- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Finland! Mooi. Geboren in Nederland en verhuisd ofzo? Welkom in ieder geval!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom Mathijs en veel plezier op de site
(mooie avatar ook)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Veel plezier hier Skychanger en Matthijs.
Creech
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor de warme ontvangst 
Finland! Mooi. Geboren in Nederland en verhuisd ofzo? Welkom in ieder geval!
Geboren in Nederland, Waalwijk om precies te zijn. Ik ben 3 jaar geleden getrouwd en naar Finland verhuisd. Soms heb ik een beetje moeite met nederlands, hoe gek dat ook klinkt. Maar ik praat tegenwoordig bijna alleen maar engels en vrij zelden nog nederlands. Daarom: sorry als ik zo af en toe 's een fout maak.
Deze site ziet er in ieder geval interessant uit. M'n vader stuurde wat films op en gaf de link van deze site zodat ik wat info over de films had. Zodoende ben ik nu hier.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Maar ik praat tegenwoordig bijna alleen maar engels en vrij zelden nog nederlands.
Creech
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Ik versta het steeds beter, maar terugpraten gaat nog vrij moeilijk. Fins is een raar taaltje, en soms moeilijk uit te spreken.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Welkom.
Ken je als Fin de film: Paha Maa (2005) ?
Creech
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Nog niet, maar gisteren heeft m'n vader er een copy van opgestuurd. Ik ben niet zo kapot van finse films eerlijk gezegd, 't is allemaal zo verschrikkelijk dramatisch. De comedy films zijn ook niet echt zo succesvol naar mijn mening.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Welkom welkom, mede buitenlander 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Welkom aan boord.
Heb uit nieuwsgierigheid Tampere opgezocht en het ziet er bij lang na niet verkeerd uit.
Vincent84
-
- 13 berichten
- 1 stemmen
Hoi allemaal,
Bij deze stel ik mezelf ook even voor. Ik ben een groot film kijker, een stuk of tussen de 5 en 10 in de week. Op Science Fiction na vind ik eigenlijk alle genres wel goed dus het maakt me niet zoveel uit wat voor soort film er aan word gezet 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Welkom Vincent, veel plezier hier.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Welkom!
Je gaat het hier zeker naar je zin hebben! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoi Vincent,
van harte welkom op deze site. Ik ben Wouter.
snake va
-
- 39 berichten
- 49 stemmen
Hey hey,
Ik heb mij zojuist aangemeld op deze site, mijn echte naam is Massai.
Ik ben een groot filmliefhebber en kijk dan ook veel films (en series).
Daarnaast hou ik ook erg van gamen en van voetbal. Soms is de keuze dan ook moeilijk wat ik ga doen, maar meestal is de meest ontspannende keuze om een film of serie te gaan kijken.
Ik hou van vele genres en ik hou ervan om mijn mening over films te geven en erover te discusseren.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Welkom op de site en veel plezier