- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
badfans69
-
- 3998 berichten
- 6152 stemmen
Hoi allemaal,
Wou me toch maar even voorstellen op MM.
Ik woon op de Veluwe (Gelderland) en ben een echte filmliefhebber.
Ik hou van films uit de jaren '70/ '80/ '90, vooral als het misdaad thrillers zijn.
Check mijn top 10 films maar even..
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Verdorie Buenos Aires, daar wil ik heel graag heen!!
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Welkom Henk, Ronald en Badfans.
Schrijvertje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Weer een nieuw lid op de site.
Ik ben Schrijvertje, 20 jaar en sinds een aantal maanden een grote filmfan.
Heb altijd al van films genoten, maar ben sinds een aantal maanden meer en intensief met films bezig, vooral met maken. En dan ga je films vanzelf anders bekijken.
Ik ben momenteel bezig om een aantal klassiekers te bekijken om me breder te orienteren. Mijn top 10 is dan ook niet heel erg bijzonder en zal de komende tijd waarschijnlijk nog erg aanpassen.
Ik hoop hier veel nieuw ideen op te doen en natuurlijk te leren over films.
Tips voor films zijn dan ook altijd welkom. Nu eerst maar eens alle films invullen die ik gezien heb.
Groetjes, Schrijvertje
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Welkom schrijvertje! mooie top 10 heb je 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Welkom Schrijvertje
, heel veel plezier hier op
MovieMeter
.
Blacksad
-
- 62 berichten
- 0 stemmen
Hoi allemaal,
Ik ben Sebastiaan, en al jaren een behoorlijke filmfan. En hoewel ik wel al van Moviemeter had gehoord, heb ik me nu eindelijk maar eens aangemeld.
Mijn films variëren van komedie tot Sci-Fi tot thriller. Echt een bepaald favoriet genre heb ik niet, maar vooral de psychologische thrillers doen het bij mij goed. Maar op z'n tijd iets anders, zoals een komedie- of actie-film kan ik ook wel waarderen.
Ik ben momenteel nog bezig met het invoeren van mijn collectie, en zal vanaf vandaag ook waarderingen geven aan de films die ik heb gezien.
Grtz, Sebas.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Welkom, ik ga wel even bladeren in je filmlijstje 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Welkom Sebastiaan !
Een leuke top 10 dat je hebt 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom Sebastiaan, en veel plezier op de site 
tim90
-
- 7 berichten
- 258 stemmen
Best allemaal,
Na al een behoorlijke tijd deze site regelmatig bekeken te hebben voor de nodige inspiratie, heb ik me eindelijk aangemeld zodat ik hopelijk ook een (nuttige) bijdrage kan leveren.
Ik ben voornamelijk fan van thrillers en komedie, maar er zijn weinig (wel een paar) genres die ik niet bekijk.
Inmiddels een deel van mijn collectie online gezet, maar het is nog best lastig om alle films te herinneren, maar dit moet de komende dagen zeker goed komen!
Groet, Tim
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Hallo Movie Meter gebruikers!
Ik ben Maurits, 30 jaar en ik woon en werk in Amersfoort.
Ik lurk hier al een tijdje, maar ik heb het nu eindelijk aangedurfd om mezelf te registreren. Mijn passies zijn films, games en mijn vriendin, waar ik sinds kort mee samenwoon.
Ik ben gek op Aziatische cinema, arthouse, anime, horror en science-fiction en ik hoop van harte dat ik mijn steentje kan bijdragen aan Movie Meter!
Groetjes Maurits. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom Maurits, en veel plezier 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Dankjewel Rianneke_Dan! 
Is jouw avatarplaatje uit Elfen Lied?