- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Terminator 2 en Predator in je top 10, WELKOM.
Idd, vooral Predator is 
Beste actiefilm ooit 
sacha77
-
- 111 berichten
- 198 stemmen
Terminator 2 en Predator in je top 10, WELKOM.
Idd, vooral Predator is 
Beste actiefilm ooit
Ja, ik kan ook de meest vage cult films in mijn lijst zetten maar om eerlijk te zijn blijven T2, Aliens & Predator mijn lievelings-films gewoon omdat ik ze kan blijven kijken en nooit vervelen. Ik kan ze ondertussen letterlijk nalullen maar ook dat heeft weer z'n charme.
megamad
-
- 2 berichten
- 11 stemmen
Hoi,
Ik ben Ed. Ben naast filmliefhebber vooral een groot muziekliefhebber en dat heeft altijd prioriteit gehad wat betreft verzamelen, maar ik zal jullie niet lastig vallen met een foto van m'n cd-kast. Ik hou van uiteenlopende films, ben niet echt aan een genre gebonden zeg maar.
De avatar van Hank Moody heb ik gekozen, omdat ik net als Hank een geweldige debuutroman heb geschreven en nu worstel met writersblock, drank, drugs en vrouwen. 
sirgawain
-
- 68 berichten
- 7 stemmen
Hallo megamad, hank moody is wel vet jah.
Wel blijf lekker creatief.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hartelijk welkom op deze site Megamad, en succes (of veel plezier) met je writersblock! 
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Ik zoek... hulp bij huiswerk/enquete en andere oproepen
sirgawain
-
- 68 berichten
- 7 stemmen
Zo, dat waren veel eentonige berichten zeg.
Maar ook hallo sacha, ik had al hallo tegen Ed gezecht maar dan ook maar nogmaals hallo.
PhongForce
-
- 107 berichten
- 0 stemmen
uuh waarom maken jullie geen hyves aan van MovieMeter.. nu er toch zo'n topic forum is
Btw. ik ben nieuw op de site en heb al aardig wat berichtjes gepost.. ben veel in discussie
gegaan met andere users..ben 22 jaar en woon in Amersfoort..helemaal alleen.
Ik heb gekozen voor PhongForce omdat ik niet te stoppen ben soms als het gaat om films
Hou uiteraard van films !! En vind het ook leuk om eens een babbeltje te maken met andere users..misschien MSN of Hyves..
Ciao !!!!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Welkom 
Hyves heb ik niet (zoooo verleden tijd). Op facebook mag je me wel altijd toevoegen: Pagina niet gevonden | Facebook
PhongForce
-
- 107 berichten
- 0 stemmen
Ik heb (nog) geen Facebook.
En jah had al zo'n vermoeden dat Hyves aan haar einde is gekomen..
Dussuh ik voeg je wel toe als ik facebook heb, kunnen we back n forth gaan over films etc.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Had hem geen dag gegeven, het was nog korter zelfs 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik was nu eens blij.
Eindelijk iemand van moviemeter op mijn facebook (heeft ie speciaal aangemaakt blijkbaar
)
Het is al gene waar mee.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik was nu eens blij.
Eindelijk iemand van moviemeter op mijn facebook (heeft ie speciaal aangemaakt blijkbaar
)
Het is al gene waar mee.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Eindelijk had iemand van moviemeter me toegevoegd op facebook 
Maar aangezien hij nu geband is, heb ik weer niemand meer van hier op mijn facebook.
En het ergste van al is dat ik nu al verschillende PM's gekregen heb van hem om bij de moderatie ze zagen om hem terug toe te laten 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Berichten van kloon van user met permaban + reacties verwijderd.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Hey allemaal!
Na jaren dag in dag uit films te kijken (naast mijn werk natuurlijk als kok) en veel informatie te winnen over films op deze site, dacht ik laat ik mij maar eens aanmelden! (stom dat ik het niet eerder gedaan had.)
Anyway, ik heb bij elkaar de afgelopen 5 jaar ( toen mijn film verslaving echt begon) ruim 500 films gekeken waarvan zeker 100 mij ontroerd hebben.
Moviemeter is naast IMDB een zeer duidelijke site over films.
Groetjes, Maikel
(p.s. mijn voorkeur gaat uit naar Art/Foreign en Reallife drama films en qua taal Frans.)