- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
hello everyone ik zit al tijdje hier mar nog nie voor gesteld
hier is ik en deze site rulez
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ehh.. heb je je nu niet nog steeds niet voorgesteld?
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
weet niet of ik hier moet zijn en of het uberhaupt gebruikers interesseert..maar ik heb het afgelopen tijd erg druk gehad en de komende tijd heb ik het ook erg druk op mijn werk en ben bezig met een huis te bouwen, dus zit weinig achter de computer en dus ook op moviemeter..vind dit wel jammer, want had net het gevoel dat ik wat gebruikers leerde kennen (qua type, stemgedrag etc..)...anyway...ik wilde even aangeven wat de reden is dat ik de laatste tijd niet veel op de site ben en hoop dat het strax weer meer gaat worden..
Groetjes Achilles
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ach ja, beter laat dan nooit 
Welkom Rudy en FixX 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Succes met de drukke tijden en het bouwen van het huis en we zien je vanzelf wel weer eens verschijnen! 
Irene_
-
- 50 berichten
- 36 stemmen
Hallo!
Heb me sinds vandaag aan gemeld op deze site!
Moet nog een beetje wennen. 
Maar heb al op wat leuke films gestemd!
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hallo, alle nieuwkomers van de afgelopen dagen.
somebody
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
nou ik zit hier nu een tijdje maar zonder naam of gegevens nou ik heet dus dave thompson mijn vader komt
de VS mijn moeder is gewoon nederlands ik ben 17 ik woon in rotterdam en mijn vriendin heet floor ook 17 en je kan me altijd wakker maken voor een peuk of bier
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
...en je slaapt overdag, omdat de meeste mensen dan aan het werk zijn en je dus niet wakker gemaakt kan worden.