- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3421 stemmen
Ik word er erg blij van als een film me aan het nadenken zet, nog een paar dagen blijft hangen in m'n hoofd, en misschien zelfs nog een keer herkeken moet worden om het echt te laten bezinken.
Enkel deze films krijgen mijn bewondering. Je moet ze veel keer herbekijken om alle puzzelstukjes in elkaar te kunnen passen. In tegenstelling tot films waar je frank meteen valt. 
Dan kunnen enkel het visuele aspect en/of de acteerprestaties de film nog redden.
Daarnaast; welkom Sophie 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Welkom Sophie,
dus met alles qua SF dus ook Asylum en SyFy ? 
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3421 stemmen
Dan zullen District 9 (zeer goede film in mijn ogen) en Elysium je ook wel aanstaan
. Niet dat ik even reclame maak
.
msLynch
-
- 78 berichten
- 493 stemmen
@Naomi Watts: Thanks! Ga ik gelijk zo even aanpassen 
@mjk87: Dat zeg ik ook zeker niet, Persona staat dan ook in mijn top 10! (http://www.moviemeter.nl/user/147444)
@Dying Rose: JUIST. Thanks ^^ en District 9 
@606: Asylum zegt mij niks, sinds ik verhuisd ben heb ik helaas geen SyFy meer 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
@606: Asylum zegt mij niks, sinds ik verhuisd ben heb ik helaas geen SyFy meer
msLynch
-
- 78 berichten
- 493 stemmen
Ah, thanks, weer wat geleerd ^^
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ah, thanks, weer wat geleerd ^^
Kim2
-
- 4 berichten
- 3 stemmen
Alowa,
mijn naam is Kim en ik heb me eindelijk dan maar eens geregistreerd op deze o zo handige website. Ik ben 28 jaar oud, historicus van opleiding (vooralsnog niet in de praktijk) en een enorme filmliefhebber. Ik kan veel verschillende genres waarderen, van de hersenloze actiefilms tot de echte doordenkers. Films waarin morele dilemma's centraal staan genieten veelal mijn voorkeur. De laatste film in die ik die trend gezien heb was 'Only God forgives', en is vooralsnog voor mij dé film van 2013.
Misschien tot op het forum!
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Welkom Kim. En The Insider -ook een film met morele dilemma's - is een aanrader.
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4888 stemmen
Helowkes
Dacht er ook maar eens aan me hier voor te stellen. Ben sinds een maandje lid bij MM en moet eerlijk toegeven dat dit mijn nieuwe verslaving is
Aanvankelijk was IMDB mijn vaste stek om info op te halen over bepaalde films, en nu heb ik mijn tentje hier opgeslagen.
Ik ben Peter. Een 47-jarige Vlaamse filmfreak die ik-weet-bijlange-niet-meer-hoeveel films in zijn leven heeft gekeken. Ik herinner me de VHS-marathons met 2 neven heel lang geleden, waarbij er 12 VHS'n doorgedraaid werden in een weekend met voornamelijk van die 80's horror/griezelfilms en andere verschrikkelijke prul filmen zoals "Faces of Death". Mijn favoriete genre is en blijft nog altijd de betere horror/thriller/SF/Suspense films.
Tegenwoordig sta ik wel meer open voor meerdere genres ... behalve een tiroler of musical-gekwijl , is mijn smaak wat kleurrijker geworden
Het film kijken is tegenwoordig echter beperkt tot het weekend, daar mijn professioneel en privé leven het niet toelaat en mijn 2 ukkies de TV inpalmen om zich te vergapen aan Plop en consoorten 
Een bedenking, mening of recensie zullen jullie wel eens zien langsflitsen.
En bij deze ... MM is een top-site 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Welkom ikkegoemikke
tof dat je je alsnog voorstelt. Veel plezier op MM 
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4888 stemmen
Welkom ikkegoemikke
Welkom ikkegoemikke
tof dat je je alsnog voorstelt. Veel plezier op MM
Thx 
Confusie
-
- 667 berichten
- 0 stemmen
Hoi.
Zit inmiddels alweer enkele jaren op music en zelfs op gamesmeter. Heb daarnaast ook wel enige affiniteit met films en de algehele kunst voering van de cinematische ervaring. En om die reden lees ik hier dan ook al enige tijd mee. Tot ik vandaag toch maar eens besloot om ook maar eens te registreren dan.
Hoop hier een beetje redelijk chille medemens en eventuele autoriteitsfiguren te treffen.
Groetjes.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Dan zit je hi
er wel goed Confusie. Welkom 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Welkom Confusie. Een snuff-geïnteresseerde dus.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Hoop hier een beetje redelijk chille medemens en eventuele autoriteitsfiguren te treffen.
Autoriteit? Ga dan maar eerst eens in de hoek zitten en wacht tot je geroepen wordt. 
Welkom!
Confusie
-
- 667 berichten
- 0 stemmen
Ben geinteresseerd in de meest duistere aspecten des levens. Maar verder ook gewoon een hele gelovige jongen en bekijk dat soort dingen dan ook meestal vanuit dat oogpunt.
Sowieso wel een interessante discussie trouwens. Zag laatst Hostel twee voor de tweede keer die ik overigens ook nog eens best sterk vind en ging me toen wel serieus afvragen wat me nou zo trekt aan dat soort films. Want tegelijkertijd heb ik er ook een zeer sterke afkeer en afkeur van.
Kon er niet helemaal de vinger op leggen. Als er een vierde komt ga ik gelijk weer kijken en zou eigenlijk niet echt weten waarom.
En dank voor alle lieve reacties trouwens.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Alohá,
Ik ben nieuw op MM, dus stel ik mij hier graag even kort voor.
Ben 25 jaar jong, woon in Almere en mijn hobby’s zijn onder meer muziek (met name jaren 80), voetbal (Barca doet het hartje sneller kloppen
) en uiteraard, wait for it…, films.
Ik volg graag het nieuws over films en series en heb het er natuurlijk graag over.
Films als The Godfather, Se7en, Drive en Inception reken ik tot mijn favoriete films en kan ik met genoegen meermaals bekijken. Qua acteurs en actrices zie ik graag Al Pacino (heerlijk hoe de man tekeer kan gaan), Paul Rudd en Ryan Gosling (beide mancrushes), Jennifer Connelly (een schoonheid die ook echt kan acteren) en Meg Ryan (ben een sucker voor rom coms) aan het werk. Billy Wilder, Chris Nolan, Stanley Kubrick en Steven Spielberg reken ik tot mijn favoriete regisseurs.
En op het gebied van series kijk ik graag naar series als Arrested Development, Sherlock, It’s Always Sunny in Philadelphia en Breaking Bad.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Jou smaak kan ik wel waarderen YAH87, Je bent welkom dus Have Fun 
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Jou smaak kan ik wel waarderen YAH87, Je bent welkom dus Have Fun
Bedankt 606! Met jouw filmsmaak is natuurlijk ook niks mis mee uiteraard met de nodige puike misdaad/gangster films in je top10 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Bedankt 606! Met jouw filmsmaak is natuurlijk ook niks mis mee uiteraard met de nodige puike misdaad/gangster films in je top10
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Kijk, da's vastberadenheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Saul Goodman als ava
. Jij even blij dat Saul zijn eigen serie gaat krijgen.