Antwerpen is zowat de veiligste stad (van die grootte) die er is. Borgerhout (oftewel Borgerocco) heeft een reputatie om een beetje "de louche buurt" te zijn, maar daar is het nog relatief veilig om zonder problemen rond te lopen. Verloren lopen doe je daar trouwens ook niet gemakkelijk.
disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Zoals AGE ook zegt, twee totaal verschillende werelden. Brussel is heel multicultureel, 'centrum van Europa', groter op alle vlakken maar ook veel gevaarlijker. Je voelt je zowat in een ander land als je daar loopt, gewoon omdat Vlaanderen en Brussel op cultureel vlak al totaal verschillend zijn. Brussel is de Belgian ghetto, want hoe rijk mensen ook zijn met hun luxe loften in de Louisa Laan en 5 sterren hotels op een paar meter van de mooie boetiekjes, in Brussel-Zuid en andere achterbuurten zou je bijna gek zijn om na donker rond te lopen.
pandora73
-
- 18 berichten
- 26 stemmen
Hallo allemaal, ik heb me eindelijk na al heel lang mee te lezen op MM maar eens geregistreerd en kan me nu eindelijk ook eens mengen in de verhitte discussies die ik hier op de bordjes zie:P
ik kom uit nederland( alkmaar) en ben een groot liefhhebber van films ,, met name actie, horror en waargebeurde ( jank)verhalen.
Ik hoop nog veel mooie films te kunnen bekijken en te kunnen raten hier.
groetjes Linda/ Pandora
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Welkom Linda, Have fun ik hou ook van horror 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Wilkommen Linda, have fun hier op MM 
pandora73
-
- 18 berichten
- 26 stemmen
Dank u heren, een beetje late reactie maar beter laat dan nooit 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Welkom! Altijd fijn om een horrorfan erbij te hebben. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Welkom, hoe meer horrorfans hoe beter 
Dragon.
-
- 40 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Sam,voluit Samantha maar iedereen noemt me Sam ben een 23 jarig meisje dat in Spijkenisse woont,vlakbij Rotterdam ligt dat.
Mijn hobby's zijn films kijken [zowel thuis als in de bioscoop] en verzamelen,naar het theater gaan,Draken beeldjes verzamelen [vandaar ook de nickname] en plezier en gezellige dingen met vriendinnen doen. 
Ik hoop hier ook een leuke tijd te hebben. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Welkom Sam, en of je hier een leuke tijd gaat hebben.
¿?ImAmused?¿
-
- 163 berichten
- 965 stemmen
Ik heb me geregistreerd op 25 januari 2011 maar nooit verdiept in de forums,en dus ook nooit voorgesteld.Nou,bij deze dan 
snoozy
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Ik doe ook mee.
Ik neus al jaren door de site hier voor info over film's.
Mij voorkeur is erg breed wat film's betreft van fantasie tot western en thriller en zelfs waar gebeurde verhalen kijk ik ook wel maar daar vallen fantasie, westerns en thrillers toch ook onder?
Groeten, John.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Welkom en veel plezier op MM John! En Prappy en Sam. eveneens.
P.s.: hier een paar basic topics voor nieuwelingen:
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Goeienavond! Maar eens wat actiever worden hier, lijkt me gezellig.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Goeienavond! Maar eens wat actiever worden hier, lijkt me gezellig.