• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.172 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.511 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

Aristoles

• 14 berichten
  • 9 stemmen

the marsh schreef:

(quote)

Leuke binnenkomer.

Ja pfff... geen idee wat te moeten zeggen.

Ken er een paar op deze site. Sommigen kennen mij wellicht als de owner van de hoesjes site vendettta.nl. Zelfde username maar gebruikt.

Neus hier al jaren voor info over films. Nooit aangemeld om diverse redenen. Toen ik na de film Dark Knight Rises las dat die zo hoog scoorde, terwijl ik hem maar zozo vind, toch maar de knoop door gehakt. Maarja, heb me toch maar enigszins ingehouden met de reply. Direct binnen knallen met een flinke rant staat ook zo lekker op je c.v.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Hoi Er, welkom.

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

@moviestar1979

alsnog welkom,leuk om een radio programma te presenteren.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Welkom, nieuwe gebruikers!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vraag me af wanneer een vaste user een geslachtsoperatie/metamorfose zou ondergaan of hij zich dan opnieuw zou voorstellen hier.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Hm.. waarom vraag je je dat af..

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Materny schreef:

Vraag me af wanneer een vaste user een geslachtsoperatie/metamorfose zou ondergaan of hij zich dan opnieuw zou voorstellen hier.

Anyway, welkrom nieuwe leden!

ron1980

• 5 berichten
  • 15 stemmen

Hallo! Hier Ron,32 ,uit Utrecht en check hier regelmatig de db op zoek naar nog niet geziene films of recensies.

Kijk regelmatig films, hou van veel genres, maar voorkeur voor thriller/horror.

Zal zien of ik zo nu en dan een nuttige bijdrage kan leveren hier geen idee, zal in ieder geval mn bekeken films ns gaan raten

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Welkom Ron! Hopelijk heb je veel plezier hier op MM

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Welkom op de site. Ook erg leuk dat je houdt van horror en thriller.

ESIS

• 11 berichten
  • 82 stemmen

Hallo iedereen!

Laat ik me dan ook maar even voorstellen. Mijn naam is Ruben, 26 jaar oud en woonachtig in de mooiste stad van België: Brussel (jawel, kom maar op Antwerpenaren ). Ik studeer Geschiedenis en kunstwetenschappen en ben (zoals wellicht verwacht) een relatief grote filmfanaat.

Ik heb nog niet veel gestemd op films, en in de nabije toekomst ben ik ook niet van plan om ineens een 1000 stemmen hier te plaatsen. Vanaf nu, of eigenlijk vanaf een paar dagen geleden, plaats ik bij iedere film die ik zie een stem. Waar ik denk enigszins van toevoegende waarde te kunnen zijn probeer ik ook wat commentaar te plaatsen. Ik ben geen professionele filmrecensent, dus ongetwijfeld zal ik er zo nu en dan ook behoorlijke onzin uitkramen. Hiervoor op voorhand vast mijn excuses.

Daar ik pas een handvol films heb beoordeeld ben ik nog niet in staat een top 10 in te voeren. Hoewel dat ongetwijfeld later wel gaat gebeuren, is het wellicht handig om te vermelden dat mijn filmsmaak een behoorlijk romantisch van aard is. Met romantisch bedoel ik natuurlijk de stijlperiode, al valt het geregeld ook wel eens voor dat dit gecombineerd wordt met een zwijmel-romantisch verhaal. Hard realisme probeer ik veelal te vermijden, en hetzelfde geldt voor films die neurotisch historisch correct of geloofwaardig trachten te zijn. Ik zie de film nog altijd als een kunstuiting, en ik vind dat de kunstenaar daarin niet belemmerd moet worden door de wetten van de realiteit.

Voila, dit was het dan voorlopig. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. En anders, tot op het forum zeker?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom Ruben

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Welkom op de site.

the marsh

• 109 berichten
  • 1500 stemmen

Welkom, Brusselaar.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Hoi ESIS, leuk dat je je voorstelt! ook namens mij veel plezier op MM

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

welkom ron en ruben veel plezier op mm

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Welkom Ruben

kdekorte

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

Ik ben Kelly de Korte en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Media en Entertainment Management. Ik zit nu in mijn eerste jaar en ik weet nu al dat ik film wil gaan doen. Ik loop alleen wat achter qua films kijken. Ik heb een paar klassiekers gemist, maar ik ga ze met veel plezier bekijken. Vroeger had ik alleen maar oog voor sporten dus vandaar dat ik een beetje achterloop.

Ik vind alle genres leuk. Alleen met horror heb ik nog een best moeite om te blijven kijken. Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel! Dan ga ik nu maar verder rondneuzen op deze website

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Leuk dat je je voorstelt veel plezier hier op MM!

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Welkom Kelly, en wat een fijne alliteratie in je naam. Daar hou ik van.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

welkom!

Elisjeva

• 10 berichten
  • 5 stemmen

Hoi allemaal,

Ik ben Elisjeva. Ik wilde al heel droog een berichtje plaatsen bij het 'beste horror films'-topic maar ik besloot me toch maar eerst even voor te stellen.

Ik ben achttien jaar, ik heb geen interessante studie op het ogenblik (zit op de vavo), en ik wil hier lekker over films praten en vooral wat nieuwe dingen ontdekken op horrorgebied. Aangezien niet meer zo snel aan titels kom kijk ik hier wel eens, en tot nu toe heb ik best veel aan jullie meningen gehad. Vandaar dat ik me even aanmeld .

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Welkom en veel (horror)plezier!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elisjeva welkom en fijn weer een horror fan erbij

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

ESIS schreef:

in de mooiste stad van België: Brussel (jawel, kom maar op Antwerpenaren ).

Nog nooit in elkaar geklopt, Ruben? Als je in het centrum rond Le Grand Place woont is het mooi, ja. In Molenbeek of Schaarbeek zie je mij niet gaan

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

disneystore schreef:

Nog nooit in elkaar geklopt, Ruben? Als je in het centrum rond Le Grand Place woont is het mooi, ja. In Molenbeek of Schaarbeek zie je mij niet gaan

Ik heb verhalen gehoord van Belgen ja dat sommige plekken in Antwerpen niet top zijn om er rond te lopen.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Welkom op moviemeter en erg leuk dat je ook horror kijkt.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Welkom iedereen!

ESIS schreef:

Hallo iedereen!

Laat ik me dan ook maar even voorstellen. Mijn naam is Ruben, 26 jaar oud en woonachtig in de mooiste stad van België: Brussel (jawel, kom maar op Antwerpenaren

606 schreef:

(quote)
Ik heb verhalen gehoord van Belgen ja dat sommige plekken in Antwerpen niet top zijn om er rond te lopen.

In vergelijking met Brussel is Antwerpen veel veiliger hoor. (Ongure buurten heb je in iedere stad).

Maar ik vind die 2 steden eigenlijk niet te vergelijken. Op elke vlak overigens. Zijn 2 verschillende werelden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Welkom Elisjeva!

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Elisjeva schreef:

kijk ik hier wel eens, en tot nu toe heb ik best veel aan jullie meningen gehad.

Ik herken het! Hoe dan ook, veel plezier hier op MM en tof dat je je aanmeldde

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.