- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
Even voorstellen,
Geachte dames en heren,
Ik ben Merlijn's sikje (schrijf Melijns sikje want bij het aanmelden pakte het programma de ' niet...)
Ik kijk regelmatig films, slechts weinig in de bioscoop ( heb nog kleine kinderen dus een oppas is dan nodig en aangezien de helft van de films gaat over problemen bij het oppassen in grotere (hand that rock's the Cradle) of kleinere vorm (Home alone) hebben we daar maar niet voor gekozen.
Ik hou van films waar wat meer achter zit dan het standaard verhaal en een verrassend plot (wel een beetje logisch) waardeer ik ook wel.
Films die ik heel goed vond en vind zijn o.a. Slingblade, The Green mile, I am Sam, Saw I, La vita e belle, maar ook van Lord of the Rings kan ik wel genieten. Zelfs van mooie tekenfilms zoals Monsterhouse heb ik veel plezier met de kinderen erbij.
Ikhoop dat ik hier wat gezellige mensen zal 'spreken' en ervaringen kan en mag uitwisselen.
Nou, dat ik maar een waardevolle aanvulling op de site mag worden en vooral respect staat voor mij hoog in het vaandel, net als humor trouwens (en het zoeken naar een juist evenwicht is soms wel eens moeilijk...)
Groeten Merlijn's sikje
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
Bedankt Kiriyama en Lowhusky, voel me al helemaal thuis...
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
mooi gesproken Merlijns sikje.. welkom.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Van harte welkom
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
Bedankt iedereen, ik hoop jullie hier regelmatig te spreken.
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
weet niet of ik hier moet zijn en of het uberhaupt gebruikers interesseert..maar ik heb het afgelopen tijd erg druk gehad en de komende tijd heb ik het ook erg druk op mijn werk en ben bezig met een huis te bouwen, dus zit weinig achter de computer en dus ook op moviemeter..vind dit wel jammer, want had net het gevoel dat ik wat gebruikers leerde kennen (qua type, stemgedrag etc..)...anyway...ik wilde even aangeven wat de reden is dat ik de laatste tijd niet veel op de site ben en hoop dat het strax weer meer gaat worden..
Groetjes Achilles
Ik kan wel vragen of mijn zoon je wilt helpen. Die tekent en bouwt huizen in een een paar minuten... jammer is wel dat de concentratieboog daarna even weg is en hij dan weer met zijn Pa wil stoeien en knuffelen...
jules62
-
- 14 berichten
- 25 stemmen
Hallo allemaal ik ben Henk(Jules62) en ben al een tijdje member hier, maar het was er tot dusver een beetje bij gebleven om mij voor te stellen.
Ik ben van beroep illustrator, en ben (misschien wel daardoor) liefhebber van Science fiction, fantasy en Magisch-realisme.
Ik heb een mooie collectie oude SF boeken en ondertussen ben ik ook bezig de films waar ik ooit van onder de indruk ben geweest weer te bekijken en soms te kopen.
Ik heb onlangs een beamer kunnen bemachtigen omdat bepaalde films het toch echt verdienen om groot bekeken te worden.
Ik vind Moviemeter echt fantastisch, heb al uren en uren mee zitten lezen met jullie discussies en reviews en heb mede daardoor al vaak films beken waar ik anders nog nooit van gehoord zou hebben.
Er zit hier veel kennis....
groeten, Henk
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom Henk,
Illustrator is een mooi beroep, ik wou dat ik het kon 
Daarnaast is het altijd leuk als er iemand bijkomt die van het fantasy genre houdt 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
hartelijk welkom