- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Multivitamintje
-
- 9 berichten
- 3 stemmen
Hee!
Ik ben Multivitamintje, een meid van 18 jaar jong en ik heb me dan uiteindelijk toch ingeschreven op MovieMeter.nl
Let niet op mijn niet 'grote' filmlijst, die moet ik nodig aanvullen maar ik kan me even niet zo snel alle films herinneren die ik indrukwekkend vond. Hihi., schaam-schaam.
Groetjes!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Welkom Wouter en Multivitamine! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hee!
Ik ben Multivitamintje, een meid van 18 jaar jong en ik heb me dan uiteindelijk toch ingeschreven op MovieMeter.nl
Let niet op mijn niet 'grote' filmlijst, die moet ik nodig aanvullen maar ik kan me even niet zo snel alle films herinneren die ik indrukwekkend vond. Hihi., schaam-schaam.
Groetjes!
Welkom!
Heb je de site regels al allemaal begrepen? Het is verplicht om een foto van jezelf te plaatsen in het fototopic als nieuweling! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Moet jij zeggen, jij hebt zelf nog nooit een foto geplaatst en je zit hier al jaren! 
JulesTMNT
-
- 286 berichten
- 198 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben Jules, 16 jaar oud en sinds gisteren ingeschreven op MovieMeter. Film is een van mijn grootste hobby's, en het lijkt me leuk om hier te stemmen en mijn meningen te plaatsen over geziene films.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Welkom Jules!
Veel plezier op de site 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welkom, 'Michelangelo' 
Cowabunga, dude! 
mar0z
-
- 26 berichten
- 96 stemmen
Hoi,
Ik ben Dick Head
en ik had me al eens voorgesteld,
maar bij deze nog een keer.
Welkom
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hoi! 
Mooie avatar btw. Is dat Diego Luna? 
mar0z
-
- 26 berichten
- 96 stemmen
Hoi,
Nee volgens mij is het Gael García Bernal 
Butcher Bacteria
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Oi Mensen !
Ik ben Sam, 34 jaar uit Den Haag.
Ik ken de site nu al een paar jaar en toch maar eens ingeschreven, ik heb hier toch wat goede filmtips opgepikt en die zijn altijd welkom uiteraard.
Ik kijk zo 1 of 2 films per dag, het is nu dan sowieso de bedoeling om die een cijfer te geven en als de discussie van de film interessant is, mezelf er een beetje in mengen (op een positieve manier).
Groet, Sam
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Hoi Sam, en welkom! Ben benieuwd naar je top 10!
Butcher Bacteria
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor het welkom !
Ik heb ook maar even snel een top 10 gemaakt uit m'n hoofd, zouden makkelijk titels kunnen verdwijnen en anderen kunnen bijkomen, maar 't geeft een beetje aan waar m'n smaak ligt.